Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tähän aikaan kun modet ja lapset nukkuu rajäytellään pankkeja ja muistellaan menneitä ja voidaan laittaa K18 yönkuvia, olkaa hyvä :D

Just huomasin et kuvia ei voi spoilata :(

Ja kysymys otako huumorilla vai oletko kouhuissaan?

[mod]Mitä vittua? Vaikka tämä onkin yöketju, niin tätä voi kuka tahansa lukea päivällä, joten tänne tommoisia kuvia laiteta. :Mike[/mod]
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tupla, sairasta ja hirveää mutta pitää muistuttaa että välillä täällä pallolla tapahtuvista ikävistä jutuista.. kaikki kuvat eivät ole kauniita ja hienoja. Tuo on vanha netissä levinnyt legenda!
 
Vihdoinkin pääsee tänään kokeilemaan pushpressiä oikeen urakalla.
 
Meitsi sai auton tänään takaisin mansesta, 560 eskoo kytkimen vaihto töineen ja osineen, pääsin siis tosi edullisesti kun pelkän kytkimen hinta 5 hunttia.

No toi on kyllä edullista. Ite tullu vaihettuu kaverille 20 euroon kytkin yhteen Sunnyn romuun:D
 
Kävin tänään ekaa kertaa Gym2000:ssa. Hyvä mesta, tosin 30 asteen vinopenkki tuntui jotenkin oudolta??

No toi on "vino" penkki;) Mun mielestä 30 astetta ei ole tarpeeksi vino, ainakin videoissa mitä täällä pyörii, tehdään "vino" penkkiä jossain 25 asteessa.
 
Paska liike! Ainakin itelle:kippis1:

Mulle sanottiin että saa enemmän rautaa ylös joten olkapäät rasittuu enemmän. Pittääkö tämä sitten paikkansa?
 
Mulle sanottiin että saa enemmän rautaa ylös joten olkapäät rasittuu enemmän. Pittääkö tämä sitten paikkansa?

No, PPssä tehdään aika kova pomppu jaloilla, että jos hartioihin haluaa panostaa niin puhdas pystäri tangolla on parempi:) Ite meinasin kaatuu kun kokeilin push pressiä:D
 
No toi pystäri on ollu perinteisesti tossa mutta aattelin koittaa pushpressiä, katotaan treenin jälkeen miltä tuntuu :)
 
Onhan se joo yö... Alkaa postailutkin olemaan jo niin sekavaa tavaraa sekavaa niin ei itekkään saada mainaa selvää. Maastanosto on kova liike. Tuli mieleen sellanenki
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom