Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
IMG_2002.webp

En ymmärrä näitä Seinäjoen emäntiä, jos tässä säässä vedetään minihameilla.

Kaikki kerrokset kuivumaan ja kahvinkeittoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun vaan kehtaisi, jättäisin varmaan tuon teepaidankin pois.

Mutta ei kehtaa. Ja muutenkin ärsyttää jotenkin paidattomat ihmiset muualla kuin uimarannalla. Sittenhän minä ärsyttäisin itse itseäni :unsure:

Mutta ei kehtaa. Ja muutenkin ärsyttää jotenkin paidattomat ihmiset muualla kuin uimarannalla. Sittenhän minä ärsyttäisin itse itseäni :unsure:
Kannattaa pitää paita päällä.

Nimittäin tässä hiljattain eräs naisoletettu näki allekirjoittaneen ilman paitaa ja totesi; "Sun kroppa näyttää tosi kivalta, treenaatko kuinka usein"

Olin todella järkyttynyt moisesta, soitin sekä häkeen että Sylville.

Sika!

:unsure:

Onkohan tuo masokismi jotenkin verrattavissa avantouintiin. Yksi variaatio siitä.

Tänään työkaverin kanssa kiiteltiin yhteistuumin merinoa (kummallakin merinoa päällä, että tarkenee sisätiloissa), kuinka ihanaa se on päällä, kun se lämmittää, mutta ei hiosta eikä kutita. I-ha-naa. :heart:

Katsoin vierestä, joku maksoi 9e keittolounaasta, siis lautasellinen vettä, vähän pottua ja muutama lihanykerö. Alle vitosella sai hervottoman kokoisen munkin, keiton hinnalla olis saanu kaks. #win #lihavaolo

Höh. Juuri kun hehkutin, että lokakuulta jäi rahulia säästöön, niin ne (ja hieman muutakin) meni polkupyörän huoltoon ja nastarenkaisiin. Siitä oli jotain teknistä (asia kyllä selitettiin mutta en ymmärtänyt) viittä vailla hajalla. Mutta onpahan nyt toimiva ja turvallinen pyörylä talveksi.

Kun vähästä yrittää pihistää, niin se on vähän kuin Hölmöläiset mattoa jatkamassa.

Minäkin aion ostaa merinovillakerraston. Eilen tulikin Varustelekasta kypärähuppu.

Höh. Juuri kun hehkutin, että lokakuulta jäi rahulia säästöön, niin ne (ja hieman muutakin) meni polkupyörän huoltoon ja nastarenkaisiin. Siitä oli jotain teknistä (asia kyllä selitettiin mutta en ymmärtänyt) viittä vailla hajalla. Mutta onpahan nyt toimiva ja turvallinen pyörylä talveksi.

Kun vähästä yrittää pihistää, niin se on vähän kuin Hölmöläiset mattoa jatkamassa.

Minäkin aion ostaa merinovillakerraston. Eilen tulikin Varustelekasta kypärähuppu.
Samixii. Mullekin on tulossa Lekasta paketti, pari paitaa ja rynnäkköreppu.
Harkitsin hetken merinovillakerrastoa mutta jäi tilaamatta.

Suositut

Back
Ylös Bottom