Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ihan totta kyllä, en voisi kuvitella että tekis samaa työtäkin naisen kanssa...Ei se hyvää tee että on koko ajan yhdessä.Heh... Joo todella.
Ite oon sitä mieltä ettei oo koskaan hyvä jos pariskunta on samassa duunissa, parempi pitää työt ja vapaa erillään, ja muutenkin onhan se kiva että on elämässä jokin 'oma paikka/alue', ihan itselleen
No eihän se ole mitään ydinfysikkaa, eikun solmut auki tai naru vaihtoon
Huomenna salille...
.... onhan se kiva että on elämässä jokin 'oma paikka/alue', ihan itselleen
Eikun ihan oikeesti salille...ehkä ???Näin me itsellemme vakuuttelemme...
Anteeks kun tökkään näin rumasti väliin mutta tuo on ihan taivaan tosi.:thumbs:
Ja tästähän pitää sitten aivan normaalisti laittaaPaitsi että mulla alkaa ELÄMÄNI ENSIMMÄINEN DIEETTI. Shit. On tuota fättiä kerääntynyt lihan kylkiäisenä. Tilanne ei ole paha mutta että kuulemma kannattaisi tehdä jotain nyt niin ei sitten tulevaisuudessa tarvitse kerralla kiristellä 15kg pois.
Pääasia, että saa MASSAA!!!Eikun ihan oikeesti salille...ehkä ???
Jossei salille, niin mäkkäri ajaa saman asian massankasvatuksena.
Miksi te valvotte?
Täähän on melkee ku joku chat ku viestejä tulee minuutin välein :D Pakkotsätti
I will miss you my lord.Huomenna on sitten viimonen yö täällä vähään aikaan, pitää päästä normirytmiin kun duunit alkaa...neljä viikkoo tääl on melkeen joka yö oltukkin:D
Että ei tartte teijän kuunnella näitä mun turhia jorinoita.
Ja tästähän pitää sitten aivan normaalisti laittaa
Jotkut vaan hakkaa ihan rehellisesti tattia, katselee itseään peilistä ja lukee toisella silmällä yö-threadia. Näin oon kuullut..kaveri kerto.mitäs muut ihmiset touhuaa? Miksi te valvotte?
Onpas sulla vilkas mielikuvitus :DJotkut vaan hakkaa ihan rehellisesti tattia, katselee itseään peilistä ja lukee toisella silmällä yö-threadia.
Äkkiä sä mun postcoutin ohi meet:DI will miss you my lord.