Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarviiko jonkun puhua saadakseen pilua?😮

ei ainakaan Minulla ollut lavvantaina lähelläkään puhumatta, tai puhuin onely henkilökunnalle keskiolutta tilatessa

sielä kyllä olisi ollut yksi tyttö, koko ehtoon yksin aikaa vietti hän
ajattelin, että menisin juttelemaan jos vain olisin keksinyt yhtään mitään sanottavaa, en keksinyt, lähdin kotiin nukkumaan

mutta voimma todeta, että rytmikorjaamolla toteutui täydellisesti tyrvallisen tilan periaate, aivan täydellisesti sai olla kenenkään ahdistelematta
en ainakaan havaannut kenenkään muunkaan harrastavan sitä
 
Kumpikaan ei juurikaan kiinnosta.
mad-cats.gif
 
Paha kattoa tätä mästerseffiä kun tekis mieli lähteä taas johonki faindaining paikkaan jonneki hevon perseeseen.
Jännä se ihmismieli. Mästerseffiä kun on joskus sattunut hetken vilkasemaan, lähinnä on mieli tehnyt tarttua haulikkoon ja mennä lasauttamaan kaikki ”maustemaailman makustelijat suutuntumalla” sinne hevon perseeseen
 
Jännä se ihmismieli. Mästerseffiä kun on joskus sattunut hetken vilkasemaan, lähinnä on mieli tehnyt tarttua haulikkoon ja mennä lasauttamaan kaikki ”maustemaailman makustelijat suutuntumalla” sinne hevon perseeseen
Sama efekti kaikilla muilla paitsi tuolla aussien, joten ymmärrän mitä tarkoitat.
 
On kyllä veikeä ero mentaliteetissa mantereiden välillä kun Oosträiliän mastershefissä on kiva kiva jaksuhali ja Amerikan mastersheffissä f*** you you stupid f***.
 
On kyllä veikeä ero mentaliteetissa mantereiden välillä kun Oosträiliän mastershefissä on kiva kiva jaksuhali ja Amerikan mastersheffissä f*** you you stupid f***.
Lepposta porukkaa kun niin monella joku 4veto tojota.
 
Sanoppa @Lonewolf mikä kiesi tuossa pihamaalla on pysäköitynä.

 
Joku Etelä-Afrikassa tehty yksilö? 😟
Tuohan on muuten melkeinpä kaunein kaikista bmw e46.
katso liitettä 267638
Kyllä kait se ihan saksalainen oli, takakelkan ripustuspisteet mäti/mutkalla, helmat ja takakaaret kukki. Toki mulla oli kusinen 2 litranen n42 josta oli valvetronic porsinu ja ketjukin vaihdettu kertaalleen. Mut ihan kiva sillä oli se ohikiitävä hetki kruisailla kun se pihassa käväisi.
 
-Perkeleen perkele, taas samat eväät, alkaa kyllästyttää!
-Sanot vaimolle että pikkasen vaihtelua, kiitos.
-Ite mä nä teen.
 
Back
Ylös Bottom