Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä taas.. Tulin just baarista.

Tänään ekaa kertaa kuukauteen salilla ja ekaa kertaa 3 viikkoon bailaamassa (hemmetin hyvä yhdistelmä yhdelle päivälle).. Voitin kasaripukukisan vähän scottweilandmaisella asukokonaisuudella.

Aion nyt bilettää sattuneesta syystä seuraavat puoltoista viikkoa, vasta sitten alkaa 110-prosenttinen panostus saliin. Käyn silti myös rautaa nostelemassa seuraavien viikkojen aikana, että saa jonkinlaisen vireen aikaiseksi ennen todellisten lihatalkoiden alkua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaipa sitä itsekin on mentävä nukkumaan.. Viiden tunnin päästä alkaa luento. Terkut Dymondille, Pittikselle, Weilandille, Janpalle, Prayerille ynnä muille jotka saattais sattua tän lukemaan. Viettäkäähän taas hauska yö ensi yönä!

Mä ajattelin pidättäytyä viikon kaikesta seksuaalisesta toiminnasta... Saa nähä miten käy.

Mitä onko Janpa saanut maistaa jo tuheroa? Ja nytkö pitäisi olla viikko ilman?

:katkera vanha hapannaama:

edit: Käy Weiland kimppuun vaan ;)

Lähinna viikko sen takia että selviäis vähän pää... Tänäänkin oltiin pelaamassa piitsiä tuolla, niin koko pelin tuijottelin yhen namun tytön alkkareita kun paisto shortsejen läpi... Toki selibaatilla saattaa olla myös päinvastainen vaikutus, kuin toivon:D

Ja ei mulla ole kullia, vaan ratapölkky;)

Lähinna viikko sen takia että selviäis vähän pää... Tänäänkin oltiin pelaamassa piitsiä tuolla, niin koko pelin tuijottelin yhen namun tytön alkkareita kun paisto shortsejen läpi... Toki selibaatilla saattaa olla myös päinvastainen vaikutus, kuin toivon:D

Vitun siittäjä:jahas:

Lähinna viikko sen takia että selviäis vähän pää... Tänäänkin oltiin pelaamassa piitsiä tuolla, niin koko pelin tuijottelin yhen namun tytön alkkareita kun paisto shortsejen läpi...
Aika tuskallistahan se on, kun nuoren tytön piukat pakarat puristuvat tiukasti toisiaan vasten tytön jännittäessä nuoret kiinteän solakat lihaksensa valmistautuessaan ponnistamaan. Kiinteät terhakat rinnat pompahtavat paidan alla tytön hypähtäessä lyömään palloa verkon yli. Janpan suupielestä alkaa pikkuhiljaa kuola valua ja pojan puutteessa ollut keho vavahtelee pienten kouristusten vallassa...
Irtoaakos pölkystä tikkuja?

Uskokaa tai älkää, mutta mulle iski stondis päälle, kun ekan kerran rohkenin juuri siinä "reaaliajassa" kuvitella kivoja. Ja se toppi ilman rintsikoita ja täydelliset pyöreät B-kupin rinnat :kuola: Not easy man.

Onneks oli väljähköt farkut...

Edit: Jos se olisi kumartunut minuun päin, auta armias niitä tisuja.

Aika tuskallistahan se on, kun nuoren tytön piukat pakarat puristuvat tiukasti toisiaan vasten tytön jännittäessä nuoret kiinteän solakat lihaksensa valmistautuessaan ponnistamaan. Kiinteät terhakat rinnat pompahtavat paidan alla tytön hypähtäessä lyömään palloa verkon yli. Janpan suupielestä alkaa pikkuhiljaa kuola valua ja pojan puutteessa ollut keho vavahtelee pienten kouristusten vallassa...
Irtoaakos pölkystä tikkuja?

Kuvittelenkin ne terhakat futaaja-pakarat:kuola:
Pölkky on kulutettu sileäksi:D

Voi vittu teittiä taas. :D

edit: Joo, vittuako se Randali ei antanu typsylle tsäänssejä. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom