Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Miellyttävää havaita, että joku repii nahkaiset pelihousunsa näinkin turhan asian vuoksi. Osaan varsin hyvin kirjoittaa ja lausua tämänkin nimen, muttei kiinnosta paskan vertaa.

Ota tästä varastoon: üüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü
Eli oikeinkirjoitus on turha asia. No, voihan elämään niinkin suhtautua.

Toi sun munich nyt ei tolla ü edelleenkään oikeaksi muuttunut.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun yritin kasvaa massiiviseksi treenieni alkuaikoina, seurasin seuraavaa rutiinia jota kutsun kultaiseksi kuusikoksi (Golden Six). Etenin valtavasti kyseisellä ohjelmalla, kuten sadat muut jotka treenasivat salillani Münich:ssä, Saksassa.
 
Viimeksi muokattu:
Kun nyt jalkakivut pitävät hereillä niin lisätään keskusteluun. München sanana on ärsyttänyt jo vuosikymmeniä urheilulähetyksissä. Tuskin kertaakaan on lausuttu oikein 😀

Olisi kiva nähdä siis München edes kirjoitettuna oikein.
 
Oli kyllä pari päivää sitte semmonen hammaslääkärikokemus lohkeamapolilla, että olin jonku tohtorin sielunkumppanin käsittelyssä. Leppoisaa mutta erittäin ammattimaista toimintaa, ei mitään turhia jorinoita tai liikkeitä, vartissa ulos katkennu hammas uudelleen rakennettuna suussa.

Melkein tuli fiilis, että pitäs teloa itteään enemmän...
 
Oli kyllä pari päivää sitte semmonen hammaslääkärikokemus lohkeamapolilla, että olin jonku tohtorin sielunkumppanin käsittelyssä. Leppoisaa mutta erittäin ammattimaista toimintaa, ei mitään turhia jorinoita tai liikkeitä, vartissa ulos katkennu hammas uudelleen rakennettuna suussa.

Melkein tuli fiilis, että pitäs teloa itteään enemmän...

Ei kai tää ollut mikään sellanen homosexuell kokemus kuitenkaan?
 
Riedelin ero muihin viskilaseihin on se, että Riedelissä painopiste on siinä, miten juoma kaatuu suuhun (sama kuin heidän viinilaseissa). Tämäkin on toki relevantti asia, koska eri maut maistetaan eri osissa suuta ja näin ollen sama viski erimallisista laseista ei maistu samalta. Viskilasin kohdalla tämä ilmeisesti on vaikuttanut myös ”tulppaanin” (onko pesä oikea suomenkielinen termi) muotoon; ei ole yhtä selvä ja ”syvä” kuin esim. glencairnissa. Tämä taas vaikuttaa tuoksuun, joka on myös tärkeä osa maistelua. Oma subjektiivinen mielipide on, että tuoksuttelussa Riedel on vähän huonompi kuin enemmän tulppaanin muotoinen viskilasi tai konjakkilasi.
Joo, oisinko minä jossain raflamessuilla noiden jotain esittelyä kuunnellutkin, että tuo konsepti on tiedossa, mutta siis.. minä en kyllä voi sanoa, että maistuu sen paremmalle Riedelistä kuin perus aromilasista.

Ois kiva sanoo, että itellä niin tarkka suu, että kaiken tuollaisen huomaa, mutta paskat. Otettiin sokkotestikin eri tyylisistä viskeistä joku aika sitten, niin yllättävänkin kujalla tuota oli, kun ei olekaan enää tietoa siitä, mitä juo.

Se voi olla silmiä avaavaa, kun laittaa niitä Ardbegeja tai lappareitaan sokkona riviin ja kattoo, että miten hyvin löytyy ne ylivoimaiset suosikit, kun ei ookkaan enää tietoa, mitä on missäkin lasissa.
 
Oli kyllä pari päivää sitte semmonen hammaslääkärikokemus lohkeamapolilla, että olin jonku tohtorin sielunkumppanin käsittelyssä. Leppoisaa mutta erittäin ammattimaista toimintaa, ei mitään turhia jorinoita tai liikkeitä, vartissa ulos katkennu hammas uudelleen rakennettuna suussa.

Melkein tuli fiilis, että pitäs teloa itteään enemmän...

Se tekee, joka osaa. Muut selostaa.
 
Väittäisin ite, että jollain tasolla osaan ja osaisin varmaan opettaakin. Osaisinko johtaa, niin en tiiä.. ei kauheasti kiinnosta mikään aikuisten ihmisten paapominen. Asioiden johtaminen joo, ihmisten ei.

muoks. "johtamiseksi" ei varmaan viiti laskea mitään rafla-alan esimieshommia, lähinnä kunnon lastentarha ja itellä ei tulosvastuuta.
 
Back
Ylös Bottom