Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuten?

edit: kaadoin toisen, jos tulis niitä suuria tekoja.

edit2: selvennetään sen verran tätä arkena Pakkiksen "seurassa" juomista, että kävin tossa äsken "pelastamassa" exää tuolta kaupungilta ja jäi ne sen murheet vaivaamaan itteäkin, vaikkei sinänsä mitään syytä olekaan. Mulla on vaan niin lämmin :haart: kai, vittu sentäs. Kohta unille.
 
^^^Ei se mitään muuta kun hengannu viime aikoina väärässä seurassa ja nyt se ei uskaltanu mennä yksin himaan kun jonkun kundin kamoja oli jääny sen luo. Toki seuransa se on väärin valinnu, mutta semmosta sattuu. Sen kundin kädet on kuulemma mun reiden paksuset. :D

Mä todellakin toivon, että alkoholin avulla saa unen.

edit: joo Jatkuvuus, nyt eririppu ylös, mitä suuria oot tehny kännissä?
 
Tuli äsken työporukalla käytyä testaamassa Sime rockin saunat ja altaat. Erittäin hyvää jälkeä on porukka saanu aikaseksi :) . Nyt nukkumaan että jaksaa taas 9 lähteä rakentaan festareita :D
 
No mitäs olet lähiaikoina tehnyt?

Mahani ja suolistoni muodostivat juuri jumalattoman paskapökälöisen, jonka sitten kävin turauttamassa pönttöön. Yksi tämän yön kohokohdista.
 
huono yö on sellainen ku pyörii vaan sängyssä ja vituttaa eikä saa unta ja kauhea hiki painaa päälle ja vitutus nousee ja sitten lähtee vaikka ajan kuluksi käymään vessassa. Hyvä uni taasen vaikka nukkua hyvässä seurassa, nähdä mukavaa unta, nukahtaa ongelmitta.. nyt mä menen.
 
Hyvää yötä, kerronpa sen että kotihoodeilla oli tänään jahti, eli poliisit sumputti jotain jannua usean partion ja pyöräpoliisin voimin, ja siinä oli kyllä koko tuttavapiiri autoilla etsimässä siviilipidätyksen toivossa hehe. kaveri oli makoillut lopulta metsässä kolme tuntia josta sen poliisikoira oli löytänyt. Oli kyllä pirun hauskaa etsiä ja fiilistellä, harmitti vaan ettei ite löydetty ennen kyttiä:D
 
se on hyvät yöt.:haart:

Vai sellasta se exä puuhannut. :whip:
Vapaa tekemään mitä huvittaa, toivon vaan että sitä huvittas ottaa joku oikeesti hyvä ukko jo vähitellen.

huono yö on sellainen ku pyörii vaan sängyssä ja vituttaa eikä saa unta ja kauhea hiki painaa päälle ja vitutus nousee ja sitten lähtee vaikka ajan kuluksi käymään vessassa. Hyvä uni taasen vaikka nukkua hyvässä seurassa, nähdä mukavaa unta, nukahtaa ongelmitta.. nyt mä menen.

Oot asian ytimessä, öitä.

edit: Mastodontti :lol2:

feikkikakkosedit: Mä uppasin just firman nettisivut. Kiitoksia pakkisnick Neuvostoliitolle jos jostain kummallisesta syystä ikuna sattuu tätä ketjua lukemaan. :kippis1:
 
Positiivisuuden lietsontaa se on. Samaa settiä kuin hyvää huomenta/ päivää/ iltaa/ joulua/ juhannusta/ syntymäpäivää/ vappua/ päivän jatkoa tms. Toivotetaan kanssaeläjälle positiivista jatkoa.

Ajanjakson "hyvyys" kaiketi määrittyy sitten toivotuksen vastaanottavan osapuolen oman elämänkatsomuksen mukaan. Kyse on kohteliaisuudesta. Mahdotonta se kai on määrittää kenelle minkäkinlainen yö tms. on hyvä ja millainen huono. Mulla on nyt esimerkiksi varsin hyvä yö menossa vaikka en nukukaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom