Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen kyllä joskus ollut Juhannuksena himoksella(esiintyjiä silloin mm. eppu normaali, tehosekoittaja, trio niskalaukaus, stratovarius) laskekaa siitä vuosi koska olen ollut #läsnä

no: en laske sitäkään jätkien viikonlopuksi, koska: Minua ei huvittanut juopottelu enää ensimmäisen päivän jälkn, ei ole Minua varten tuollaiset juopottelufestifaalit
(olin sielä siis silloin koulukavereiden kanssa #wasa)

eläviä muistikuvia: jussipaita oli silloin vielä voimissaan, se päällä sai mennä eturiviin ja kukaan ei tullut lähelle eikä töninyt

sen jälkeenhän siitä tuli "muotia", wasassa afrikkalaisilla ********** kin oli semmosia päällä
 
Viimeksi muokattu:
Rash guard on riskillä ruma. :confused: Mutta kai se on tässä painihippaa leikittävä.

Pistin kävelymaton tilaukseen. Katso em. Jospa se tästä. Jatkossa enemmän kävelyä paikallaan ja vähemmän kävelyä kohti jääkaappia.

Millaisen maton otit? Itteki järkeilly aiemmin, mut järkeily jäi pois. Nyt kun mainostat niin herää ajatus uudestaan.
 
kyllä kakkostakin on avolavamallia

googletin niin hookolmostakin on!


taitaa olla parsa tunnistusmerkki, että ykkösessä on kaksi tuulilasia
moterneissa onley yksi
 
Millaisen maton otit? Itteki järkeilly aiemmin, mut järkeily jäi pois. Nyt kun mainostat niin herää ajatus uudestaan.

Tän King Smithin version. 615 e kotiinkuljetettuna, alusmatto mukana.

- menee kasaan, joten säilytys on helppoa. Olisin muuten varmaan valinnut esim. Karhun edullisemman maton, mutta mun työpisteen kohdalla ei ole mahdollista säilyttää sellaista järkälettä.

- pikkuhölkät onnistuu myös, kun nopeutta saa enemmän kuin 6 km/h. Uskottelen itselleni, että tulee edes satunnaisesti käytettyä niinkin. (etenkin, kun puoliso on reissutyössä, enkä siis pysty kotoa yksinäni reenille irtoamaan).
 
Kotikardiovehkeistä niin oon ollu ihan tyytyväinen fillariin nyt kun se on olohuoneessa näkyy telkkari ja stongan päällä voi pitää pädiä niin tullu jonkun verran poljettuakin jopa säännöllisesti. Ihan A ja O että pystyt tekemään siitä mahd kivaa/miellyttävää (koska kardio ei sitä ikinä oikeasti ole ja kroppa haluaa väistää vastuun), ei tullu tehtyä säännöllisesti kun oli eri huoneessa. Zone 2 tahtiin kun tekee niin voi täysin keskittyä youtubeen tms. Miinuspuoli kohtalaisen isokin on se, että menee vaan jaloille, kävelyssä olis muu kroppa osallisena paljon enemmän.
 

oletko valmis?


IsoG.webp
 
tä? eikö kardion tarkoitus olekkin onely hapenotto &sydämen

vai olenko ymmärtänyt väärin

Kyllä. Mutta siis kun ylävartalo heiluu myös eikä pelkästään reisilihas, niin henkästyminen tulee helpommalla. Jos pelkästään reisilihas vastuussa henkästymisestä, niin se voi olla tottumattomalle reisilihakselle iso työmäärä ja reisilihas alkaa huutamaan aivolle että lopeta kiusaaminen en jaksa. Kävelyssä menee ihan luonnostaan reisilihas ei ylirasitu.
Mutta siis tottumuskymysys, kun tekee niin reisilihas tottuu.
 
Kana ja possu ovat kelvanneet kissoille yöllä, maksa ei. Pitänee jatkaa sen tyrkyttämistä päivittäin, jotta tottuvat tuotteeseen. Kissahan on äärimmäisen epäluuloinen ruokamuutoksia kohtaan.

Sokerihiilarihöttöraksut on nyt kertakaikkiaan kielletty Masa-kissalta. Masa on menossa kohti terveyttä ja elinvoimaa, buntsuilu on loppu!
 
Back
Ylös Bottom