Alicia
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin minäkin.Henkkoht haluaisin nähdä tohtorin suorituksen 110m aitajuoksussa.
Näkisin, että siinä kilpailtaisiin ennemmin, kuka pysyy 12 minuuttia pystyssä ja liikkeessä. Kännissä. 2-pyöräisellä moottoriajoneuvolla. Kontrolloiduissa olosuhteissa toki. Ei siinä sivullisia vaaranneta.Stadionilla juostaan Coopereita.
Minkälainen tragikoominen esitys olisi Offarin oma Cooper-karnevaali?
Näkisin, että siinä kilpailtaisiin ennemmin, kuka pysyy 12 minuuttia pystyssä ja liikkeessä. Kännissä. 2-pyöräisellä moottoriajoneuvolla. Kontrolloiduissa olosuhteissa toki. Ei siinä sivullisia vaaranneta.
Promillekertoimet siten, että 2 on baseline ja sillä target 12 min. Veikkaan, että Sniffari vetäisi PV:llä voittoon. Joskin Max voisi sähköpyörällä olla kova luu. Seekeriin ei tässä olisi Diavelilla luottoa.
Joo mutta Max on ajanut kännissä pyörällä enemmän kuin moni selvinpäin.
pitkä irtisanomisaika
mutta eikö tuokin ole ihan sovittelu kysms, että saa lähteä heti jos niin haluaa
no ei se valitettavasti ole, kun nimenomaan on pidempi aika sopimukseen kirjattu siksi, että tehtävää ei voi parin viikon varoajalla oikein jättää.
kyllä Minä ainakin olen ajatellut, että jos itsellä tulisi mitta täyteen eikä enää huvittaisi niin kysyisin, mitä maksaa, että en enää huomenna tule
uskoisin, että rahalla selviää, linnaan ei joudu?
No varmasti selviää rahalla. En tiiä, jos puhutaan ihan perus työntekijän sopparista, että häviäiskö tuossa muuta kuin korkeintaan irtisanomisajan palkan. Jos siis ite rikot työvelvoitteesi ja työnantaja vaan keskeyttää sen johdosta palkanmaksun.kyllä Minä ainakin olen ajatellut, että jos itsellä tulisi mitta täyteen eikä enää huvittaisi niin kysyisin, mitä maksaa, että en enää huomenna tule
kyllä Minä ainakin olen ajatellut, että jos itsellä tulisi mitta täyteen eikä enää huvittaisi niin kysyisin, mitä maksaa, että en enää huomenna tule