Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
minkätähären noin halapa?

nyt ymmärrän ettei heeseekeä kinosta, eihän tuon hintaisella rannekellolla piireihin pääse


Johtuisikohan kaliiperista. Tuossa on 2500, eikä taida olla Master chronometer kuten uudempien mallien koneistot.

Tämä arvaus, en ole omegoiden maailmaa seurannut moneen vuoteen sen tarkemmin.

Kellojen ostoon liittyen, homma menee aika pitkälti kuten doc kertoi. Käytettynä tai ”käytettynä” näitä ostellaan. Omegan speedyn ostin aikoinaan uutena, muuten flippaillut Kellokonttorilla ja Sepän Viisarilla.

Jonotin joskus Rollen Exploreria ja muutaman vuoden odottelun jälkeen olisin kellon saanut, mutta olin just kerennyt hankkimaan subin Sepältä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä yllätyin noiden kellojen hinnoista.

Kynppitonnin tiuku ranteessa jokatoisella offarin jäsenellä.

Kelloista kun mitään tajua eikä kinost, ajattelin Rolexin olevan ehkä muutama tonni. Mutta KYMMENEN?!

Heatseekkerikin vois vaan ostaa ilmatyynyaluksen eikä mitään perkkeleen kelloa...
Ei taida toi kymppi riittää kuin korkeintaan docin subiin nykyään. Yli menee muuten tän palstan rollet.
 
^ Aina välillä tulee mieleen, että pienempi asumus olisi parempi. Ei mahtuisi niin paljon turhaa kamaa ja vähemmän siivottavaa.

Toki ei-hesalaisille mun 52m2 olisi varmaan koirankoppi.
No, mulle jää 75m2, jos nyt ei tuu mitään yllättävää lainansaannin kanssa. Ja onhan nää toki jonkun matkaa halvempia neliöitä kuin siellä päin. Mitä lie 2800-3000€ / m2 täällä päin ja tältä alueelta.

Toisaalta kiva, että on tilaa ja oma piha, mutta varmaan tätä vituttaa sit ylläpitää, kun kiinnosta mikään nikkarointi yhtään. Oon oikein viimeisen päälle anti-Kake.

Noi kitararojut kyllä ottaa tilaa, että kiva, että ne nyt mahtuu kunnolla jatkossakin.
 
Ookko nää ollu NAIShenkilöiden kanssa tekemisissä? En usko että tulevat ovesta sisälle sohvan viereen TAI takapihalle kuuman munan juureen kommentoimaan että komia tiuku.

Pidän irrelevanttina kommenttina ylläolevaa.
Töiden puolesta joutuu. Ja tämä yksi NAISornitologi kaveri on siis se joka on useamman kerran (aina kun nähdään) tarkistanut mitä ranteessa. Ei ny sentään muut NAISet.
Ei taida toi kymppi riittää kuin korkeintaan docin subiin nykyään. Yli menee muuten tän palstan rollet.
Ei riitä siihenkään, tai no kaupasta ostaen joo. Mutta tämä mitä seekkeriki sormi napilla kuolaa, en kyllä muista oliko -23?. https://www.kronometri.fi/rolex-124060-submariner-2022.html Harvinaista kyllä, tämä sukelluskello on jopa käynyt sukeltamassakin.
 
MIksi muuten sen Rolexin pitää olla sukelluskello?
Esim tällainen kellokello ei sukelluskello näyttää vähemmän klöntiltä. Lisäksi olisi kellotaulu blue ja siinä lukee oyster.
rolex-126334-0031.webp
 
Töiden puolesta joutuu. Ja tämä yksi NAISornitologi kaveri on siis se joka on useamman kerran (aina kun nähdään) tarkistanut mitä ranteessa. Ei ny sentään muut NAISet.

Ei riitä siihenkään, tai no kaupasta ostaen joo. Mutta tämä mitä seekkeriki sormi napilla kuolaa, en kyllä muista oliko -23?. https://www.kronometri.fi/rolex-124060-submariner-2022.html Harvinaista kyllä, tämä sukelluskello on jopa käynyt sukeltamassakin.
Joo tuon kohdalla oli jo sormi tilausnapilla.

Mutta joulunalusaika katsotaan alkaneeksi vasta kun piporatiossa soi Kulkuset.
 
jollekkin allekkirjoittaneelle on käynyt niinkin, että olis kannattanut realisoida

esinmerkki: ostin qt:t 13e/kpl, enkä malttanut myydä kun hinta oli 180e/kpl
ja myön sitten lopuksi kaikki pois hintaan 81e/kpl

siinä meni yksi henkilöauton väliraha +roleksi sivusuun kun ahneuksissani otottelin vielä vain parempia aikoja #lovituottoihin

olin siis itselleni päättänyt, että kun hinta 200 niin johan lähtee, sitä päivää ei tullut

Yours
Tämä on just ajattelutapa, jota en ymmärrä. Ostit 13 eurolla ja myit 81:llä, eihän siinä mitään mennyt mihinkään sivu. Varsinkaan, ku sanot olevasi "osta ja unohda".

Yhtälailla, ku että jos se arvo olis käyny välissä yhdessä eurossa, et olis saanu voittoa 80, vaan 68 euroa.
 
Jonkun täysin turhan kellon sijaan voisin ostaa pidemmän piuhan tykin ja vahvarin väliin. Pitää irroittaa piuha jos audiotelinettä siirtää ja takaisin paikoilleen pistäminen tapahtuu peilin avulla -> pirun vaikeaa.
 
Jonkun täysin turhan kellon sijaan voisin ostaa pidemmän piuhan tykin ja vahvarin väliin. Pitää irroittaa piuha jos audiotelinettä siirtää ja takaisin paikoilleen pistäminen tapahtuu peilin avulla -> pirun vaikeaa.
Onksulla jotain hifimiehen HDMI-piuhaa, jos kelloon verrattavaa sijoitusta mietit? :D Ei kai pidempi perus HDMI voi montaa kymppiä maksaa..
 
On, mutta on halpa kellokin.

Tämä riittäisi 3 metrisenä:

Mulla tais olla hetken noiden usb -dac / kuulokevahvari, mikä ihan toimiva peli, mutta tolla piuhapuolella Audioquest myy kyllä vähän arveluttavaa tavaraa.. enkä ite siis viittis HDMI-piuhasta hirveästi maksaa, kun se kuva joko näkyy tai ei näy riippuen siitä, tekeekö piuha tehtävänsä, niin ei oikein tiedä mistä noissa paremmissa maksaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom