Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Jahka sen gravelin hommaan, niin ajan kyllä talvellakin. 42 leveät nastarenkaat menee noihin, mitä oon katellut - se on ihan normiarkipyörän rengasleveys.

Tässä ratapyörä ja 32mm.
Tuollakin pääsi kyllä.

IMG-7477.jpg
Omaan menis 50mm saakka ilman lokaria. 45mm nyt. Melkoinen ero kuitenkin tuommoseen raskaammin kuvioituun maastopyörän renkaaseen, jos on lunta tai vaikka juoksevaa hiekkaa alla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tätä minä en ole ikinä ymmärtänyt, varastoja pitää toki joskus täydentää mutta miksi ne päästetään ensin täysin tyhjiksi.
#huoltovarmuus

Pahoin pelkään, että useampikin offarilainen keskittyy vähän liikaakin nestemäisten tuotteiden varastoimiseen eikä suinkaan varsinaisessa muonituksessa tarvittavaan materiaaliin.

Tekeepä mieli hernekeittoa runsaalla sinapilla. Onneksi komerosta löytyy vielä yksi purkki. Valitettavasti näkkileipää ei ole.

Omaan menis 50mm saakka ilman lokaria. 45mm nyt. Melkoinen ero kuitenkin tuommoseen raskaammin kuvioituun maastopyörän renkaaseen, jos on lunta tai vaikka juoksevaa hiekkaa alla.
Juu siis noihin, mitä kattonut niin varmaan menisi 45 nastakumi, mutta niistä nastakumeista mitä oon kattonut, ei ole sellaista kokoa —> 42mm.

Pöpperölumi ei ole ongelma, jos kova alusta, mutta kevään pehmeät pohjat vaatii kyllä leveämpää kumia.

^ olisko Pagani designia kuitenkin?
Mistä näitä tietää. Daytona on kyllä hieno kello, tosin ei sellaisena Wegelius-mallisena jonka vkt hiljattain linkitti.

Viimeksi muokattu:
Fidelihän tuon tyylin aloitti jo aikanaan.

Jossain olen nähnyt Berliinin taistelusta 1945 kertovaa selostusta, jossa oli kuva Puna-armeijan sotilaista, joilla oli käsivarret rannekelloja täynnä.

Ensin juotiin viinat, sitten ryöstettiin rannekellot ja lopuksi raiskattiin naiset ja lapset.

Ps. Ilmeisesti rannekello ei ole enää harvinainen statusesine, koska nythän mukaan on lähtenyt erilaisia kodinkoneita. Naisten ja lasten raiskaaminen on valitettavasti säilynyt ohjelmistossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom