Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
katso liitettä 268433
En ymmärrä näitä Seinäjoen emäntiä, jos tässä säässä vedetään minihameilla.
Kaikki kerrokset kuivumaan ja kahvinkeittoon.
Samanlaisessa säässä köpöttelin aamulla varusteina shortsit, sandaalit ja teepaita.tässä säässä
Kannattaa pitää paita päällä.Kun vaan kehtaisi, jättäisin varmaan tuon teepaidankin pois.
Mutta ei kehtaa. Ja muutenkin ärsyttää jotenkin paidattomat ihmiset muualla kuin uimarannalla. Sittenhän minä ärsyttäisin itse itseäni
Kun vaan kehtaisi, jättäisin varmaan tuon teepaidankin pois.
Mutta ei kehtaa. Ja muutenkin ärsyttää jotenkin paidattomat ihmiset muualla kuin uimarannalla. Sittenhän minä ärsyttäisin itse itseäni
Entä housuttomistaÄlkääkä kertoko paidattomista miesoletetuista. Tai kertokaa lisää.
*huh*
Alle vitosella sai hervottoman kokoisen munkin
Samixii. Mullekin on tulossa Lekasta paketti, pari paitaa ja rynnäkköreppu.Höh. Juuri kun hehkutin, että lokakuulta jäi rahulia säästöön, niin ne (ja hieman muutakin) meni polkupyörän huoltoon ja nastarenkaisiin. Siitä oli jotain teknistä (asia kyllä selitettiin mutta en ymmärtänyt) viittä vailla hajalla. Mutta onpahan nyt toimiva ja turvallinen pyörylä talveksi.
Kun vähästä yrittää pihistää, niin se on vähän kuin Hölmöläiset mattoa jatkamassa.
Minäkin aion ostaa merinovillakerraston. Eilen tulikin Varustelekasta kypärähuppu.