Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tossa ny jotain.

en ole terve. olen mielisairas. tunnustan..

kyllä haluan parantua. ainoa vaan että miten??

kuinka paljon paskaa mahtuu yhteen päivään...?

Äiti sairaalaan... Enkä mä edes tiedä miksi...
Koira sai myrkytyksen... Enkä edes tiedä mistä.....
Kaikki kaverit on vihaisia... Ei johdu minusta...
Kaveri ajoi auton metsään ja...
Taloudellinen tilanne on perseestä...

ne pahimmat.. ei niitä.. ei niitä voi edes kertoa...

Nyt viinaa.

Tossa ny jotain.

OK.. tollasia en oo huomannu ollenkaan. Toivottavasti kaveri vaan tosiaan vetämässä jossain viinaa.

Veikkaan että Prayer katselee threadia tälläkin hetkellä "ei loganneena". On tietysti aina mahdollisuus että kaveri on halunnut oikeesti päästä hengestään, mutta mulla on sellanen pisto päresuolessa tästä hommasta että:anssi:.

Onko täällä muuten porukkaa Porista? Pitäis mennä keskiviikkona Porin-Prikaatiin kouluttamaan ja ois tarkoitus huomenna mennä vähän ennakkoon katselemaan onko se Pori paska paikka vai ei?

Taas mua viedään, mutta....

Kai sun kouluttajakollega on sulle kertonut, että PorPr on Säkylässä...??
Säkylä on hieno paikka, Pori ei ole. Onneksi se onkin sopivan kaukana. Eura liitetään lähiaikoina Säkylään.

Tiedän kyllä että on Säkylässä, siellä tulikin viime reissulla jo pyörittyä. Kieltämättä kaunis pieni pitäjä. Tällä kertaa tekisi vaan mieli käydä kattelemassa Poriakin, kun ei ole tullut ikinä käytyä.

Mistäs muuten tiedät tästä "kouluttajakollegasta"? :rolleyes:

Tiedän kyllä että on Säkylässä, siellä tulikin viime reissulla jo pyörittyä. Kieltämättä kaunis pieni pitäjä. Tällä kertaa tekisi vaan mieli käydä kattelemassa Poriakin, kun ei ole tullut ikinä käytyä.

Mistäs muuten tiedät tästä "kouluttajakollegasta"? :rolleyes:

Mene ennemmin vaikka Raumalle, se on hienompi ( ja pienempi ) paikka. Ja raumalaiset on kai ainoastaan puolihulluja.

Teen satunnaisesti kollegalle hommia, ja sullekin olen tehnyt joskus.

E: Oikeasti en tiedä Porista mitään, mutta ei kai se ole tärkeää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom