Alicia
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä taas tykkään noista bourboneista, oonkin tällai vauvasuu niin maissiviski maistuu.Melkein noi bourbonit lantraa ite kolalla tai vaikka ginger alella.. Jackia koitin pari vkl sitten juoda ja aika myrkkyä. Oli kyllä jo aika väsyny kondiskin siinä vaiheessa.
Irkuista vois ostaa kaappiin sen irkkukahviviskin, mutta myös jonkun Redbreastin (12yo tai 15yo).. Smokeheadkin muistaakseni ihan kiva ja poikkeuksellisesti pikkaisen savunen irkku.
Joo, en mä sinänsä tuon aiemman esihenkilön alaisuuteen takaisin kaipaa. Kaduttaa lähinnä tuo tapa millä lähtö tuli. Olisi rauhassa pitänyt katsella seuraavaa. Noh, näistä ei voi muuta kuin oppia.No se kuulosti kyllä niin paskalta että ei siinä mun mielestä voi paljoa muuta ku äänestää jaloillaan, jos organisaatio antaa moisen touhun jatkua.
Mikäs riski siinä on jos töistä töihin vaihtaa? Kattoo vaan firman sen mukaan ettei oo mikään startup tai kuoleva bisnes.
Ehkä jätät sen CV:n arvioinnin rekryihmisten huoleksi. Hakemalla et menetä mitään.
Siitä se terveellisempi syöminen pikku hiljaa lähtee.Itselle on pastaa tomaattikastikkeessa. Kastike on peuranlihaa ja sitä on höystetty oliiveilla ja Aura-juustolla.
Kisuilla on aina joku uniaika.
Hereillä olo on poikkeus