Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
0:02

E: tällanenko tredi tää on :D

E2: avopuoliso lomalla jo, ite lähden ens viikolla perään. perkele et on tylsää :lol2:
 
Meitsi ainakin kellottaa aina ekan viestin:rock:

Pakko valvoo, kun viimeöinä on terassilla käynyt jotain jätkiä nuuskimassa ja koittanu tulla sisälle, vittu kun ne lähtee nopee hanee. Saas nähä näkyykö tänä yönä. Noh, onhan tossa toi pesari oven vieressä:) Antaa tulla vaan, niin tulee pataan aika raskaasti kun kiinni pääsee.
 
Meitsi ainakin kellottaa aina ekan viestin:rock:

Pakko valvoo, kun viimeöinä on terassilla käynyt jotain jätkiä nuuskimassa ja koittanu tulla sisälle, vittu kun ne lähtee nopee hanee. Saas nähä näkyykö tänä yönä. Noh, onhan tossa toi pesari oven vieressä:)

Miks vitussa ne sun terassille tulee?
 
Tuossa muutama tunti sitten eräs sälli, jonka olin tavannut Egyptin reissulla pari vuotta takaperin, tuli puljuun, jossa työskentelen ostamaan juotavaa. Harmi kun ei ehditty vaihtaa kuulumisia, kun kaverilla oli kiire bussiin. Mukava sälli.

Tosin meikäläiselläkin 11,5 tunnin työpäivä takana, joten en mä mitään fiksua siinä olisi edes saanut sanottua (päätä jomottaa vieläkin).
 
Miks vitussa ne sun terassille tulee?

On käyny naapureittenkin. Pöllii kaljat ja röökit. Viime yönä meinas heittää lapparilla lasin paskaks, mut kerkesin just ulos, niin lähti niin saatanan kovaa juoksee. Tyhmiä kun saappaat, poliisille menee kohta ilmo, jos vielä kuuluu kolinaa tai näkyy. Vituttaa se, kun kiinni ei saa, ja jos saa niin mitään ei saa tehdä. Suomessa kun menee niin että omaisuutta ei saa puolustaa tarpeen vaatiessa kunnolla.
 
Ota ne kaljat yöksi sisälle..
 
Mä muuttasin pois sellaselta alueelta.. tai ottasin perkeleen vihasen koiran vapaaksi sinne pihalle.
 
Mä muuttasin pois sellaselta alueelta.. tai ottasin perkeleen vihasen koiran vapaaksi sinne pihalle.

Juu, ei alueessa ole mitään vikaa:) On vaan nyt eksyny jotain kusipäitä tänne jostain kauempaa. Ei ole ennen ollu tällasta. 20 vuotta saanu asuu rauhassa.
 
Karhunrautoja pihalle vaan illalla ennen nukkumaanmenoa. :rock:
 
Ja saa siitä sitten putkaalinnaavankilaa ja joutuu vielä maksamaan "tunkeutujalle" korvauksia. :david:

edit: :david: ei suunnattu Pellesille.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom