Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Oon katsellut noita Riedelin laseja viskille. Decanter shop on aina pakko käydä läpi jos esim isossa Omenassa pyörähtää. Riedeliltä on jo kaikki viini ja skumppalasit, ja jotenkin olen malttanut viel olla ostamatta muita koska... join viskiä viimeksi ehkä 20v sitten. Mut pitäis se kyl lasit olla! Itseasiassa ihan jokaiseen drinkkiin!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon katsellut noita Riedelin laseja viskille. Decanter shop on aina pakko käydä läpi jos esim isossa Omenassa pyörähtää. Riedeliltä on jo kaikki viini ja skumppalasit, ja jotenkin olen malttanut viel olla ostamatta muita koska... join viskiä viimeksi ehkä 20v sitten. Mut pitäis se kyl lasit olla! Itseasiassa ihan jokaiseen drinkkiin!
On kai noi tyylikkäitä, mutta minusta toiminnallisesti ihan sama ostaa vaan jotain halvempaa glencairnia tai perus jalallista aromilasia. Tai jos tykkää vetää Jackia tai Jimiä kolalla ja/tai jäillä, niin joku tumblerikin.

Mut siis jos tarve on, että Riedeliä pitää olla joka sorttia, niin sit se on vaan ostettava :D
 
Mut siis jos tarve on, että Riedeliä pitää olla joka sorttia, niin sit se on vaan ostettava :D
Tässä kai taustalla nuoruudessa kun ihanoin kaverin faijan baaritiskiä, sillä oli kunnon mancave alakerrassa ja useita kymmeniä viinapulloja ja niihin kuuluvia laseja yms. Siihen nähden tiedän että vähän turha mielikuva kun mulle tosiaan se lasi rommia maistuu muutaman kerran vuodessa, mutta olis se hienoa! Ei sitä kahviakaan soppalautaselta tarjoilla!
 
^ tosiaan joku fiksu (jalallinen) aromilasikin menee minusta ihan hyvin kotosalla. Siitä menee konut, rommit ja viskit kaikki samasta ja ihan samalla tavalla voit lepuuttaa lasia kämmenpohjassa, että juoma vähän lämpiää ja voi aromit irrota vähän paremmin. Glencairn voi kai olla tuossa pykälän käytännöllisempi, mutta siis oikeasti ainakin itelle ihan sama.
 
Kävin katselemassa jalallista Glencairnia niin näyttää aika saman tyyliseltä kuin tämä joka jo hyllyssä


Noh, tietää että tuota voi pahimpaan hätään käyttää maisteluun myös viskien kanssa =D
 
Back
Ylös Bottom