Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tättärää. Miks oon viel hereil vaik pitäs olla nukkumassa? Ja miten jaksan huomenna opiskella kun en nyt nuku? :-/ Suihkussakin pitäs käydä. Mut on se vaan mukava treenata myöhään illalla, aika rauhassa saa olla. Muita yötreenareita paikalla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
onks postcount joku virtuaalimunanjatke ?;)

ei mulle vaa

Huoh kämpillä takas. Lähin perjantaina töistä suoraan hesaan höyryjä päästelemään viikonlopuksi.

Muuten kiva paikka, mutta en tajua mikä näyttämisen tarve siellä on ihmisillä. Baarissa pienen keskustelun kaverin kanssa hävittyään eräs jätkä usutti 4-5 mamua kaverin kimppuun. Paitakin repes kaverilta ja baarimikkokin näki tilanteen ja sanoikin pokelle miten homma meni, eli tulivat takaapäin kimppuun. Poke vaan tokaisee "että nää on kyl ihan vakiasiakkaita." Mitä vittua sillä on väliä?!?

Terveisiä vaan clubille, sekä asiakkaat että poke vellihousuja.

Siks Indicalta tuleekin aina vaan asiapostauksia ;)

Jesh.. Mähä oon yhtä asiapitoinen ku matti vanhanen tai suomen laki 1 ja 2 ;)

siks mä postaanki vaa 200% tiivistettyä ASIAA

:whip: halo, pistit aika pahan:rolleyes::whip:

Ensin joudun uhmaamaan Dymondia ts. tekemään hitaan ja vaivalloisen vallankaappauksen. Hän on tavallaan perintöprinssinä :D
áivan...misähän herra mahtaa piileksiä edes?
Niinkun sanoin niin olin vain tän hetken kiusaamassa täällä yökyöpeleiden pesäkkeessä kipsistä johtuvan masennuksen takia, joka huomenna, tiistaina korjaantuu ja maapallo saa taas tasapainon takasin kun mä pääsen salille:hyper:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihmeest lagaa pakkis mul, mites muil?

Liitteet

• AtlasAwardLG.gif
    AtlasAwardLG.gif
    67,7 KB · Katsottu: 103
Kyllähän tää jonkun verran lagaa. Jep, jep vois mennä kattoo The Last King Of Scotlandin

No pääasia ettet ite lagaa.. kai?;)

mul ei lagaa kuin vain pakkis..

edit: ehkä:) ainakaa kynäl en osaa oikein enää kirjottaa:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom