Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
1000039327.webp

Kuntosalilla käydessä mietin, miksi minä en näytä samalta kuin muutama siellä treenannut sporttinen neiti. Minulla oli isommat painotkin! Voisiko selitys mitenkään olla se, että he olivat 30 vuotta nuorempia 🤔 Tässä iässä ei todellakaan kannata enää harjoitella kesän rantakunto mielessä. Jalkaprässissä mietin, että jospa sitten mumelona jaksaisi nousta vessanpöntöltä ja sohvalta ihan itse ylös. 🫤
Jee.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
luotan tässä kysmsksessä onely Lisun vastaukseen, eli laitanko yhden sijasta kaksi suihkausta!?

Juon itseni helposti vieteltäväksi.

olisipa "eräs" tänään GAYkalla

tai siis tiedän, että Hän on, olemme kes.kus.telleet aiheesta, että hänellä lappo ehtoon GAYkalle oli ostettuna jo viimevuonna

mutta toivomuslistassa siis, että kohtaisisimme ehtoon aikana

vahanaikaisella tyylillä kun mennään niin tietenkään minkäälaisia kommunikaatiokanavie ei ole avattu vaan mennään paikan:päälle ja katotaan onko vaiko eikö

Hienosti ajateltu. Eihän se ylenmääräinen kofeiinin nauttiminen voi olla terveydelle hyväksi.

etenkään kun käytin jo suihkussa kofeiinia! ommeinaa samppoossa sitä

polttelee aika metkasti "tietyillä alueilla, lapsilta kielletyillä"

vahanaikaisella tyylillä kun mennään niin tietenkään minkäälaisia kommunikaatiokanavie ei ole avattu vaan mennään paikan:päälle ja katotaan onko vaiko eikö
Itse wanhaan aikaan vaihtelin lankapuhelinnumeroita ja sittemmin taskupuhelinnumeroitakin jo lähes 30 vuotta sitten.

Itse wanhaan aikaan vaihtelin lankapuhelinnumeroita ja sittemmin taskupuhelinnumeroitakin jo lähes 30 vuotta sitten.

ei vaan pysty, aivan liian henkilökohtaisuuksiin mennään tuossa vaiheessa

niin kun ei siis ole myään intoa viestitellä kenenkään kanssa

IMG_3861.webp

Joskus söin, ihan hyvä oli kyllä.

Mahtoko siinä olla sitä Nduja-makkaraa? Asiaa sivuten, on pirun hyvää. Tein joskus siitä sellaisen gnocchi-tomaatti-mozzarella-vuokaa. Toimi tosi hyvin. Ei vaan aina ihan joka kaupassa totakaan.

Eeen ole täysin varma sisällöstä.

Mutta koneessa jo on.

Kohta varmaan tuloo kuolema

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom