Doctor feelgood
VIP
Kahvia, jätskiä ja mansikoita.
Illemmalla voisi lämmittää.
Illemmalla voisi lämmittää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
@vokot nyt on aika kietaista tölkit jääkaapista kitusiin ja viedä kierrätykseen. Meitä uhkaa tölkkipula!
![]()
KL: Tölkkipula uhkaa panimoita
Juomien kysyntä alkaa olla niin suurta, että sekä pieniä että suuria panimoita uhkaa pula tölkeistä, kertoo Kauppalehti.www.is.fi
Pisnekset ensinei ehi
kiire,on,kiire
Joo samaa olen kuullut. Ja maistellut, koska ei ne silti syömättä jää. Kympin pistin pakkaseenkin ja mietin laittaisko vielä yhden laatikon.Mansikoista muuten. Olin tilalla poimimassa itselle ja juttelin viljelijän kanssa, niin oli (ja minä) sitä mieltä, että perkeleesti tulee, mutta ei ole makeaa kuin hitaammin lämpenevinä kesinä. Loogista sinänsä, kun Suomessa kai mansukat on juuri siksi hyviä, että saavat kypsyä hitaasti.
Jep, 12kg meni silti täälläkin pakkaseen. On ne talvella puuron kyljessä silti maukkaitaJoo samaa olen kuullut. Ja maistellut, koska ei ne silti syömättä jää. Kympin pistin pakkaseenkin ja mietin laittaisko vielä yhden laatikon.
Millainen oli kilohinta itse poimittuna?Mansikoista muuten. Olin tilalla poimimassa itselle ja juttelin viljelijän kanssa, niin oli (ja minä) sitä mieltä, että perkeleesti tulee, mutta ei ole makeaa kuin hitaammin lämpenevinä kesinä. Loogista sinänsä, kun Suomessa kai mansukat on juuri siksi hyviä, että saavat kypsyä hitaasti.
Tää on tällainen kaverin kauppa-juttu, eli maksoin 20€ 15kg:sta (oisin saanut ilmatteeksi/YYA). Normisti taisi olla 2 vai 3 €/kg, voi olla että muistan väärinkin.Millainen oli kilohinta itse poimittuna?