Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Muistutukseksi kaikille, että valtion monopoliliikehän on sitten huomenna kiinni. Isänmaalliset yli 8% juomat pitää hakea tänään mikäli ei ole kaapissa valmiina.

muistaakseni löytyy kaapista, satavarmasti yksi pullo leikattua, ja kaksi pulloa kirkasta puolustuslaitos viinaa #korkkaamattomia

myös tähäretöntä jallua on pullo-pari ja yksi kolomentähären #korkkaamattomia

#pärjää!

IMG_5550.webp

Seuraavaksi syömään, olipa hieno päivä.

Eilinen juhliminen tuotti sen verran krapulaa, että tänään on coitus ollut mielessä tavallista useammin. Tämä oli varmasti kaikille tärkeä tieto.
Juominen ja paneminenhan muodostavat huomattavan osan palstan aineistosta. Loput käsittelee sitten kelloja ja erään huomattavan suuren kissan laihdutuskuuria + tohtorin #lihavaaoloa

Henkilöstökyselyn tuloksia käydään läpi parin viikon päästä, ja sain tänään kuulla pientä maistiaista siitä, että millaisia kommentteja sieltä on tulossa.

Hyvää joulua vaan.
Kommunikaatio ei toimi ja kompensaatio puuttellista.

Kyllä on ruoste vittumainen asia. Maantiesuola pitäisi kieltää lailla. Kaikesta huolimatta pyöränlaakerit eteen vaihdettu rouvan audiin. Vielä ku jaksais tallin ovet avata ja käydä koeajolenkillä.
Taas on tötterö hiljainen. Kaiken kaikkiaan työsuorite josta pitäisi selvitä normaalisti hylsysarjalla ja laakerityökalulla, vaati lisäksi pulttipyssyn, mutterinmurtajan, rälläkän, kierretyökalun, vitusti crc ja bräkleen, pirran ja uuden abs -anturin koska edellinen oli muovisuudesta huolimatta ruostunut napaan. Ei ollut tunnin homma tämäkään.

e: Oispa kaljaa, perkele.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
#hehe

olen saanut fortumilta viestin, koska ostan sähköni heiltä

olet tärkeä osa fortumia ja olemme kiitollisia siitä, että juuri sinä olet asiakkaamme

#/hehe

eivät vain tiedä, että Minähän saan heiltä huomattavasti enemmän rahaa mitä heille maksan

Työpäivä loppui, sitten vielä kotimatka. Josta suurin osa lentokentällä notkumista.

Kommunikaatio ei toimi ja kompensaatio puuttellista.

Tottakai. Ja siis tämä nyt on vielä perusjaadajaa, näin aina.

Sitten on se länkytys, että kun oma esihenkilö ei kerro mitään, kun on "kilpailuasetelma". Koska olisihan se minun etuni ilmeisesti, että tiimini epäonnistuu tiedonpuutteen takia, koska itse näyttäydyn silloin varmasti paremmassa valossa. Ei mene järkeeni, mutta. No. Ok. Enkä tietääkseni kilpaile alaiseni kanssa tehtävistä, koska jaan niitä hänelle. :david:

Nämä tikut on onneksi lähteneet viime kuussa. En vaan kaipaisi tällaisia jälkiterveisiä enää ollenkaan, kun eteenpäin kiitos.

Voi vittu olin unohtanu miten perseestä hampaanpoisto on. Ois saanu olla toi tuppo pidempään viel tuolla, mut erehdyin ottaan sen pois. Ihan mahoton laittaa puutuneeseen suuhun ite takas :mad:. Mitä ootte juonu/syöny ton operaation jälkeen? Kylmää keittoa :(?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom