Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eikö tuo nyt ole ihan selvää, että vaikka samoja aallonpituuksia kattellaan niin ihan eritavalla niitä tulkitaan?IL: Ihmiset tulkitsevat värejä eri tavoin. ismy.blue-sivustolla voi käydä katsomassa, miten itse tulkitsee sinisen ja vihreän sävyjä. Testistä saatava tulos kertoo sen, missä sävyssä menee kenenkin vihreän ja sinisen raja.
Varmaan kohta hilit terossakin tai silimässäChilit kohta savustettu, sitten ribsit munaan.
Ei perkele tänäänhän on treenipäivä kun eilen laiskottelin. No, onneks ei sentään jalkoja tai muutakaan hirmu raskasta.
Tänään on ollu vedettynä käteen: hanskat. Huomenna kun räplätään kuivia niin unohtuu kumminkin vetää käteen: hanskat. Joten huomenna varmaan, kyllä.Varmaan kohta hilit terossakin tai silimässä
Eihän tässä meneekään niin huonosti!
Tuli eilen juopotelteltua treenikavereiden kanssa ja puolirampoja (Huom. Ei Ramboja) nekin ovat, kun sentään jo nelikymppisiä.
Hahah. Odottakoot, kunhan 50 on mittarissa
Yks fyssari teetti sellasta, että nelinkontin mutta polvet irti lattiasta ja siitä toisen käden kierto sivulle kohti kattoa. Hieman oli hakemista ens alkuun.Mullon noita liikkuvuustreenejä ja yks on niin, että kontalleen matolle, toinen käsi suorana matossa ja toisellä kädellä kiinni niskasta. Sen jälkeen pitäs avata rintarankaa ja kääntää päätä ja yläkroppaa ilm. niin, että kyynerpää sojottais pystysuoraan ylös. Enhän minä saa lähimainkaan tuonne asti, kun rupeaa kirraamaan tuolla takaolassa..
Joo, tätä vastaavaa minä taisin naprapaatille ihmetellä, kun oon jossain videoissa nähnyt ja voi kuulemma tehdä noinkin, mutta itelle parempi ois tehdä ainakin välistä tuollai käsi niskassa.Yks fyssari teetti sellasta, että nelinkontin mutta polvet irti lattiasta ja siitä toisen käden kierto sivulle kohti kattoa. Hieman oli hakemista ens alkuun.
Jotku alkuasukkaat on vaan saanu tarpeekseen lumesta ja kylmästä.Eikö @Alicia tykkää hiihtää tai laskea, vaikka siellä pohjoisessa ois varmaan varsin hyvät puitteet näihin?