Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh... Joo todella.

Ite oon sitä mieltä ettei oo koskaan hyvä jos pariskunta on samassa duunissa, parempi pitää työt ja vapaa erillään, ja muutenkin onhan se kiva että on elämässä jokin 'oma paikka/alue', ihan itselleen :)
Joo ihan totta kyllä, en voisi kuvitella että tekis samaa työtäkin naisen kanssa...Ei se hyvää tee että on koko ajan yhdessä.

No eihän se ole mitään ydinfysikkaa, eikun solmut auki tai naru vaihtoon:)

:lol2: Mä taidan odottaa jotain ratkaisevaa "merkkiä" josta tiedän mitä tehdä. Saas nähdä tuleeko...ja eikös kaikki ole sallittua mistä ei muut/itse vahingoitu ja olo on hyvä?:) Mulla on ihan hyvät fiilikset.

Paitsi että mulla alkaa ELÄMÄNI ENSIMMÄINEN DIEETTI.:eek: Shit. On tuota fättiä kerääntynyt lihan kylkiäisenä. Tilanne ei ole paha mutta että kuulemma kannattaisi tehdä jotain nyt niin ei sitten tulevaisuudessa tarvitse kerralla kiristellä 15kg pois.

Haa! Nerokas idea! En nuku tänä yönä ollenkaan ja meen huomenna zombiena kouluun, kun ei siellä kuitekaan mitään tärkeetä tapahdu niin sama vaikka torkkuis siellä :) Vituttaa joka yö pyöriä sängyssä se 2-4h ennen ku nukahtaa joten nyt elän yhen päivän yli, tai yön, miten se meneekään :) Ja jos nyt menis takas sänkyyn ja yrittäs nukahtaa niin unet jäis pariin tuntiin ja se väsyttäis vaan enemmän ku valvomisen jälkeen. Tekemistä seuraavaks kuudeks tunniks: Aloitan nyt paistamalla jauhelihaa, sitten jatkuu elokuvalla ehkä, tai pelaamista.. mitäs muut ihmiset touhuaa? Miksi te valvotte? :)

Täähän on melkee ku joku chat ku viestejä tulee minuutin välein :D Pakkotsätti

Anteeks kun tökkään näin rumasti väliin mutta tuo on ihan taivaan tosi.:thumbs:

Ei täällä ole mitään privakeskusteluja, kaikki kuuluu kaikille. Nää jutut on yhteistä riistaa :D

Paitsi että mulla alkaa ELÄMÄNI ENSIMMÄINEN DIEETTI.:eek: Shit. On tuota fättiä kerääntynyt lihan kylkiäisenä. Tilanne ei ole paha mutta että kuulemma kannattaisi tehdä jotain nyt niin ei sitten tulevaisuudessa tarvitse kerralla kiristellä 15kg pois.
Ja tästähän pitää sitten aivan normaalisti laittaa :kuvia:

Miksi te valvotte? :)

Täähän on melkee ku joku chat ku viestejä tulee minuutin välein :D Pakkotsätti

Valvon koska ei nukuta ja ei nukuta koska vuorokausirytmi on erilainen.

Huomenna 13-21 duuniin, joten vielä tunti tai pari tässä normisti valvoo, joskus voi mennä vaikka aamu 04-05 jos ei väsytä :)

Huomenna on sitten viimonen yö täällä vähään aikaan, pitää päästä normirytmiin kun duunit alkaa...neljä viikkoo tääl on melkeen joka yö oltukkin:D
Että ei tartte teijän kuunnella näitä mun turhia jorinoita.

Ja tästähän pitää sitten aivan normaalisti laittaa :kuvia:

Kyllä vaan! Niitä tulee, mutta turha odottaa mitään tiukkapeppuista fitnesskaunotarta. Paremminkin jalkavammainen kehäraakki joka kärsii oudosta lihaskadosta:lol2: Mutta kaikkihan me ollaan aloitettu jostain, eikös vaan?:)

unirytmi aika viturallaan.. Nukkumaan käyny koko kesän kolmelta ja heränny yheksältä. huomeen pitäis mennä kouluu ni joutuu herää tosi aikasee.. en oo koskaa ollu aamu-ihmisiä

Eikä nyt oo muutakaa tekemistä ku roikkua koneellla.

nii ja harmittaa seki ku silmänruoka sai lähöt bb-talost.vaik heitin mäki sitä 5 plussal

....nyt fiilistelyä...

Ooh... ne keillä on joku niin ottakaa kädestä kiinni ja silleen. Mä otan koiraa tassusta.

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FX--7gFHkU0"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/FX--7gFHkU0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom