Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilisellä lounaskeskustelulla päädyttiin myös puhumaan autoista. Mainitsin, että sähköön on me oltu todella tyytyväisiä ja on helppoa latailla kotona.

"MuTtA LaPPiiN eI KyLLä päÄse MitEnKäÄn jÄrKeVÄsTi, kUn jOuTuU mOntA kErTaA pySähTYmäÄn LatAUksEn tAkiA!!1" ok, Karen. Olen autoillut lappiin viimeksi kesällä 2019, joten ihan kovin relevantti ei ole autovalinnassani se, että millaisten pysähdysten taktiikalla autoilu 1000 km osalta sujuu. Sehän riittää, että autolla pääsee Pasilaan.
 
"Lämsän mukaan mahdollisesti joku ulkomainen tiedustelupalvelu seuraa häntä jatkuvasti." Yle.fi

Kahdesta murhayrityksestä syytetty.
Kohteliaimmin suosittelen:
Screenshot_20241002-111408_Samsung Internet.webp

Aikoinaan Niuvanniemessä työskennellessä oli kiire kutsua huoltomies paikalle, jos osaston joku valaisin alkoi vilkkumaan. Siinä oli muuten porukkaa koolla ottamassa vastaan salaisia viestejä lähteestä x, y ja z.
 
"MuTtA LaPPiiN eI KyLLä päÄse MitEnKäÄn jÄrKeVÄsTi, kUn jOuTuU mOntA kErTaA pySähTYmäÄn LatAUksEn tAkiA!!1" ok, Karen. Olen autoillut lappiin viimeksi kesällä 2019, joten ihan kovin relevantti ei ole autovalinnassani se, että millaisten pysähdysten taktiikalla autoilu 1000 km osalta sujuu. Sehän riittää, että autolla pääsee Pasilaan.
Onko tämä "lappiin" pääseminen x määrällä tankkauksia/latauksia joku uusi standardi määrittää auton kulutusta?
Ennen xL/100km maantie- ja kaupunkiajossa sekä yhdistetty kulutus..
Ja missä tämä mystisen Lapin rajapyykki sitten sijaitsee? Riittääkö oulusta rovaniemelle täyttämään tämän määritelmän?
Voisiko tämän myös kääntää ns toistepäin ja mittoa yo asiat päästäkseen Isollekirkolle?
 
Aikoinaan Niuvanniemessä työskennellessä oli kiire kutsua huoltomies paikalle, jos osaston joku valaisin alkoi vilkkumaan. Siinä oli muuten porukkaa koolla ottamassa vastaan salaisia viestejä lähteestä x, y ja z.
Yks baariaikainen tuttu tyyppi oli varma, että FBI salakuuntelee sitä pistorasioiden kautta. Tais jossain kohtaa nostaa äläkän, kun joku hänen kotonaan ois ladannut puhelinta tjsp.

Diagnosoitu skitsofreenikko siis oli ja välillä kävi heilumassa baarissa aika sekavassa tilassa, kun oli jäänyt lääkkeet ottamatta. Tuo sit tais eskaloitua johonkin kirveen kanssa pihalla heilumiseen ja lähti sitten laitokseen asustelemaan.
 
Onko tämä "lappiin" pääseminen x määrällä tankkauksia/latauksia joku uusi standardi määrittää auton kulutusta?
Ennen xL/100km maantie- ja kaupunkiajossa sekä yhdistetty kulutus..
Ja missä tämä mystisen Lapin rajapyykki sitten sijaitsee? Riittääkö oulusta rovaniemelle täyttämään tämän määritelmän?
Voisiko tämän myös kääntää ns toistepäin ja mittoa yo asiat päästäkseen Isollekirkolle?
Minä oon miettiny ääsjoki-rovaniemi väliä, ts kotoa vanhempia morottamaan.

Enemmän toki pitäisi kulkea ääsjoki-nääsville-ääsjoki ilman isompia latailuja.

Ja mitä oon miettiny kaikista eniten, että kuinka menis ääsjoeltä hel-vaa ja auto siellä joku 2vkoa loman ajan ja sitten pitäs päästä takasinkin. Pysyykö akun lataus hyvin talvella siellä hallissa? Mukava tulla yöllä ja ekana suunnata laturille..?
 
Yks baariaikainen tuttu tyyppi oli varma, että FBI salakuuntelee sitä pistorasioiden kautta.

Kun Piporadio-ilmiötä alettiin tutkia, niin täytin pitkiä kyselykaavakkeita, joissa oli juuri tämmöisiä väittämiä. Ajatusten lukemista ja niihin vaikuttamista, seurannan ja vainonnan kohteena olemista, salaperäisten viestien saamista milloin mistäkin, omista valtavista älyllisistä kyvyistä, salaliitoista, seinien läpi kulkemisesta yms. On varmasti vaikea elää, jos oma todellisuus on tämmöistä.

Em kysymyksiin vastasin kieltävästi kaikkiin, mutta voihan olla, että valehtelin, koska minulle on niin opetettu agenttikoulutuksessa...
 
Onko tämä "lappiin" pääseminen x määrällä tankkauksia/latauksia joku uusi standardi määrittää auton kulutusta?
Ennen xL/100km maantie- ja kaupunkiajossa sekä yhdistetty kulutus..
Ja missä tämä mystisen Lapin rajapyykki sitten sijaitsee? Riittääkö oulusta rovaniemelle täyttämään tämän määritelmän?
Voisiko tämän myös kääntää ns toistepäin ja mittoa yo asiat päästäkseen Isollekirkolle?

Ilmeisesti se on ainakin joku standardi siihen, että mihin jokaisen kapineen pitää soveltua - oli tarvetta tahi ei. Tässä kohtaa ymmärtääkseni Lapilla tavoiteltiin näitä perinteisiä hiihtokeskuksia Ylläs/Levi-akselilla, koska kyllähän jokainen kunnon ihminen niissä joka talvi reissaa.

Voisikin tosiaan jatkossa kysyä, että noinkohan ne kaikki rollossakin autoa valitessa relevantisti pohtii, että montako kertaa joutuu ja kuinka pitkäksi aikaa pysähtymään, että pääsee Helsinkiin. :unsure:
 
Vetokykykin on tärkeä kriteeri sähköautolle vaikka polttomoottorivehkeessäkään ei olisi koskaan peräkoukkua ollutkaan.
 
Enemmän toki pitäisi kulkea ääsjoki-nääsville-ääsjoki ilman isompia latailuja.

Ja mitä oon miettiny kaikista eniten, että kuinka menis ääsjoeltä hel-vaa ja auto siellä joku 2vkoa loman ajan ja sitten pitäs päästä takasinkin. Pysyykö akun lataus hyvin talvella siellä hallissa? Mukava tulla yöllä ja ekana suunnata laturille..?

Kesällä tuon reissun varmaan just heittäisi ilman piuhaa eNakilla, mutta talvella ei kyllä toivoakaan, vaan jossain pitää saada lisää virtaa.

Kurikan kollega kurvailee Teslalla tähän lentoaseman nurkille niin, että Toijalassa lyö superchargeriin. Ei se silloin kovin pitkää pysähdystä vaadi, että matka jatkuu.

Sitä en tiedä, että sulaako lataus itsestään parissa viikkoa. Toivoisin, että ei, mutta lienee parempi olla arvailematta.
 
On varmasti vaikea elää, jos oma todellisuus on tämmöistä.
Ilmeisesti tosi pelottavaa. Saattavat kuulla kaikkia yllättäviä ääniä ja just tuollaista jatkuvaa vainoharhaa jne. Joillakin kai psykoosilääkitys sit auttaa sen verran, että saattavat voida elää ihan kohtuullisen normaalia elämää, mutta nämät aggressiiviset tai muuten vaikeahoitoiset tai hoitoon huonosti vastaavat tapaukset varmaan hankalampia.
 
Back
Ylös Bottom