Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
@vokot nyt on aika kietaista tölkit jääkaapista kitusiin ja viedä kierrätykseen. Meitä uhkaa tölkkipula!

ei ehi
kiire,on,kiire
aurinkoterassille #hanasta

baguo.jpg

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Osallistun tölkkitalkoisiin, olenhan yhteiskunnallisesti merkittävistä asioista kuten tölkkien puutteesta kiinnostunut. Lähikaupan olutvalikoima on rajallinen, mutta tää on ihan juomakelpoista.

20210709_193012.jpg

E. Pahoittelut paskasti rajatusta kuvasta, oli liikaa anonymiteetin menettämisen mahdollistavia asioita esillä 😊

Hnnnngh laskujen lähetystä, arkistointia, about 10 asiakasta odottamassa rapsaa ja just lajittelin ja tarkastin viimesimmän lähetyksen. Huomiselle postituksia ulkomaille, F2F asiakashommia, jenkkiasiakkaiden neuvottelut ja hitto en vieläkään ole saanut edes mikrofonia kaivettua että ehtisin tekee viimesimmän filmin loppuun. Tulee taas saakelin pitkä päivä, kun nuorimmainen oli räkätaudissa nyt iskän hoidossa. Onneksi ehdin gymillä käväsee kunha äippyli oli saanut päivänsä pulkkaan, niin on ainakin se hoidettu.

Mansikoista muuten. Olin tilalla poimimassa itselle ja juttelin viljelijän kanssa, niin oli (ja minä) sitä mieltä, että perkeleesti tulee, mutta ei ole makeaa kuin hitaammin lämpenevinä kesinä. Loogista sinänsä, kun Suomessa kai mansukat on juuri siksi hyviä, että saavat kypsyä hitaasti.

Viimeksi muokattu:
Mansikoista muuten. Olin tilalla poimimassa itselle ja juttelin viljelijän kanssa, niin oli (ja minä) sitä mieltä, että perkeleesti tulee, mutta ei ole makeaa kuin hitaammin lämpenevinä kesinä. Loogista sinänsä, kun Suomessa kai mansukat on juuri siksi hyviä, että saavat kypsyä hitaasti.
Joo samaa olen kuullut. Ja maistellut, koska ei ne silti syömättä jää. Kympin pistin pakkaseenkin ja mietin laittaisko vielä yhden laatikon.

38 väylää fribaa teki tehtävänsä, näläkä on koko ajan. Grillasin porsasta ja halloumia, mutta eihän se salaatilla höystettynä nälkää mihinkään pitänyt, vaan piti tilata McRonaldsia. Ainoa sit pakkasesta päälle.

Millainen oli kilohinta itse poimittuna?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom