Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tytöt taittaapi olla nukkumassa.. ellet sitten ole... "niitä poikia."
Taas meni deadlimit vittu :D Kahelt sammuu kone vaikka mikä ois!
 
Hmm... ei nyt ihan auennut mutta viittaatko nyt siihen että pikkuveljeni tekis totta jalat ilmassa penkkiä olkapäitten takia? Sillä nimittäin oli taannoin aikas pahana toinen olkapää.. Ylikuntoa, tulehdusta, kalkkia..
No se nyt riippuu miten kovat olkapäät on ja miten kauan on tehnyt jalat ilmassa.
 
Kävin kalalla, ihan perus ongella. Tuli paikallisesta "paskalammesta" pari 150g ahventa ja heitin yhden pikku sären niin korkealle kuin pystyin, läsähti veteen ja nytten ymmärrän miksi kalat pitäs päästä silleen "kiltisti". Kala vissiin "pyörty", sitten joku lokki tuli ja nappas sen:jahas: Itikoita oli ihan perkeleesti, paikat paukamia täynnä. On tää kesä kyllä ihana!:rock:
 
nojoo, ei täällä meikäläisen ikäluokkaa hameväestä ole näkyny, pitää kai ryhtyy b rapun talkkariks. :(

Näistä 16-17v. mimmeistä on kyllä kova pula tällä hetkellä!:(
 
tästä tuli mieleen vitsi
Suomalainen mies laittoi chattiin viestin: "onko täällä hyvännäköisiä gimmoja?"
Myös ruotsalainen mies laittoi chattiin viestin: "onko täällä hyvännäköisiä kimmoja?"
 
Onha niist, pyörii vaa vanhempien poikien kans :(
Taistoihin tiemme kun tooi, missä luotien laulu vain soooi...
 
Ja karvanopat sekä bissee.
 
Itsehän olen absolutisti. Aina kun tuota sanoo ihmisille tulee sarkasmia tai muuta vastavaa, eikö prkl ihminen saa olla absolutisti?
 
pitää olla vähintään bmw että saa tämän ikäluokan tyttöä?

Se on enemmän pään-sisällöstä kiinni;) Itsellä on ehkä se "ongelma" että todella harva kolahtaa. Nyt lukion ekalla vuodella oli yks semmonen tyttö ja ryssin sen jutun, taisimpa jälkeenpäin valitella tota vielä sille:lol2:

Ja kannattaa olla rohkee, se syö sen rokan:thumbs:

Sitä rohkeutta odotellassa minä tyydyn istumaan koneella...:D
 
Itsehän olen absolutisti. Aina kun tuota sanoo ihmisille tulee sarkasmia tai muuta vastavaa, eikö prkl ihminen saa olla absolutisti?
Ei saa. Ihmiset, jotka eivät käytä alkoholia, ovat poikkeuksetta tylsää seuraa ja kuolevat yksin. Opettele juomaan.
 
onhan noista joistain tytöistä "sauhut otettu" ei vaa jaksa mitään vakavempaa kehitellä.
no voi paska, pidän itseäni tosin kovinkin hauskana ihmisenä.
 
Iteki oon sen verran absolutisti etten juo känniin. Siis jos vanhemmat ryyppäis nii ehkä itekin mut onneks ei :) Vaikuttaa muutenki kielteisest treenii.
 
Mikä siinä juomisessa niin viehättää, IMO rahaa menee, ei tule hyvä olo, aamulla vielä paskempi, ja tekee idioottimaisia tempauksia eikä kovin terveellistä touhua. ei ymmärrä.
 
Mulla on pari kaveria jotka on absolutisteja ja yleensä olen sanonut niille että: " hieno juttu! Eläkä juo!" ei missään sarkastisessa mielessä, tosin harvemmin näitä kyllä näkee missään bileissä...
 
Tytöt taittaapi olla nukkumassa.. ellet sitten ole... "niitä poikia."
Taas meni deadlimit vittu :D Kahelt sammuu kone vaikka mikä ois!
Eikö sittenkään? :D
 
Onko 16-vuotias absolutisti sitten jollain tapaa harvinainen ilmestys nykyjänsä? Mullakin on pari kaveria jotka ei ole eläkkeellä vielä.

Menkää ihmiset nukkumaan jos teillä sellaiseen luksukseen on mahdollisuus.

Alkoholin viehätystä kommentoidakseni, ihmisellä on usein luontainen viehtymys tavoitella siitä tavanomaisesta tilanteesta poikkeavaa olotilaa. Se on jännää. Taidan kaataa viskin sen kunniaksi.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom