Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tähän ketjuun tulee vastauksia aika hyvällä prosentilla viewseistä:
320/7,005, vrt. esim. peräpukama ketju 61/13,880

Vai kiinnostaako jengiä vaan niin paljon, että kellä niitä pukamia on...?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rafu, huomasitko, että mulla on nykyään aika lyhyt sigu? (muistaakseni valitit siitä jossain ketjussa)

Olin jopa tolla yhdellä lauseella vuorokauden, mutta huomasin, että mun virtuaalipippeli vaati lisää jatketta. :rolleyes:

edit: ois pitäny uppia noi firman nettisivut tonne aiemmin, vaikkei mitään virkaa niillä oikeastaan (edelleenkään) ole. On se vaan niin kivaa kun on jotain oikeasti omaa tolleen esillä. :lol2: LOL, siellä käytännössä lukee, että lisää asiaa tulee joskus kesän jälkeen ja mä fiilistelen täällä. :hyper: :f5:
 
Nyt kun mainitsit niin joo, noteerasin asian tuossa 1½ tuntia sitten.

Yöllä moni asia näemmä avautuu eri tavalla. Puhutaan nettisurffailusta mitä en koskaan aiemmin ole käsittänyt. Eli tätä touhua, jossa aloitetaan joltain sivulta ja päädytään monen mutkan kautta viidennelle. Harvemmin näin on itselleni käynyt, mutta nyt olen jo tilannut netistä yhtä sun toista shittiä, eksynyt Emma Buntonin nettisivuille ja nähnyt 6 goatsea. Elämän yllätyksellisyys on hienoa. Parin tunnin päästä voi jo antaa itselleen luvan käydä nukkumaan.

- TarpeeksiVanhaTakamuksienTuijotteluun,TarpeeksiNuoriTunteakseenKoreanPääkaupungin -
 
Nyt kun mainitsit niin joo, noteerasin asian tuossa 1½ tuntia sitten.
Ehanaa. :haart:

Yöllä moni asia näemmä avautuu eri tavalla. Puhutaan nettisurffailusta mitä en koskaan aiemmin ole käsittänyt. Eli tätä touhua, jossa aloitetaan joltain sivulta ja päädytään monen mutkan kautta viidennelle. Harvemmin näin on itselleni käynyt, mutta nyt olen jo tilannut netistä yhtä sun toista shittiä, eksynyt Emma Buntonin nettisivuille ja nähnyt 6 goatsea. Elämän yllätyksellisyys on hienoa.
Toi on jännä homma. Sama kuin nukkumaan mennessä saattaa ajatella vaikka ja mitä ja jossain vaiheessa huomaa ajatelleensä jotain ihan helevetin häiriintynyttä asiaa ja sitten yrittää miettiä taakse päin että miten tässä näin pääs käymään, miten mä tänne päädyin. Netti on kuitenkin kaikessa paskuudessaan loistava laite. ( :f5: )
Parin tunnin päästä voi jo antaa itselleen luvan käydä nukkumaan.
Mä oon valmista kauraa, 1 suullinen JD:tä jäljellä ja se on pötkis.
- TarpeeksiVanhaTakamuksienTuijotteluun,TarpeeksiNuoriTunteakseenKoreanPääkaupungin -
Asian ydin löyty.

edit: mä säälin sitä tyyppiä joka ikinä jostain kumman syystä klikkaa "Find more posts by Dymond" (tjsp)-linkkiä.
 
Sama kuin nukkumaan mennessä saattaa ajatella vaikka ja mitä ja jossain vaiheessa huomaa ajatelleensä jotain ihan helevetin häiriintynyttä asiaa ja sitten yrittää miettiä taakse päin että miten tässä näin pääs käymään, miten mä tänne päädyin.

Tää on kyllä mainio ilmiö. Kaikkensa sitä antaa keskittyäkseen kuvittelemaan tai ajattelemaan jotain asiaa kasaan mutta päänuppi ei enää mitenkään pysy mukana.
 
^Tod.

Huomenna taas uus päivä. En oo laittamassa kelloa herättämään. Öitä.
pftroest.gif
 
Piti tyhjentää ABC:n hedelmäpeli kotimatkalla, kun tuli niin huonosti tippiä tänään. Sitä(Tähteä) oltiin ilmeisesti syötetty oiken urakalla, ja mulle se sitten oksensi 120€ kilisevää:D niin joku reilu 3€ mä siihen sijoitin.

Edit. Muutamat Huoltsikoiden ja baarien pitäjät tietävät suunnilleen koska ne koneet antaa kunnolla, kun ovat siinä niitä monta vuotta katselleet.
 
"In the land where horses born with eagle wings
And honey bees have lost their stings
There's singing forever, ooh yeah
Lion's den with fallow deer
And rivers made from wine so clear
Flow on and on forever
Dragons fly like sparrows thru' the air
And baby lambs where Samson dares
To go on on on on on on"

Yö on! Poliiseja tänään mentiin karkuun, oli suht'kot tapahtuma rikas päivä pitkästä aikaa:D
 
Jahas, siitä taas huomasi kellon olevan yli 0:00, kun joku oli kirjoittanut Yö trediin :) Ei perse että kesäloma on perseestä.
 
Jahas, siitä taas huomasi kellon olevan yli 0:00, kun joku oli kirjoittanut Yö trediin :) Ei perse että kesäloma on perseestä.

Tähän on hauska kirjotella:D Kesälomalla yleensä ollut tylsää, nytten herään aina vasta 3 aikaan joten päivät menee vähän turhankin nopsaa...
 
Hiphei! Täällä ollaan. Huomiselle olis niin paljon tekemistä, ettei jaksais mennä nukkumaan. Toisaalta pitäis mennä, että jaksais ehkä tehdä jotain.
 
Varsinkin kun pitää v*ttu laihduttaa, ei uni tule kun on nälkä, ja tenttiin tarvis lukea (kirja kiinnostaa nolla)

Miksei nytkin voisi olla vain jossain paarissa tukka sekaisin yrittämässä jotain epätoivoista :(

e. kauheen hyvät yöfiilikset muilla :D
 
ei muutakun viideltä töihin:D Joo... vois mennä kohta nukkumaan

Tyhjä arpa :eek:

Eipä vaan, lyhyilläkin yöunilla jaksaa jos ei ole krapulan kaltaista hermostollista romahdustilaa päällä.
 
Mitenhän musta tuntuu, että mä tulen olemaan äärimmäisen virkeä puoli kuudelta, jolloin pitäisi nousta ylös, kun takana on raskas 8,5h päivä?
 
Tähän on hauska kirjotella:D Kesälomalla yleensä ollut tylsää, nytten herään aina vasta 3 aikaan joten päivät menee vähän turhankin nopsaa...

Näinhän se on. Tänään tulikin herättyä "todella" aikaisin vrt normaalisti, mutta kuuden tunnin päiväunet hiukan päivää verottivat:) Ois just sellanen olo, jossei olis kipee ja olis sali auki (no ei tietenkään ole, kun se on heinäkuun kiinni, eikä se tähän aikaan olis aukikaan) niin vois lähteä treenaamaan. Kesäloma menee taas yllättäen ihan hukkaan :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom