Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä ollaan kyllä aika pakkis-riippuvaisia, joku on yhden illan poissa ja heti ollaan jo vähintään kuolleeksi leimaamassa:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mokannu ihmissuihteissa tms. Prayerin "työt" vaikuttaa hämärältä...
Kyllähän mä sen "sukulainen murhas naapurin ja oon silminnäkijä"-jutun tiedän, ja sen, että Prayer pimppaa kaaroja, mutta silti :confused:

Edit: ja naishuolet, mutta kenellä ei olisi (paitsi runkkareilla)?

Moro keijot. Preijeri hukassa?

edit: eiköhän se jostain kaivaudu.

Jostain kuulin ton et ihan huhupuhetta sitten oli et alkais vasta tammikuussa se 6.kausi...nyt sunnuntaina näytti jenkkilässä alkavan.

E- Enpä usko että mihkään se preijeri on mennyt...minkähän ikänen se on?

Kyllähän mä sen "sukulainen murhas naapurin ja oon silminnäkijä"-jutun tiedän, ja sen, että Prayer pimppaa kaaroja, mutta silti :confused:

Edit: ja naishuolet, mutta kenellä ei olisi (paitsi runkkareilla)?

Runkkareilla silloin, jos molempiin ranteisiin tulee jännetupin tulehdukset.

Jostain kuulin ton et ihan huhupuhetta sitten oli et alkais vasta tammikuussa se 6.kausi...nyt sunnuntaina näytti jenkkilässä alkavan.

Tais olla 89 syntynyt...

Jossain luki että ne aikoo vähentää 24 sarjan kidutuskohtauksia tai ainakin lieventää roimasti niitä kun jotkut aktivistit oli kitissyt jotain...

Kaipa sen pitäis tulla dvd:nä ainakin importtina tänne ihan suht pian?

Preier on Eskon kanssa kalassa.:D

Otetaan huomioon, että nykyään ei yhtä hyvää poppia enää tehdä. Noi biisit muistetaan aina, jotain vitun tusinaininiää mitä nykyään tehdään, ei kukaan muista enää 10 vuoden päästä:whip:
Ei noita ysäreitä ihan heti päihitetä. Siellä on niin vitun kovia biisejä tarjolla. Tässä yksi koko vitun 90-luvun kovimpia dance-biisejä. Tuon kun pistää haisemaan täysiä alusta, niin uittu kun on ysärii ja hevii semmoista.

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7DHZ6OvmXb4"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7DHZ6OvmXb4" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom