Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehanaa. :haart:Nyt kun mainitsit niin joo, noteerasin asian tuossa 1½ tuntia sitten.
Toi on jännä homma. Sama kuin nukkumaan mennessä saattaa ajatella vaikka ja mitä ja jossain vaiheessa huomaa ajatelleensä jotain ihan helevetin häiriintynyttä asiaa ja sitten yrittää miettiä taakse päin että miten tässä näin pääs käymään, miten mä tänne päädyin. Netti on kuitenkin kaikessa paskuudessaan loistava laite. ( :f5: )Yöllä moni asia näemmä avautuu eri tavalla. Puhutaan nettisurffailusta mitä en koskaan aiemmin ole käsittänyt. Eli tätä touhua, jossa aloitetaan joltain sivulta ja päädytään monen mutkan kautta viidennelle. Harvemmin näin on itselleni käynyt, mutta nyt olen jo tilannut netistä yhtä sun toista shittiä, eksynyt Emma Buntonin nettisivuille ja nähnyt 6 goatsea. Elämän yllätyksellisyys on hienoa.
Mä oon valmista kauraa, 1 suullinen JD:tä jäljellä ja se on pötkis.Parin tunnin päästä voi jo antaa itselleen luvan käydä nukkumaan.
Asian ydin löyty.- TarpeeksiVanhaTakamuksienTuijotteluun,TarpeeksiNuoriTunteakseenKoreanPääkaupungin -
Sama kuin nukkumaan mennessä saattaa ajatella vaikka ja mitä ja jossain vaiheessa huomaa ajatelleensä jotain ihan helevetin häiriintynyttä asiaa ja sitten yrittää miettiä taakse päin että miten tässä näin pääs käymään, miten mä tänne päädyin.
Jahas, siitä taas huomasi kellon olevan yli 0:00, kun joku oli kirjoittanut Yö trediinEi perse että kesäloma on perseestä.
ei muutakun viideltä töihin:D Joo... vois mennä kohta nukkumaan
Tähän on hauska kirjotella:D Kesälomalla yleensä ollut tylsää, nytten herään aina vasta 3 aikaan joten päivät menee vähän turhankin nopsaa...