Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menen ennemmin vaikka Raumalle, se on hienompi ( ja pienempi ) paikka. Ja raumalaiset on kai ainoastaan puolihulluja.
Teen satunnaisesti kollegalle hommia, ja sullekin olen tehnyt joskus.
E: Oikeasti en tiedä Porista mitään, mutta ei kai se ole tärkeää.
laitoin patongin uuniin. toivottavasti en pilaa tätä
Nythän tää vasta hämäräksi muuttui.
Meitsi vippasi just uuniin esipaistettuja sämpylöitä, olen hurahtanut niihin täysin. Törkeen hyvää.laitoin patongin uuniin. toivottavasti en pilaa tätä
Meitsi vippasi just uuniin esipaistettuja sämpylöitä, olen hurahtanut niihin täysin. Törkeen hyvää.
Kui?
Nyt kun oikein muistelee, tää kollega taiskin mainita jostain työntekijästä mikä on ollut meilläkin joskus hommissa. Pieni on maailma.
Hyvää iltaa.Hyvää iltaa P-toiston väki.
Kyllä muuten sylettää kun kuolaat jotain pläjäystä ja sitten huomaat, että joku olennainen elementti uupuu.edit. ite laitan vielä tuohon pääle juustoa ja makkaraa paljon. se on hyvä kun se patonki on kuuma niin ne silleen vähä sulaa siihe
edit2 ei hitsi. makkara on loppu :(
Hyvää iltaa.
Kyllä muuten sylettää kun kuolaat jotain pläjäystä ja sitten huomaat, että joku olennainen elementti uupuu.
Kyllä muuten sylettää kun kuolaat jotain pläjäystä ja sitten huomaat, että joku olennainen elementti uupuu.
Juu. Ei olla tosin tavattu koskaan, puhelimessa puhuttiin, ja kävin treffaamassa sitä sun .... toista kollegaa ... Tein vaan pari vkonloppua Mikonkadulla.
Nyt on pakko mennä nukkumaan. Tekis mieli ostaa venekin.
LOL. Robertto, kuitenkin kaikki painelee f5:sta ja odottaa että joku toinen kirjottas jotain. :D
Juu, syksy tuloo. :( Toisaalta ihan jees se syksy, mutta se v i t u n talvi tulee aina sen jälkeen. Eikä talvessakaan mitään pahaa, se vaan kestää ihan luvattoman kauan. :curs:Saatanan syksykin tekee tuloaan. Ulkona on jo ihan säkkipimiää. Torstaina onneksi Bulgariaan.
Juu, syksy tuloo. :( Toisaalta ihan jees se syksy, mutta se v i t u n talvi tulee aina sen jälkeen. Eikä talvessakaan mitään pahaa, se vaan kestää ihan luvattoman kauan. :curs:
Pitäkää hauskaa Bulgariassa.
Ny leffa + uni. Öitä.
...mitäs täällä? jouduin pelin lumoihin...