Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
🌲/5

Tuli kyllä vakuuttavuutta.
En malta odottaa, että saa kytkeä vielä kunnon kaiuttimiin (ns. isot mustat).
Hyvä, hyvä! 👍

En ole itse Rotelin laitteita omistanut, mutta eräästä takavuosien demotilaisuudesta jäi kyllä erittäin positiiviset mielikuvat. Kirjoitan joku päivä muistelmien tyyppisen sepustuksen, jos intoa riittää. Olin jo silloin nuorna miesnä hifiharrastukseen ja kotiteatterin äänentoistoon suuntautunut. Ja tuosta demosta tuli melkoisesti lisäinnostusta.

Hyvä, hyvä! 👍

En ole itse Rotelin laitteita omistanut, mutta eräästä takavuosien demotilaisuudesta jäi kyllä erittäin positiiviset mielikuvat. Kirjoitan joku päivä muistelmien tyyppisen sepustuksen, jos intoa riittää. Olin jo silloin nuorna miesnä hifiharrastukseen ja kotiteatterin äänentoistoon suuntautunut. Ja tuosta demosta tuli melkoisesti lisäinnostusta.
Joo. Useammilla messuilla olen näitä kuullut. Ja B&W huippujen kanssa aika makoisa paketti.

Kyllä nuo nykyajan vartijat on sika noloja kun ei saa yhtä nakupelleä kiinni. Kaksi sitä yritti ottaa kiinni ja hohhoijaa

Kyllä nuo nykyajan vartijat on sika noloja kun ei saa yhtä nakupelleä kiinni. Kaksi sitä yritti ottaa kiinni ja hohhoijaa
Mutta toisaalta: olin öljynnyt itseni ennen ns. painiareenalle menoa (niinkuin kuuluu aina ennen wrestling -hommiin lähtöä). Ja venytellyt ja lämmitellyt hyvin ennen varsinaista suoritusta.

Ei kun peijjoona sentään, tuohan olikin perjantailta. Enhän minä ollut silloin sielläpäinkään. Unohda koko juttu...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Onkohan tässä oltu ns vaikutuksen alaisena 🤔

Paitsi ulkoilmassa pakkasella voi olla vähän vaikea saada otetta saati edes nähdä.
Screenshot_20250215_083032_Samsung Internet.webp

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom