Mr T
VIP
Kiitoksia! Tällaisista synninpäästöistä pidän, on tavan kuolevaisenkin suoritettavissa.sen voi korjata kuuntelemalla etevän livevedon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia! Tällaisista synninpäästöistä pidän, on tavan kuolevaisenkin suoritettavissa.sen voi korjata kuuntelemalla etevän livevedon
Hyvä, hyvä!/5
Tuli kyllä vakuuttavuutta.
En malta odottaa, että saa kytkeä vielä kunnon kaiuttimiin (ns. isot mustat).
Joo. Useammilla messuilla olen näitä kuullut. Ja B&W huippujen kanssa aika makoisa paketti.Hyvä, hyvä!
En ole itse Rotelin laitteita omistanut, mutta eräästä takavuosien demotilaisuudesta jäi kyllä erittäin positiiviset mielikuvat. Kirjoitan joku päivä muistelmien tyyppisen sepustuksen, jos intoa riittää. Olin jo silloin nuorna miesnä hifiharrastukseen ja kotiteatterin äänentoistoon suuntautunut. Ja tuosta demosta tuli melkoisesti lisäinnostusta.
Hieman oli nyt karkeahko yleistävä ja negatiivissävyitteinen termi käytössä. Ei kai tällainen ole oikein sallivaa nykypäivää?Tuommoinen lippu voisi olla juoppolalleilla:
Kyllä nuo nykyajan vartijat on sika noloja kun ei saa yhtä nakupelleä kiinni. Kaksi sitä yritti ottaa kiinni ja hohhoijaa![]()
Video: Alaston mies juoksenteli Tampereella
Keski-ikäinen mies juoksi alasti Tampereen keskustassa perjantaina. IS:n lukija kertoo nähneensä, miten mies juoksi ulos Tampereen Koskikeskuksesta täysin alasti, perässään arviolta neljä vartijaa tai järjestyksenvalvojaa. Pakkasta oli tapahtumahetkellä noin seitsemän astetta.www.is.fi
Mutta toisaalta: olin öljynnyt itseni ennen ns. painiareenalle menoa (niinkuin kuuluu aina ennen wrestling -hommiin lähtöä). Ja venytellyt ja lämmitellyt hyvin ennen varsinaista suoritusta.Kyllä nuo nykyajan vartijat on sika noloja kun ei saa yhtä nakupelleä kiinni. Kaksi sitä yritti ottaa kiinni ja hohhoijaa
Mulkusta tiukka ote. Pysyy kiinni.Kyllä nuo nykyajan vartijat on sika noloja kun ei saa yhtä nakupelleä kiinni. Kaksi sitä yritti ottaa kiinni ja hohhoijaa
Tuli eilen viskinpaskoo otettua parin kuntin kanssa.
Itse en olisi halunnut!
Epäkohteliasta kieltäytyä
![]()
Video: Alaston mies juoksenteli Tampereella
Keski-ikäinen mies juoksi alasti Tampereen keskustassa perjantaina. IS:n lukija kertoo nähneensä, miten mies juoksi ulos Tampereen Koskikeskuksesta täysin alasti, perässään arviolta neljä vartijaa tai järjestyksenvalvojaa. Pakkasta oli tapahtumahetkellä noin seitsemän astetta.www.is.fi
Onko nyt rapula ja ripula?
Paitsi ulkoilmassa pakkasella voi olla vähän vaikea saada otetta saati edes nähdä.Mulkusta tiukka ote. Pysyy kiinni.