Doctor feelgood
VIP
Sylvi juuri morsetti, että kun tänään oon käyny ammuskelemassa ja vielä käyn kuntoilemassa, niin karhunkaato lupien määrä on omassa harkinnassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osuiko pahasti?isoisääni ammuttiin tykillä.
Minulla nämä verenperinnöt tulee (toivottavasti) eri suvuista. Mummo Karjalasta ja vaarini, jonka kanssa toisen vanhempani tekivät, Venäjän peruja. Vaarin vaari ammuttiin vallankumouksessa, ei päässyt pakoon perheensä mukana.Harvassa on luovutetun Karjalan/itärajan suvut joissa ei ole jonkinlainen murto-osa slaaviverta. Omaani en tiedä, mutta sitä varmasti on.
No meinasin tuossa iltapäivällä kuuluttaa Vuoksenrantaa! Isoisäni on sieltä![]()
Tuota ei tohdi kuvitellakaan. Itselläni ollut joskus jonkinlaisia murtumia kylkiluissa. Piti kävelläkin hyvin tasaisen pehmeästi ja hissukseen, kun pienikin tömäys vihlaisi. Yskimistä pelkäsi ja aivastaminen suorastaan hirvitti.Kun rintalasta oli sahattu halki, ja odotteli sitä aika pitkää luutumista, niin oppi vaistomaisesti puristamaan vatsalihaksilla vastaan.
Itse olen päässyt sukujuurissani 1500-luvulle, pitkälti savolaisia. Voe tokkiisa.Voidaan perustaa Offarin Karjala-seura!
Huom. Tämä ei millään tavalla liity samannimiseen alkoholipitoiseen juomaan![]()
Itse olen päässyt sukujuurissani 1500-luvulle, pitkälti savolaisia. Voe tokkiisa.
Se on perjantai.
Missä #perjantaipoikamies?
Ei kai vaan oluella!
Rasvanen lätty A-oluella!ai mää vai
eiku kuntoilusalilla piipahdin (maksimireeniämaksimipainoilla)
sen jälkn kävin suihkussa
ja nyt istun sohvalla maha kurnien miettien: mitä sitä söisi
Menehtymisluokka: kaatui, ruumis jäänyt kentälle tai tuhoutunut.Osuiko pahasti?
Näin onOmmuute melkoista ryypiskelyä tämä Sinuhe.