beginner
VIP
opettaa liikuntaaJa joka ei osaa edes opettaa,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
opettaa liikuntaaJa joka ei osaa edes opettaa,
Väittäisin ite, että jollain tasolla osaan ja osaisin varmaan opettaakin. Osaisinko johtaa, niin en tiiä.. ei kauheasti kiinnosta mikään aikuisten ihmisten paapominen. Asioiden johtaminen joo, ihmisten ei.
muoks. "johtamiseksi" ei varmaan viiti laskea mitään rafla-alan esimieshommia, lähinnä kunnon lastentarha ja itellä ei tulosvastuuta.
Minulla on Puolalaiset apumiehet- ja naiset tuossa. Kyllä saa vahtia tarkasti, kun kaikkeen vastataan "Yes-Yes" vaikka taatusti ei olla ymmärretty mitä ollaan tekemässä. No kyllä se siitä, kun korjataan tarpeeksi monta kertaa.Tämä aikuisten asiantuntijoiden lastentarha on kyllä.
Minulla on Puolalaiset apumiehet- ja naiset tuossa. Kyllä saa vahtia tarkasti, kun kaikkeen vastataan "Yes-Yes" vaikka taatusti ei olla ymmärretty mitä ollaan tekemässä. No kyllä se siitä, kun korjataan tarpeeksi monta kertaa.
Minulla on Puolalaiset apumiehet- ja naiset tuossa. Kyllä saa vahtia tarkasti, kun kaikkeen vastataan "Yes-Yes" vaikka taatusti ei olla ymmärretty mitä ollaan tekemässä. No kyllä se siitä, kun korjataan tarpeeksi monta kertaa.
Korjasin, sulla oli kolme ylimääräistä kirjainta tuossa.Jos jotain olen elmässä huomannut, niin sen että kaikki pitäis saatana ite tehä.
Intialaisten kanssa oppinut, että pitää lopuksi pyytää heitä omin sanoin kertomaan, että mitä on pyydetty ja miten se tapahtuu.Minulla on Puolalaiset apumiehet- ja naiset tuossa. Kyllä saa vahtia tarkasti, kun kaikkeen vastataan "Yes-Yes" vaikka taatusti ei olla ymmärretty mitä ollaan tekemässä. No kyllä se siitä, kun korjataan tarpeeksi monta kertaa.
On heiltä ilmeisesti myös epäkohteliasta pyytää suoraan tekemään jotain, joten sen jonkin selostuksen jälkeen pyyntö kierretään ilmaisulla: "Please do the needful"Intialaisten kanssa oppinut, että pitää lopuksi pyytää heitä omin sanoin kertomaan, että mitä on pyydetty ja miten se tapahtuu.
Minä: tee asia x aikataululla y
Intiaani: yes
Minä: voisitko kertoa, miten aiot päästä tuohon, mitä juuri lupasit
Intiaani: yes, eiku ööö, ...
Ne tosiaan lupaa ihan mitä vaan, koska on epäkohteliasta vastata (siirtomaaherralle) ei.
Jos pyydät, että tee ydinvoimala huomiseksi, niin vastaus on yes.
Kun itte tekee niin saa sitä mitä haluaa.Jos jotain olen työelmässä huomannut, niin sen että kaikki pitäis saatana ite tehä.
Jos viikonloppuna Ikeaan. Mitä mieltä kuntit?
No onhan Kuopio melkein kuin ulkomailla. Paikallisten puheesta ei välttämättä ota selkoa.Vain jos tarkoituksena on:
- ostaa sinisiä muovikasseja
- kuolailla ulkomaalaisia naaraita
Otat Sylvin tulkiksi. Minä en jouvaNo onhan Kuopio melkein kuin ulkomailla. Paikallisten puheesta ei välttämättä ota selkoa.