Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Niin siis eikö tämä ole lähinnä jotain näiden IT-pöhinätalojen hommia ja ei kai noita työaikana kiskota missään tolkun paikassa? Minä oo ainakaan nähnyt ainuttakaan firmaa, että painettais asiakaspalaveria, koodia tai edes scrumiseremoniaa lonkeron tai karjalan voimin.
En tiedä onko esimerkiksi tekkitalot kenenkin mielestä tolkun paikkoja vaiko eikö, mutta ihan on normihommaa ainakin niissä. Ei siellä kenenkään kulmakarva nouse pätkääkään kun joku hakee tiistai-iltapäivänä jääkaapista lestin siihen monitorin viereen. Aasiakaspaltsuissa nyt tuskin kukaan repii märkää, paitsi jos paltsun luonne on se asiakkaan kestitseminen.

ja Suomalaisten alkoholin käytöstä ollaan huolissan!

vähän viikonloppuisin, onely
viikot #täysinselvinpäin

en tiiä, kun ei ole tullut ikinä piipahdettua

t.VahhaKyrpä

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Screenshot_20241205_091046_Pinterest.webp
Tämä päivä otetaan Masa-kissan kanssa ihan rennosti.

Minun pitäisi tulevana vkonloppuna päivitellä verokortille kotitalousvähennykset myös, koska muuten pamahtaa aivan karmivalta lisäprosentilta ansiot. Taisi joku 26 keur pamahtaa pihaan tälle vuotta, josta iso osa työtä, eli maksimivähennykset kahdelle.

Eikä reagoida, valitettavasti. Ihmiset voi yhdistää alkoholin ja työnteon varsin sutjakkaasti vuosikausia ilman, että työnantaja alkaa hommaa tai työkuntoa kyseenalaistamaan. Kaikenlaista vuosia kestävää rallia nähnyt työuran aikana.

Jep. Olen itse tehnyt urallani yhden whistleblowing -ilmoituksenkin tuollaisesta toiminnasta, kun henkilö selvästi oli ralli päällä edellisestä illasta tullessaan puoliltapäivin konttorille - autolla. Hän työskenteli sellaisessa roolissa, että varmasti oli tiedossa johdolla tuo toiminta. Samasta putiikista yksi kesätyöntekijä sai opetuksen kerrasta, kun pitkän vapun jälkeen 2.5. ohjattiin ensimmäisenä työpäivänä työterveyden kautta palauttamaan välineet samantien. Samaan aikaan liki 200 kiloa vuodessa nostava saa rauhassa rällästää.

Minun pitäisi tulevana vkonloppuna päivitellä verokortille kotitalousvähennykset myös, koska muuten pamahtaa aivan karmivalta lisäprosentilta ansiot. Taisi joku 26 keur pamahtaa pihaan tälle vuotta, josta iso osa työtä, eli maksimivähennykset kahdelle.

Makselin taannoin muutaman vuoden ajan verot aina jälkikäteen. Niin, että pisin vuotta en laittanu euroakaan veroa ja seuraavana vuonna tuli jälkiveroina kaikki :LOL: Ja paikallislehdet kirjoitteli verosuunnittelusta.
IMG_3856.webp

En tiedä onko esimerkiksi tekkitalot kenenkin mielestä tolkun paikkoja vaiko eikö, mutta ihan on normihommaa ainakin niissä. Ei siellä kenenkään kulmakarva nouse pätkääkään kun joku hakee tiistai-iltapäivänä jääkaapista lestin siihen monitorin viereen. Aasiakaspaltsuissa nyt tuskin kukaan repii märkää, paitsi jos paltsun luonne on se asiakkaan kestitseminen.
No, ok, kai.. :D ei oo vaan kyllä tullu kyseeseenkään missään mun mestoissani, joita ny on jo jokunen ollut.

Ensi vuodelta sitten 650 per hlö vähemmän.
Meillä tulee maksimivaikutus, eli 1300 menetetään vähennystä.

Sama vika.

Ja on se valitettava fakta sekin, että vaikuttaa suoraan myös ostohalukkuuteen ja siten työllistämiseen, koska ihan samaan tapaan ei varmasti tulla siivouspalveluita käyttämään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom