Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh, yhdellä meidän asiakkaalla on tommonen fleda, tänään just naureskeltiin sitä.

Meitsi cloussaa....

lock.gif

Vidocq

Syksyn synkkyyteen vähän pala aurinkoa.:dance::dance::dance:

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hqwyN9jdg10"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hqwyN9jdg10" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

mitäs runkkarit?
tulin töistä justiinsa ja päätä särkee ihan homona

ota vähän naukkua niin lähtee hedarit.

miten sulla meni pisteiden osalta CL? alkoiko paremmin kuin valioliiga?

ehkä vähän paremmin mutta ei mitenkään kehuttavasti,esim.kaksi nollan pisteen miestä avauksessa :thumbs:
vaihtoja joutuu tekemään.Pirlon jos oisin tajunnu laittaa kapteeniksi niin ois pelastanu paljon,nyt oli Kaka

E:hyvää tavaraa tämä sukulan jykän vuohenjuustopastasetti,liikka vähän tätä toki on

ehkä vähän paremmin mutta ei mitenkään kehuttavasti,esim.kaksi nollan pisteen miestä avauksessa :thumbs:
vaihtoja joutuu tekemään.Pirlon jos oisin tajunnu laittaa kapteeniksi niin ois pelastanu paljon,nyt oli Kaka

E:hyvää tavaraa tämä sukulan jykän vuohenjuustopastasetti,liikka vähän tätä toki on

Juu, mullakin pari hutia oli joukkueessa. Vaihtoja tosiaankin pitää tehdä, mut 5.sija on ihan ok. Onneks kärjet osu, keskikenttään pitää alkaa satsata paljon enemmän. Kummasti se Fabregas aina onnistuu loistavasti, kun itse unohtaa koko miehen olemassa olon. Toisaalta se mies on mun joukkueesta bannissa, kun Urheilulehdestä saa lukea Röngän ainaista hehkutusta miehestä. Periaatteesta en ota.:D

btw, kuka pakkislainen on Fc Kuusysi? Aika vakuuttavasti manageroi molempia sarjoja.

Toisaalta se mies on mun joukkueesta bannissa, kun Urheilulehdestä saa lukea Röngän ainaista hehkutusta miehestä. Periaatteesta en ota.:D

btw, kuka pakkislainen on Fc Kuusysi? Aika vakuuttavasti manageroi molempia sarjoja.

:lol2: niimpä :D

enpä tiedä mutta hyvin tosiaan vetää.tuurilla,tietenkin :D

vaihdoinpa tuossa sitten 8 jätkää :D varmaan tipuin hännille,mutta oli se sen arvoistakin.
tosin en tajua miten mä olin alunperinkään jättänyt Miguelin rannalle,kun noin halvalla läksi

Menen lukemaan tenttiin ja sitten joskus, kun alkaa väsyttää, niin iltarahkan kautta nukkumaan. Onneksi huomenna ei tarvitse herätä aikaisin :D.

Back
Ylös Bottom