Tuli äsken vastaan erään silmätohtorin lamporkini. Sininen auto ja keltaiset vanteet...jotenkin ei maistunut, vaikka äänimaailma oli kuhtalaisen kohdallaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Just oli kuulemma neljän seitenkymppisen rouvan porukka ollu huiputtamassa Kuárvikozzân.Jahans. Mummo ilmoitti, että hän lähtee Lappiin vaeltamaan. Onneksi joku eläkeläisten ryhmämatka ja jospa hän ois iteki vähä järkiintynyt ja ymmärtäis, ettei enää joka kivenmurikan yli pääse. Voihan tässä olla tietoisena tavoitteenakin kupsahtaa tunturiin ja se hälle sallittakoon. Katotaan tuleeko pois bussilla vai pussilla.
Erittäin asiallinen. Ja mikä parasta, pilaamaton yksilö, takapenkkikin tallessa. Olikos mulla tän illan eurojaska vetämässä...
Joo ja hyvä reissukohde. Huolissani olisin jos menisivät Poriin tai Seinäjoelle.Kuvittelen, että tekevät majoitukselta jotai päivälenkkejä, joihin ehkä jo mummollakin antais luonne periksi. Pari kesää sitten oli omatoimimatkalla. Mutta antaa mennä! Jos sattuu vahinko, nii sitten sattuu. Turha sitä on jäädä kotiin ihmettelemään, kun vielä menohalua ja kuntoa on.
Tuli äsken vastaan erään silmätohtorin lamporkini. Sininen auto ja keltaiset vanteet...jotenkin ei maistunut, vaikka äänimaailma oli kuhtalaisen kohdallaan.
Yllättävää kyllä, en ole hirveä fani.No niin. Maistellaampa.
Niin, kyllähän tuota syö. Ei nyt mitään huikeaa tykitystä kumminkaan. Kypsyys hieman vaihtelee palojen välillä.Yllättävää kyllä
Onhan se niinkin niin.menee varmaan samaan sarjaan Gmesen kanssa
aivan sama mitä muut ajattelevat
Jos se on se iol-1 niin eikö se liene se huracan?Onhan se niinkin niin.
Olikohan tuo sininen se Huracan, en kykene tunnistamaan noita yhdellä silmäyksellä.
Dryage piffiin tulee se oma "ominaismakunsa", ymmärrän että jotku tykkää, mutta mulle ei anna kyllä juurikaan olennaista lisää siihen makuun.Niin, kyllähän tuota syö. Ei nyt mitään huikeaa tykitystä kumminkaan. Kypsyys hieman vaihtelee palojen välillä.
Suatto olla joo.Jos se on se iol-1 niin eikö se liene se huracan?
Olikohan tuo sininen
2000 - 0400 just hyäTuskin oli Miura.
Mulla on tuliaisena komennukselta Siikkerin unirytmi. Mahtavaa.