Koska #clacciccoMIksi muuten sen Rolexin pitää olla sukelluskello?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koska #clacciccoMIksi muuten sen Rolexin pitää olla sukelluskello?
Joo tuon kohdalla oli jo sormi tilausnapilla.
Mutta joulunalusaika katsotaan alkaneeksi vasta kun piporatiossa soi Kulkuset.
Sen takia tuo olis jo komia.Tuokin näyttää vähän sellaiselta kellomaailman tuntumahomopumppailulta.
Niin. Minähän voin sanoa että olen rahoitusvaihtoehtoa käyttänyt koska halusin ja en halunnut tyhjentää tiliä. Olen äärimmäisen paska säästämään rahaa koska keksin aina jotain rahareikää ja käytän johonkin muuhun, yleensä matkustamiseen (tai hifiin/kotiteatteriin/munaan/muuhun helevetin tärkeään) ennen kuin ehdin säästämään. Helpompi maksaa pätkää (ja työ on kohtuullisen varma ja maksaa palkkaa sen verran että ei jää siitä kiinni) kuin kerätä valmis potti. TOKI sitten kun jonkun ostin Santanderin kanssa X vuoden rahoituksella niin maksoin rahoituksen pois alle vuodessa joten se todellinen kustannus ei ihan tuollaista ole.Santanderin laskurilla lainan todellinen vuosikorko 14% ja 20t 5v maksaa 27500. 6% korolla 20 000 kasvaa -> 26800. Eli ei sais etua.
Niin. Minähän voin sanoa että olen rahoitusvaihtoehtoa käyttänyt koska halusin ja en halunnut tyhjentää tiliä. Olen äärimmäisen paska säästämään rahaa koska keksin aina jotain rahareikää ja käytän johonkin muuhun, yleensä matkustamiseen (tai hifiin/kotiteatteriin/munaan/muuhun helevetin tärkeään) ennen kuin ehdin säästämään. Helpompi maksaa pätkää (ja työ on kohtuullisen varma ja maksaa palkkaa sen verran että ei jää siitä kiinni) kuin kerätä valmis potti. TOKI sitten kun jonkun ostin Santanderin kanssa X vuoden rahoituksella niin maksoin rahoituksen pois alle vuodessa joten se todellinen kustannus ei ihan tuollaista ole.
Onkohan se dead internet theory sittenkin totta että käytännössä botit vaan juttelee keskenään. Se missä koitan olla teflonia (heh) mitä tulee yleistyksiin, niin luoja että hävettää katsella näitä vanhojen miesten tekstejä internetissä. Tässä Threadsista täysin AI generoitu kuva "hi I'm asian" ja alla patreon linkki, ja kommentit kuvassa... Siis ei helvetti kun sulaa naama.
Mulla oli kanssa ekat kalliimmat kajarit Santanderin kautta, mutta maksoin sit suht nopsaan veks, kun huomasin, miten saatanasti maksoi kuukausittain korkoa.TOKI sitten kun jonkun ostin Santanderin kanssa X vuoden rahoituksella niin maksoin rahoituksen pois alle vuodessa joten se todellinen kustannus ei ihan tuollaista ole.
No minulla ei ole sijoitustoimintaa tms niin luotolla vain häviää, varmasti.Itse perustelin enempi sitä voittaako noin matemaattisesti ostamalla luotolla, vastaus lienee ei, ellei korko ole hyvin alhainen.
Vielä nyt kerran. Munkin edellinen kulutusluottoni pankista otettuna oli alle 8 prosentin korolla. Turhaan tätä perustelee millään Santandereitten tai muiden sellaisten firmojen luotoilla, joiden liiketoiminta perustuu tuohon, ettei kauheasti katota kenelle lainataan ja korot on sen mukaiset, koska tuollainen rahoitus on saatanan kallista ja halvempaakin lainaa saa.Itse perustelin enempi sitä voittaako noin matemaattisesti ostamalla luotolla, vastaus lienee ei, ellei korko ole hyvin alhainen. Isoista asioista nyt ei puhuta ellei sitä Santanderin 14% lainaa ota isosta summasta pitkäksi aikaa, sitten voi alkaa häviämään jo ihan merkittävästi.
HitsinPinpulat, meinas unohtua että tämmönenkin orkesteri olemassa.
Vielä nyt kerran. Munkin edellinen kulutusluottoni pankista otettuna oli alle 8 prosentin korolla. Turhaan tätä perustelee millään Santandereitten tai muiden sellaisten firmojen luotoilla, joiden liiketoiminta perustuu tuohon, ettei kauheasti katota kenelle lainataan ja korot on sen mukaiset, koska tuollainen rahoitus on saatanan kallista ja halvempaakin lainaa saa.
Laske se aikaisempasi tuolla 8 pinnan korolla, niin on varmaan vähän eri tavalla kannattavampi diili ottaa rahoitus kuin tuolla 14 pinnalla laskettuna.
Oi ne ovat ihania! Sain tuota herkkua jo kesällä Ruotsissa, ihanaa, että ovat rantautuneet SuomeenkinSorruin ostamaan kaupasta näitä nk. karkkitaateleita. Ovat pirullisen hyviä.