Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän mä sen "sukulainen murhas naapurin ja oon silminnäkijä"-jutun tiedän, ja sen, että Prayer pimppaa kaaroja, mutta siltiMokannu ihmissuihteissa tms. Prayerin "työt" vaikuttaa hämärältä...
Täällä ollaan kyllä aika pakkis-riippuvaisia, joku on yhden illan poissa ja heti ollaan jo vähintään kuolleeksi leimaamassa:D
Edit: Siis, äijähän on ollu poissa alle vuorokauden, ei se nyt mitään vielä todista.
Moro keijot. Preijeri hukassa?
Juu. Täällä uskotaan jo äijän olevan kylmänä.
Kyllähän mä sen "sukulainen murhas naapurin ja oon silminnäkijä"-jutun tiedän, ja sen, että Prayer pimppaa kaaroja, mutta silti
Edit: ja naishuolet, mutta kenellä ei olisi (paitsi runkkareilla)?
Runkkareilla silloin, jos molempiin ranteisiin tulee jännetupin tulehdukset.
Jostain kuulin ton et ihan huhupuhetta sitten oli et alkais vasta tammikuussa se 6.kausi...nyt sunnuntaina näytti jenkkilässä alkavan.
E- Enpä usko että mihkään se preijeri on mennyt...minkähän ikänen se on?
Tais olla 89 syntynyt...
Jostain kuulin ton et ihan huhupuhetta sitten oli et alkais vasta tammikuussa se 6.kausi...nyt sunnuntaina näytti jenkkilässä alkavan.
E- Enpä usko että mihkään se preijeri on mennyt...minkähän ikänen se on?
Runkkareilla silloin, jos molempiin ranteisiin tulee jännetupin tulehdukset.
Tais olla 89 syntynyt...
Tais olla 89 syntynyt...
Ei noita ysäreitä ihan heti päihitetä. Siellä on niin vitun kovia biisejä tarjolla. Tässä yksi koko vitun 90-luvun kovimpia dance-biisejä. Tuon kun pistää haisemaan täysiä alusta, niin uittu kun on ysärii ja hevii semmoista.Otetaan huomioon, että nykyään ei yhtä hyvää poppia enää tehdä. Noi biisit muistetaan aina, jotain vitun tusinaininiää mitä nykyään tehdään, ei kukaan muista enää 10 vuoden päästä:whip: