Jos oikein vilkas mielikuvitus on, niin kyllä tosta tuntee tuskan, joka Hadiksen sisällä selkeesti niinkuin on.
Todella monipuoliset sanat siinä biisissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos oikein vilkas mielikuvitus on, niin kyllä tosta tuntee tuskan, joka Hadiksen sisällä selkeesti niinkuin on.
Mika bauer vaiko kenties jack nyyssölä kuin sä nyt selviit.:(:jahas:
Kattoo ne uusiksi ruotsinkielisillä tekstityksillä..Saattaa jannu oppia samalla hieman kieltä :D
Mitäs vittua sä jynkystä välität sullahan on juuri kaadettu alaikänen riistä.unohda se jynkky
En mä tiedä. Kaikki on ihan paskaa tällä hetkellä. Ei auta toi Dead Zonekaan ku se Smith on siinä niin nössö. Löis edes jotain turpaa tai kiduttais tai jotain. Ei siinäkään se "pohjajuoni" etene ollenkaan ku meni heittää sen kepin sinne mereen.
Jack on niin kunkku, oikein pataässä! Millos se kuutoskausi edes tuleekaan? Pakko saada!
Lomalllaaaa
olen... siltä varalta etten täällä kohta enää ole.
:piis: kaikille.:haart:
Toivottavasti preijeri ei nyt oo menny tekemään mitään tyhmää kun tyyppiä ei oo ollu aktiivisena viime jälkeen.. :/
vittu.. mokasin...
olen... siltä varalta etten täällä kohta enää ole.
:piis: kaikille.:haart:
Mikäs sitä Prayeriä oikein risoo, kun sälli vaikutti stressaantuneelta viime aikaisten kirjoitusten perusteella?
koko se aika ,
jonka olen elämäni aikana viettänyt katsoen sinua silmiin ,
on aikaa jonka voisin elää milloin vain uudelleen ,
tuntea sen viattoman rakkauden silmissäsi ,
tuntea sen tunteen ,
sen johon sinussa rakastuin ,
vain sanoa...
rakastin joka sekuntia silmiesi sisällä...
....Niinalle... en voi kertoa kuinka paljon hymysi merkitsee...
Mikäs sitä Prayeriä oikein risoo, kun sälli vaikutti stressaantuneelta viime aikaisten kirjoitusten perusteella?