Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä opettajat on niin fokusoituneita omaan asiaansa että eivät näe metsää puilta.

Hyvä spekuloida onko polvi löysä eturistisiderakentelun jälkeen koska luukiinnitys on ehkä pari milliä pielessä..kukaan ei hoksaa (ennenkuin kerrotaan selväksi lontooksi) että siinä leikkausten lomassa joku oli silponu takaristisiteen poies..joka tietenkin oli aivan ilmeistä näytetyistä kuvista.

On näitä sankareita (tekijöitä, opettajia ja erikoismiestekijöitä) maailma täynnä.
 
Väittäisin ite, että jollain tasolla osaan ja osaisin varmaan opettaakin. Osaisinko johtaa, niin en tiiä.. ei kauheasti kiinnosta mikään aikuisten ihmisten paapominen. Asioiden johtaminen joo, ihmisten ei.

muoks. "johtamiseksi" ei varmaan viiti laskea mitään rafla-alan esimieshommia, lähinnä kunnon lastentarha ja itellä ei tulosvastuuta.

Tämä aikuisten asiantuntijoiden lastentarha on kyllä... No. Joo. Yhtä räpiköintiä aina välillä.

ja joo, osaan toki tämän johtamani asian. En joka käytännön nippeliä, kun ei ole tarvis. Sitä varten mulla pitäisi olla tekijät, joita ei tarvitse kädestä pitäen kokoajan kuljettaa.
 
Minulla on Puolalaiset apumiehet- ja naiset tuossa. Kyllä saa vahtia tarkasti, kun kaikkeen vastataan "Yes-Yes" vaikka taatusti ei olla ymmärretty mitä ollaan tekemässä. No kyllä se siitä, kun korjataan tarpeeksi monta kertaa.

Juuuu, osaa suomalaisetkin. Lisäksi on ihan ok olla kertomatta asioita pomolle ja tehdä omia ratkaisujaan vaan, kunhan muistaa samaan aikaan jatkuvasti kiljua sitä, että kommunikaatio ei toimi ja on tosi ikävää, kun heille ei kerrota ihan kaikesta firmaan liittyvästä kaikkea - mikä ei siis millään tavalla ole heidän työnsä kannalta relevanttiakaan.
 
Minulla on Puolalaiset apumiehet- ja naiset tuossa. Kyllä saa vahtia tarkasti, kun kaikkeen vastataan "Yes-Yes" vaikka taatusti ei olla ymmärretty mitä ollaan tekemässä. No kyllä se siitä, kun korjataan tarpeeksi monta kertaa.

Käsittääkseni aasialaisilla on samaa vikaa, koska olisi epäkohteliasta vastata toisin. Siitähän voi saada käsityksen, että asian selostaja (pomo) ei osaa asiassa eikä sellaista missään nimessä voi antaa ymmärtää 😟
 
Tulin eilen illalla mittarilla himaan, kuskina joku aasialainen. Ei oo yhtä montaa kertaa ajettu ihan vika paikkaan ja kuulunut yhtä montaa "yes, thank you, sorrya" matkan aikana.

Keikka oli kyllä loistava, yks parhaista täällä kuulluista. Caligula's Horse eli progemetallia ausseista.
 
Minulla on Puolalaiset apumiehet- ja naiset tuossa. Kyllä saa vahtia tarkasti, kun kaikkeen vastataan "Yes-Yes" vaikka taatusti ei olla ymmärretty mitä ollaan tekemässä. No kyllä se siitä, kun korjataan tarpeeksi monta kertaa.
Intialaisten kanssa oppinut, että pitää lopuksi pyytää heitä omin sanoin kertomaan, että mitä on pyydetty ja miten se tapahtuu.

Minä: tee asia x aikataululla y
Intiaani: yes
Minä: voisitko kertoa, miten aiot päästä tuohon, mitä juuri lupasit
Intiaani: yes, eiku ööö, ...

Ne tosiaan lupaa ihan mitä vaan, koska on epäkohteliasta vastata (siirtomaaherralle) ei.
Jos pyydät, että tee ydinvoimala huomiseksi, niin vastaus on yes.
 
Intialaisten kanssa oppinut, että pitää lopuksi pyytää heitä omin sanoin kertomaan, että mitä on pyydetty ja miten se tapahtuu.

Minä: tee asia x aikataululla y
Intiaani: yes
Minä: voisitko kertoa, miten aiot päästä tuohon, mitä juuri lupasit
Intiaani: yes, eiku ööö, ...

Ne tosiaan lupaa ihan mitä vaan, koska on epäkohteliasta vastata (siirtomaaherralle) ei.
Jos pyydät, että tee ydinvoimala huomiseksi, niin vastaus on yes.
On heiltä ilmeisesti myös epäkohteliasta pyytää suoraan tekemään jotain, joten sen jonkin selostuksen jälkeen pyyntö kierretään ilmaisulla: "Please do the needful"
 
Tiedät tehneesi kamalan virheen kun avaan aasialaisen soosipussin ja samalla hetkellä otsan ihohuokosia alkaa kirvelemään.
 
Back
Ylös Bottom