Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
IMG_3091.webp

Satku oli vähän mielessä joo. Widowmaker on tullut joskus harvoin tehtyä satkulla. Eihän se ole kun päästä kiinni että vääntää nelosen siihen päälle 🥲
Menee kyllä jo ihan reenistä tuollainen sarja.

Hyvä huudella, kun itellä mitään toivoakaan saada nykykunnossa satkulla tuollaisia :D joskus nuorena hurjana ois varmaan voinu mennä, mutta saa varmaan kymppiäkään nykyään..

---

Kohta lähdettävä ite isäukkoa kattomaan palvelutaloon ja äitimuorin tykö. Oli kyllä jämäkkä hommata hirvee darra.. puuh

Waltarin Sinuhe on hieno teos. Olen lukenut sen monta kertaa ja myös kuunnellut äänikirjana. Sinuhesta on peräisin hieno ja käyttökelpoinen sitaatti "puheesi on kärpästen surinaa korvissani".

Olen lukenut sen monta kertaa ja myös kuunnellut äänikirjana.

iu

Olen yrittänyt kuunnella monta kertaa. Olen jokaisella yrityksellä ehtinyt ärsyyntyä siihen jaaritteluun jo esipuheen aikana. Viimeistään ekan kappaleen kohdalla on tyssännyt, kun eihän se äijä mene asiaan ollenkaan. Mihinkään asiaan! :ROFLMAO:

Edit. Missähän kohti siinä suurin piirtein alkaa tapahtumaan jotakin? :unsure:

Rakkaat ystävät,
tässä vaiheessa haluan henkilökohtaisesti ja sydämeni pohjalta kiittää kuluneesta vuodesta ja toivottaa kaikkea hyvää ensi vuodelle.

Nykyään kiire ja stressi vie kaiken ajan, ja harvat löytää enää aikaa kirjoittaa henkilökohtaisia joulutervehdyksiä, moni vain kopioi jonkun rivin tai postauksen ja hoitaa sillä tavalla tämän ”pakollisen tehtävän” pois alta.

Olemme kokeneet ihan tosi hienoja hetkiä ja saavutettu kovia tavotteita tänä vuonna. Joten haluan toivottaa teille kaikille rauhallista joulua ja ihan mahtavaa uutta vuotta 2012!
Te olette Imatran paras tanssiryhmä!!!
Rakkaudella,
Esko 🎅🏻🤶🏻🐶😸😸🌲

Missähän kohti siinä suurin piirtein alkaa tapahtumaan jotakin? :unsure:
Kyllä siinä tapahtuu vaikka ja mitä, mutta "jaarittelu" millä tarkoittanet itseäni viihdyttävää pikkutarkkaa kerrontaa ja kuvailevaa kirjoitustyyliä, jatkuu valitettavasti (siis upeasti) aivan teoksen loppuun asti.

Ehkä voisit kokeilla jotain muuta klassikkoa. Suosittelen Leo Tolstoin romaania Sota ja rauha. Sodassahan tapahtuu kaikenlaista jännää! Sitä ja siihen liittyviä asioita ehkä käsitellään hieman laveasti, mutta 1500:n sivun jälkeen tarina kuitenkin jo loppuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom