Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensimmäinen lentomatka?

Eka kerta jännitti, toinen kerta oli mukavaa ja sen jälkeen onkin sitten lähinnä kuollut tylsyyteen kun nyt joutuu lentämään jatkuvasti.

Mitäs keinoja porukka on täällä keksinyt tuohon lentomukavuuden lisäämiseen? Itsellä on läppärillä elokuvia, noise canceling kuulokkeet ja kevyttä kirjallisuutta luettavaksi. Hyvä ateria kannattaa syödä lentokentällä, niin ei tarvitse syödä niitä lentokoneruokia ainakaan lyhyillä tai keskipitkillä matkoilla. Sitten vielä vesipullo(t) mukaan käsimatkatavaroihin (terminaalipuolelta ostettuna), että on juotavaa omastakin takaa.
Mä en edes lennä paljoa ja suurin osa on lyhyitä (kotimaan) lentoja, pari pidempää vuodessa ja mä olen totaalisen kyllästyny lentämiseen, onneks ei enempää tarvii. :D Mä pelkäsin muuten vielä siinä vaiheessa oli jo usempi lento alla, en enää tajua miksi.

Tossahan noi perusjutut oli, itellä on leffat, musiikki + laatulehdet. Kirjoja en osaa enää lukea jostain syystä. Töitä on tietty hyvä tehdä, välillä saa sellasen moodin päälle että saa oikeasti aikaankin ja sitten on mukava mennä hotelliin tai himaan täyden päivän tehneenä.

Itse asiassa, mä en kyllä tykkää mistään kulkuvälineestä mitä ei ite saa ajaa.
 
välillä saa sellasen moodin päälle että saa oikeasti aikaankin ja sitten on mukava mennä hotelliin tai himaan täyden päivän tehneenä.
Tuo olisi kyllä hyvä taito, mutta mä en saa tehtyä töitä edes junassa istuessa. Pitäisi kyllä oppia tuohon. Ärsyttää kun matkustaessa menee enemmän tai vähemmän koko työpäivä hukkaan.
 
dmonkey.gif
 
Tuo olisi kyllä hyvä taito, mutta mä en saa tehtyä töitä edes junassa istuessa. Pitäisi kyllä oppia tuohon. Ärsyttää kun matkustaessa menee enemmän tai vähemmän koko työpäivä hukkaan.
Jeps, ymmärrän hyvin ärsytyksen -ne duunit kun joutuu kuitenkin tekemään. Se siinä itteäkin harmittaa sillon kun ei saa sitä modea päälle. Mielummin tosiaan kattelee ne leffatkin sitten kun hommat on tehty. Joskus oon vedelly esim. asioita (raportteja, tärkeitä meilejä ja isoja suunnitelmia :)) ranskalaisilla viivoilla ihan ruutupaperille, se on jotenkin rennompaa kuin koneen naputtaminen ja vaikka sen joutuu sitten kirjottamaan puhtaaksi niin se ajatustyö on jo isolta osin tehty.

Juna on tietty lentokonetta parempi "työpaikka", enemmän tilaa, saa ladattua konetta ja soitellakin voi jos päivällä matkustaa, meilit saa luettua kun voi pitää luurin päällä jne.

Edit: ei hitto nyt alko väsyttämään ihan kunnolla. Tuli vissiin ajateltua tuota työntekoa. Öitä, kyöpelit.
 
Haukoti. Kohta viisi päivää lomailtu (neljä vapaapäivää ja yksi sairaspäivä räkätaudin takia), huomenna vihdoin yötuuriin taas, vähän köhä vielä vaivaa. Tulee taas kunnon taksimiehen viikonloppu, pe-su tulee 21h yötuuria yhteensä.

Pahinta että tulee yli viikon treenitauko, kun vapaapäivät tuli oltua reissussa ja nyt sitten sairaana ja toipilaana. Milläs nää muut olette kestäneet pitää sairaspäivät ja lepopäivät päälle?
 
Ihanaa ku on työt tehty ja voi naputella konetta kuuteen saakka.. Nesteytän itseäni vedellä ja kuuntelen Metallican KILL´EM ALLia.. :rock:

On ollut töissä ihan uskomaton työnsarka päällä. Viime viikolla tein 63 tuntisen ja tällä viikollakin oon joutunut jäämään yövuorosta tekeen aamuvuoron ku ei koneet toimi, vähän harmittaa kun jää reenaus vähälle.. Noh, pitää yrittää jaksaa.. Oi oi, nyt tulee Seek & Destroy

:rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock:
WE ARE SCANNING THE SCENE
IN THE CITY TONITE
WE ARE LOOKING FOR YOU
TO START UP A FIGHT
THERE IS AN EVIL FEELING
IN OUR BRAINS
BUT IT IS NOTHING NEW
YOU KNOW IT DRIVES US INSANE

RUNNING
ON OUR WAY
HIDING
YOU WILL PAY
DYING
ONE THOUSAND DEATHS
RUNNING
ON OUR WAY
HIDING
YOU WILL PAY
DYING
ONE THOUSAND DEATHS
SEARCHING
SEEK AND DESTROY
SEARCHING
SEEK AND DESTROY
SEARCHING
SEEK AND DESTROY
SEARCHING
SEEK AND DESTROY...
:rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock:
 
Jahas. Päätin että nousen sitte aikasin, ku ei tuu unta. Kolmen vartin päästä töihin ajelemaan :rock:

edit. Mike, on toi kappale on ok... nyt kun oot sitä jokapaikassa tuputtanu :D
 
Mike muistaa kans kaiken, nukkumattia ei vaan tuun ees unihiekalla :(
 
Ei vieläkään uni tuu, saattelin kotiin 182cm pitkän naisen joka on vuosien varrelta hyvin läheisesti tuttu ;) Aurinko paistaa ja sauna olis lämmin..
 
Ollappa aivan helvetin humalassa...:jahas:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom