Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En muuten aio tänään tehdä enää mitään.

Mä en vaan ala

humours-photo-lazy-cat-sleeping-260nw-747665143.jpg
 
Melkein noi bourbonit lantraa ite kolalla tai vaikka ginger alella.. Jackia koitin pari vkl sitten juoda ja aika myrkkyä. Oli kyllä jo aika väsyny kondiskin siinä vaiheessa.

Irkuista vois ostaa kaappiin sen irkkukahviviskin, mutta myös jonkun Redbreastin (12yo tai 15yo).. Smokeheadkin muistaakseni ihan kiva ja poikkeuksellisesti pikkaisen savunen irkku.
 
Melkein noi bourbonit lantraa ite kolalla tai vaikka ginger alella.. Jackia koitin pari vkl sitten juoda ja aika myrkkyä. Oli kyllä jo aika väsyny kondiskin siinä vaiheessa.

Irkuista vois ostaa kaappiin sen irkkukahviviskin, mutta myös jonkun Redbreastin (12yo tai 15yo).. Smokeheadkin muistaakseni ihan kiva ja poikkeuksellisesti pikkaisen savunen irkku.
Minä taas tykkään noista bourboneista, oonkin tällai vauvasuu niin maissiviski maistuu.
 
No se kuulosti kyllä niin paskalta että ei siinä mun mielestä voi paljoa muuta ku äänestää jaloillaan, jos organisaatio antaa moisen touhun jatkua.

Mikäs riski siinä on jos töistä töihin vaihtaa? Kattoo vaan firman sen mukaan ettei oo mikään startup tai kuoleva bisnes.

Ehkä jätät sen CV:n arvioinnin rekryihmisten huoleksi. Hakemalla et menetä mitään.
Joo, en mä sinänsä tuon aiemman esihenkilön alaisuuteen takaisin kaipaa. Kaduttaa lähinnä tuo tapa millä lähtö tuli. Olisi rauhassa pitänyt katsella seuraavaa. Noh, näistä ei voi muuta kuin oppia.

Kait se koeaika vähän kuumottelee ja toki aina stressaavaa mennä uuteen työpaikkaan. Ei sitä ikinä tiedä mihin miinaan astuu. Taustatyön jos tekee huolella niin riski on maltillinen.

Hakemalla ei menetä mitään, näin se juuri menee. Olen siis aikalailla kaikkiin kiinnostaviin tehtäviin hakenutkin. Nyt vain aika vähän tarjontaa.

Voisi yrittää pyytää muutaman satasen lisää nykyiseltä työnantajalta. Se ehkä vähän lohduttaisi. Ei siinäkään menetä mitään ja saisi ehkä pienen lisäbuustin kärvistellä.
 
Aloin miettimään asiaa, niin 3/4 tuntemistani pitkän linjan kasvissyöjistä valittelee selittämätöntä väsymystä ja huonoa olo. Se neljäs ei ole puhtaasti kasvissyöjä ja syö vähintäänkin kalaa muutaman kerran viikossa. Lääketieteelliseksi tilastoksi aineisto on rajallinen, mutta geneettisesti sekasyöjäksi sopeutuneen apinalajin tuskin on terveellistä syödä pelkkiä kasvikunnan tuotteita pidemmän aikaa. Vaikka maitotuotteilla täydentäisikin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom