Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Voi jestas, mä taidan pysyä sillä B.B.King - Barry White -akselilla...
Täällä ainakin toimii sivusto hyvin. Kävin pyörimässä muutamilla blogeilla ja himoitsen oman aloittamista. Nyt kun ne vielä kulkevat nimella Blogi niin asian ei tarvitse ehkä ollakaan niin 100% treeniin liittyvää. Mä kun en asiassa pysy koskaan kuitenkaan.

EDIT pitbull: pallo kuin pallo! :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Veganismi on voimaa!

robertcheeke.jpg

http://www.vegetarianteen.com/interviews/robertcheeke2.shtml

Kohta kyllä nukkumaan, hyvii öitä teille!..

Shiba menis nukkumaan kun saa raejuuston syötyä. Hyi vittu, raejuustoa...tonnikalapurkkeihin päin en halua edes kusta ja silti näitä pitäisi syödä että läskiä lähtisi. Voi itku.

Öitä.

Shiba menis nukkumaan kun saa raejuuston syötyä. Hyi vittu, raejuustoa...tonnikalapurkkeihin päin en halua edes kusta ja silti näitä pitäisi syödä että läskiä lähtisi. Voi itku.

Öitä.
Ei raejuustoa kannata yrittää syödä, ainakaan niitä rasvattomia, ovat kamalaa mautonta purkkaa, joka meinaa nieltäessä takertua kurkkuun. Maista mieluummin vaikka rahkaa fun lightilla tai vastaavalla. On paljon parempaa.

Tuli muuten maistettua Euroshopperin tonnikalasäilykettä (hiutaletta vedessä). Oli aivan uskomattoman pahaa. Jäi syömättä. Siis olen syönyt vaikka mitä merkkejä, myös näitä halpoja Rainbow ja Pirkka -tyylisiä, aina on ollut ns. "ihan samaa tavaraa". Mutta nyt ostin ensikertaa Euroshopperia kolme purkkia enkä yhtäkään saanut syötyä purkkia tyhjäksi, oli niin kamalaa.

Vattu näitä parisuhteita. Puoliso nukkuu jo toista tuntia. Itse valvon pähkäilemässä. Loukkaannuin mielessäni tietyistä asioista joita puoliso esitti ennen nukkumaanmenoa. Nyt yritän punnita ottaako asiat esille ja aiheuttaa taas mahtiriita, vai ollako hiljaa ja jatkaa rauhallista ja rakasta yhteiseloa. Että ihmissuhteista voikin halutessaan tehdä monimutkaisia.

Tänään viimeinen (yö)vuoro duunis menossa ja koulu alkais klo 8.00..... taitaa jäädä väliin

Hieman vastaavassa tilanteessa ollaan myös täällä, työvuoro loppuu 6.00. Tosin tämä ei ole vika yövuoro todellakaan, koulu alkaa 9.00 ja ajattelin vielä sinne selvitä :)

Suositut

Back
Ylös Bottom