Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
täähän muuttu alaikäisten yö chatiksi!
Onko 16-vuotias absolutisti sitten jollain tapaa harvinainen ilmestys nykyjänsä? Mullakin on pari kaveria jotka ei ole eläkkeellä vielä.
Pitäisikö sen jotenkin olla?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kohta nukkuu ellei mitään radikaalia käy. Aurinko herättää joka aamu :(
 
IMO, alkoholi on perseestä ja sen haittoja tuskin kannattaa alkaa kenenkään väheksymään!
Olen muuten jo päässyt sänkyyn, kone vaan pitäs saada vielä kiinni:D
 
_|omppa, Janpa (16-vuotias) mainitsi tuossa, että sillä on pari kaveria jotka ovat absolutisteja. Oon elänyt siinä uskossa että useimmat 16-vuotiaat eivät juo alkoholia, mistä johtuen tuo "pari kaveria" kuulosti hölmöltä korvaani. Ok, mahdollisuuksiahan on useita:

1) Absolutismi lasketaan vakaumuksesta, ei niinkään siitä että henkilö ei juo alkoholia noin niinkuin jostain muusta syystä. Esimerkiksi olosuhteiden pakosta.
2) Alaikäiset ovat nykyään alkoholisoituneempia kuin 7 vuotta sitten.
3) Janppa hengaa "kovien jätkien" seurassa.
4) Janpalla on vain pari kaveria.

Nelosella muuten oli äsken tv-shopissa mainostuksessa joku rukkanen jolla voi pyyhkiä ihokarvoja pois suoraan iholta. Maailma on ihmeellinen. Viski muuten vaihtui karpalovodkaksi. Kaikkien läsnäolevien mielestä tämä on varsin mielenkiintoista.
 
mahdollisuudet 1 ja 2 voisivat pitää paikkansa. Itsellänihän on melko suuri kaveri piiri ja heistä yli 50% ovat lähes joka viikko kerran humalassa. Vieläkun kaverit näin nuorena kovasti ottavat niin se vähän pelottaa kun ajattelee mitä he tulevaisuudessa tekevät.
Nelosella muuten oli äsken tv-shopissa mainostuksessa joku rukkanen jolla voi pyyhkiä ihokarvoja pois suoraan iholta. Maailma on ihmeellinen.
Salilla tuli joo toissapäivänä katsottua (siellä telkkari aulan seinällä pyörii) että kaikkea ne nykyään keksii.
 
Eikö sinulla sitten ole mahdollisuutta siihen? :)

Olis periaatteessa, mutta ens yö pitäisi taas painaa duunia skarppina niin on parempi ottaa vähän ennakoita jo tältä yöltä. Muuten huomenna lopsuu silmäluomet jo 5 aikaan aamulla. Näin jos pääsee käymään niin saattaa tahahtua katastroohveja.
 
Nyt on sopiva tasalukema joten nukkumaan!
Kumminkin joku biisi käy soimaa päässä kun pääsee sänkyy ja siellä hikilakanamössössä kidutaan ja nukahetaan :D
 
_|omppa, Janpa (16-vuotias) mainitsi tuossa, että sillä on pari kaveria jotka ovat absolutisteja. Oon elänyt siinä uskossa että useimmat 16-vuotiaat eivät juo alkoholia, mistä johtuen tuo "pari kaveria" kuulosti hölmöltä korvaani. Ok, mahdollisuuksiahan on useita:

1) Absolutismi lasketaan vakaumuksesta, ei niinkään siitä että henkilö ei juo alkoholia noin niinkuin jostain muusta syystä. Esimerkiksi olosuhteiden pakosta.
2) Alaikäiset ovat nykyään alkoholisoituneempia kuin 7 vuotta sitten.
3) Janppa hengaa "kovien jätkien" seurassa.
4) Janpalla on vain pari kaveria.

.

Mulla on vähän kavereita:itku:
Nytten aloin miettimään tarkemmin tota "pari kaveria", enkä todellakaan tiedä kovin monta kaveria/puolituttua joka ei joskus olisi alkoholista ollut päihtyneenä:eek: Tulos vähän kummastutti itseäni, vuosi sitten 9-luokalla ollesani olisi "juomattomien-lista" ollut vielä huomattavasti pitempi...
Kaippa se toisen asteen koulutus tekee ihmisistä typeriä...:rolleyes:

Edit. Miksi yleensä alkoholin käyttö yhdistetään kovaan humalaan? Osaa jotkut ottaa "rauhallisemminkin".
 
Edit. Miksi yleensä alkoholin käyttö yhdistetään kovaan humalaan? Osaa jotkut ottaa "rauhallisemminkin".
Yleensähän sitä alkoholia juodaan että saadaan kännit, eikö? siintä sitten vissiin se "kova humala". Itse olen ollut PITKÄN elämäni aikana kokonaiset 2 kertaa humalassa ja en oikein pitänyt näistä kerroista, joten noista rakennan mielipiteeni vaikkei kokemusta paljon löydykkään.
 
Yleensähän sitä alkoholia juodaan että saadaan kännit, eikö? siintä sitten vissiin se "kova humala". Itse olen ollut PITKÄN elämäni aikana kokonaiset 2 kertaa humalassa ja en oikein pitänyt näistä kerroista, joten noista rakennan mielipiteeni vaikkei kokemusta paljon löydykkään.

Löytyy myös sosiaalista juomista, olen tainnut valita kaveripiirin väärin:rolleyes:

Alkoholi taitaa olla opiaatti-rataa kiihottavaa ainetta(?) eli sitä alkaa tekemään mieli enemmän vaan mitä enemmän sitä on nauttinut, siitä taitaa yleensä johtua se että ollaankin tarkoitettua päihtymys tilaa, enemmän päihtyneenä...
 
Alkoholi taitaa olla opiaatti-rataa kiihottavaa ainetta(?) eli sitä alkaa tekemään mieli enemmän vaan mitä enemmän sitä on nauttinut, siitä taitaa yleensä johtua se että ollaankin tarkoitettua päihtymys tilaa, enemmän päihtyneenä...
Niinhän se. Itse ainekin humalassa kun tuli oltua, halusi lisää ja lähti oikein metästämään olisikos kavereilla vielä jossain.
 
Kuuma on joo taas. Vois vetää kinkkusalaattia ja kauraleipää. Moniko diggailee kauraleivistä? Jösses kun ne maistuu tuoreena herkulle.

Kauraleipä on jotain hyvää hiilarivehnän ja rukiin välistä.
Ne perkeleet vaan huijaa noissa kauraleivissä. Olikohan se Kaurasydän vai mikä lie kun katoin pikkupränttiä niin muistaakseni eniten oli vehnää. Vittu. Hyvää sekin silti on.

Taidan kaataa viskin sen kunniaksi.
Sama aine, eri syy. Tuikku "murheeseen".
 
Niinhän se. Itse ainekin humalassa kun tuli oltua, halusi lisää ja lähti oikein metästämään olisikos kavereilla vielä jossain.

Tämän takia pyrinkin ottamaan yleensä todella rauhallisesti sitä alkomahoolia, jos tuohon vaiheeseen pääsee/joutuu jossakin bileissä missä on sitä juomista, niin se on aivan varmaa että itellä lähtee mopo keulimaan ja menee ojaan...
 
Itsehän makustelen viskejä ihan sitä varten että voin leikkiä kermapersettä ja elvistellä keskenäni kalliilla maullani. Mutta tosiaan, nyt nappasin tuolta kaapista möykyn 12-vuotiasta Islayn tärpättiä mutten suinkaan humaltumistarkoituksessa. Tämän pyhästi vannon.

Huomisaamuna taasen lueskelen mitä hölmöjä sitä on taas tullut humalapäissään kirjoitettua...
 
Tämän takia pyrinkin ottamaan yleensä todella rauhallisesti sitä alkomahoolia, jos tuohon vaiheeseen pääsee/joutuu jossakin bileissä missä on sitä juomista, niin se on aivan varmaa että itellä lähtee mopo keulimaan ja menee ojaan...
Näin on, sama vika. Itselläni tuli/tulee sellainen olo kun vaikka joku tarjoaa alkoholia tai on vähän ottanut että "apua maksa ei tykkää, apuaapua" tai joku muu kehon osa ei tykkää. Iskee ihmeellinen paniikki, "tää ei nyt tee hyvää kropalle" Se on jännä juttu se alkoholi. se on tosi jännä. Känni, sekin on jännä.
 
Mä tunnustan juovani Tennesseen kuraa, Jaskaa siis. Rokkimiesten juomaa. Ostin ku sai pelikortit kylkiäisenä.

edit: vähänkö mä oon helppo.

edit2: Kehnon viskin ostaminen pelikorttien takia on sama ku baarin kaamein kotka tulis pyytämään yökylään ja ensin kieltäytyis mutta kun se lupais aamupalaksi puuroa niin lähtis.
 
Näin on, sama vika. Itselläni tuli/tulee sellainen olo kun vaikka joku tarjoaa alkoholia tai on vähän ottanut että "apua maksa ei tykkää, apuaapua" tai joku muu kehon osa ei tykkää. Iskee ihmeellinen paniikki, "tää ei nyt tee hyvää kropalle" Se on jännä juttu se alkoholi. se on tosi jännä. Känni, sekin on jännä.

Jos tollasta ajattelee vielä humalassa, niin hyvä, ainakin järki vielä juoksee:D Tuskin tuo keho tosta tykkää, kun hermosoluja lamauttavaa myrkkyä toi alkoholia on.

Nyt nukkumaan-->
 

Suositut

Back
Ylös Bottom