Takana kun oli niin ei etes oikein huomannut.Olin jo kuvan nähtyäni aikeissa kysyä et kai vaan ajanu tyhjällä kumilla hehe.
#caddynajoominaisuudet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Takana kun oli niin ei etes oikein huomannut.Olin jo kuvan nähtyäni aikeissa kysyä et kai vaan ajanu tyhjällä kumilla hehe.
Selviää huomenna.Shamppakaljaa ilmeisesti ollu kuiten taljolla...
En suosittele, kannataa säästää kotiin.Selviää huomenna.
Mikähän ois sopiva perjantairuoka. Kebab, burger, mitä näitä nyt ois. Tai iljettävä eines kuten viime perjantaina.
Taas tehty vähän remonttia ja ruuveja siellä täällä .#claccicco
Ja renkaita vaihtuu sitten luonnollisesti kaksi (2).
katso liitettä 268077
Ois kyllä ollut pintaa vielä.
Ja ois mennyt paikkaamalla, jos ei olisi jyryyttänyt tyhjällä.
Melko varmasti ei ole omasta pihasta, kun ollut pitkään autoalue siistinä. Edellispäivänä kävin kaatopaikalla, sitä epäilen.Taas tehty vähän remonttia ja ruuveja siellä täällä .
"...don't say no" tuumas Cradle of Filthkin aikanaan paidoissaan.
Muutama sandels alle ja kumi vanteen päälle.Melko varmasti ei ole omasta pihasta, kun ollut pitkään autoalue siistinä. Edellispäivänä kävin kaatopaikalla, sitä epäilen.
Jaa. No.. nyt kyllä varmaan toimis omastakin puolesta semmonen "tossa vehkeet, älä telo ittees" :DMulle riittäis, että toinen vähän leikkis kuollutta, eikä sanois ei
#passive
#freeuse
Toki safe, sane and consensual.
Minä en nyt pääse tästä yli, menee nimittäin kaunis kuolematon bandin jälkeen vasta seuraavana Org.Esterinä gategoriaan: äärinmäisen kaunista!
No joo, en ole koskaan ymmärtänyt kun oak barrelissa ollaan aamulla kuudelta.. Mutta jos neito huomenna tarjoaa tsamppaa 12h lennon aluksi niin tuskin kieltäydyn.En suosittele, kannataa säästää kotiin.
Menee reissu pilalle rapuloissa.