mää vielä nuku:D kyllä vien

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en edes lennä paljoa ja suurin osa on lyhyitä (kotimaan) lentoja, pari pidempää vuodessa ja mä olen totaalisen kyllästyny lentämiseen, onneks ei enempää tarvii. :D Mä pelkäsin muuten vielä siinä vaiheessa oli jo usempi lento alla, en enää tajua miksi.Ensimmäinen lentomatka?
Eka kerta jännitti, toinen kerta oli mukavaa ja sen jälkeen onkin sitten lähinnä kuollut tylsyyteen kun nyt joutuu lentämään jatkuvasti.
Mitäs keinoja porukka on täällä keksinyt tuohon lentomukavuuden lisäämiseen? Itsellä on läppärillä elokuvia, noise canceling kuulokkeet ja kevyttä kirjallisuutta luettavaksi. Hyvä ateria kannattaa syödä lentokentällä, niin ei tarvitse syödä niitä lentokoneruokia ainakaan lyhyillä tai keskipitkillä matkoilla. Sitten vielä vesipullo(t) mukaan käsimatkatavaroihin (terminaalipuolelta ostettuna), että on juotavaa omastakin takaa.
Tuo olisi kyllä hyvä taito, mutta mä en saa tehtyä töitä edes junassa istuessa. Pitäisi kyllä oppia tuohon. Ärsyttää kun matkustaessa menee enemmän tai vähemmän koko työpäivä hukkaan.välillä saa sellasen moodin päälle että saa oikeasti aikaankin ja sitten on mukava mennä hotelliin tai himaan täyden päivän tehneenä.
Jeps, ymmärrän hyvin ärsytyksen -ne duunit kun joutuu kuitenkin tekemään. Se siinä itteäkin harmittaa sillon kun ei saa sitä modea päälle. Mielummin tosiaan kattelee ne leffatkin sitten kun hommat on tehty. Joskus oon vedelly esim. asioita (raportteja, tärkeitä meilejä ja isoja suunnitelmiaTuo olisi kyllä hyvä taito, mutta mä en saa tehtyä töitä edes junassa istuessa. Pitäisi kyllä oppia tuohon. Ärsyttää kun matkustaessa menee enemmän tai vähemmän koko työpäivä hukkaan.
Ootteko nähny sen musavideon missä ne hyppii hyppynarulla koko videon ajan? Voltteja ym.
Biisi ei jääny mieleen, jtn daanssia se tais olla.