Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IL: Ihmiset tulkitsevat värejä eri tavoin. ismy.blue-sivustolla voi käydä katsomassa, miten itse tulkitsee sinisen ja vihreän sävyjä. Testistä saatava tulos kertoo sen, missä sävyssä menee kenenkin vihreän ja sinisen raja.
No eikö tuo nyt ole ihan selvää, että vaikka samoja aallonpituuksia kattellaan niin ihan eritavalla niitä tulkitaan?

c299952f5bf776366420a70c5e2a87bb.png


2560.jpg
 
Mullon noita liikkuvuustreenejä ja yks on niin, että kontalleen matolle, toinen käsi suorana matossa ja toisellä kädellä kiinni niskasta. Sen jälkeen pitäs avata rintarankaa ja kääntää päätä ja yläkroppaa ilm. niin, että kyynerpää sojottais pystysuoraan ylös. Enhän minä saa lähimainkaan tuonne asti, kun rupeaa kirraamaan tuolla takaolassa..

Ehkä pieni salireeni itellekin. Vähän inhimillisempi olo, ku torkuin tunnin lisää. Kuopiot jää (taas), kun juna lähtis puolen tunnin päästä, eikä kerkee sykkiin enää asemalle.
 
Noin kymppiastetta lupailee näemmä tänne ja aurinkokin näyttäytyy. Vois käydä testaan yhden paikallisen maastopyöräreitin, jonka oon jättäny aina vähän vaiheeseen.

Joku, ilm. jotain napolilaista artesaanipizzaa tekevä uus mestakin avattu tuohon kaupungin kupeeseen 10 kilsan päähän, niin senkin saattas joutessaan polkaista kahtomaan, vaikka pizzaa kyllä tuli vedettyä jo viikollakin.
 
Eihän tässä meneekään niin huonosti!
Tuli eilen juteltua treenikavereiden kanssa ja puolirampoja (Huom. Ei Ramboja) nekin ovat, kun sentään jo nelikymppisiä.

Hahah. Odottakoot, kunhan 50 on mittarissa 😏
 
Mullon noita liikkuvuustreenejä ja yks on niin, että kontalleen matolle, toinen käsi suorana matossa ja toisellä kädellä kiinni niskasta. Sen jälkeen pitäs avata rintarankaa ja kääntää päätä ja yläkroppaa ilm. niin, että kyynerpää sojottais pystysuoraan ylös. Enhän minä saa lähimainkaan tuonne asti, kun rupeaa kirraamaan tuolla takaolassa..
Yks fyssari teetti sellasta, että nelinkontin mutta polvet irti lattiasta ja siitä toisen käden kierto sivulle kohti kattoa. Hieman oli hakemista ens alkuun.
 
Yks fyssari teetti sellasta, että nelinkontin mutta polvet irti lattiasta ja siitä toisen käden kierto sivulle kohti kattoa. Hieman oli hakemista ens alkuun.
Joo, tätä vastaavaa minä taisin naprapaatille ihmetellä, kun oon jossain videoissa nähnyt ja voi kuulemma tehdä noinkin, mutta itelle parempi ois tehdä ainakin välistä tuollai käsi niskassa.

On nää joo monet aika vammaisia alkuun, ennen kuin tottuu ja alkaa paikat liikkuun. Hyvin huomaa, miten jumissa sitä loppuviimein on, vaikka tyyliin sormenpäät ja varmaan melkein kämmenetkin saa lattiaan seisten.
 
Back
Ylös Bottom