Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
A-Studio juuri nyt. Onko toi tutkija Vokot? :giggle:
IMG_3333.webp

Vokotilla kyllä kuvissa puhtaammat hiukset.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En oo koskaan tykänny noista belgeistä. Vähän samaa vikaa kuin tummissa vehnissä, että maistuvat banaanille. Ja muutenkin semmonen paksu, makea(hko) ja vahva olut ei oikein omaan makuun. Mieluummin jotain voimakkaammin humaloituja ja vähän kevyempiä / raikkaampia.

Kamalaa herätä näin aikaisin ☹
Ulkonakin vielä pimeää. Yök.

Vanhin koira herätti vartin ennen kelloa (05:30) koska kakka hätä. Keittelin kahvit ja puuron ja paistoin munat ja silti olin normaali aikataulussa. Yleensä siis tuorepuuro valmiina jääkaapissa. 15 minuuttia on yllättävän paljon aamulla.

Olen tänään jo aamulla ennen töihin lähtöä kerennyt olla kaarina kahdelle eri henkilölle, koska edustamallaan yrityksellä on kovin kansainvälinen tapa pitää sovituista aikatauluista ja asioista kiinni (=ei pitoa).

Minulla ei ole vaikeutta sopeutua joustaviin aikatauluihin jos vierailen lomamatkalla Etelä-Euroopassa, mutta etelä-eurooppalaistyyliseen asioiden hoitoon täällä Suomessa on vaikeuksia sopeutua. Viaton osapuoli sai toisten henkilöiden sähläämisen johdosta kohdata huonolla tuulella olevan asiakkaan sekä kuunnella negatiivisen palautteen.

:unsure:

Jos jotain positiivista, niin oli kyllä niin rauhallinen* ja mukava** tämä lopulta paikalle päässyt palautteen vastaan ottaja, että hänelle voisi kyllä ihan mielellään rähistä useamminkin, siis muista asioista. Tosin minulle tuli hieman turhan ylenpalttisesti empatian ja säälin tunteita, sekä tunnontuskia.
Hirveän ristiriitainen tunne, kun yhtäaikaa on helkkarin pahalla päällä, eikä silti haluaisi olla ikävä ihminen, mutta. 🔥

*Varmaan psyko, muuta selitystä ei voi olla
**Tuskin on normaali jos minun mielestä on ihan mukava = 100 % jotain vikaa

Viimeksi muokattu:
Ei täällä ole sellaisia. Tai jos "nuoren" rajaksi pistää 40v niin sitten voi pari yksilöä vielä nippa nappa päästä alle.

No tämähän on niin suhteellista. Itselleni alle 40-vuotiaat eivät ole edes nuoria miehiä, vaan poikia 😁

Piti tarkistaa Timon ikä. 1980 syntynyt eli voi jo puhutella nuoreksi mieheksi. Vähän ikäistään nuoremman oloinen, olisin veikannut neljänkympin rajan alle jäämistä.

Offarista kun on kehittymässä jonkunlainen GERIATRINEN keskustelukerho, niin mielestäni pitäisi hakea tukea vanhustyön virkistäytymisrahastosta. Voitaisiin vihdoin järjestää Kesäpäivät! Jäsenistössä on terveydenhuoltohenkilöstöä, niin alussa olisi luentoa sarkopeniasta ja eturauhasvaivoista. Sen jälkeen bingoa sekä tuolijumppaa. Lopuksi vielä pullakahvit.

(Omien juomien tuominen tapahtumaan on kielletty.)

Suositut

Back
Ylös Bottom