PositiveKaukolla taas viikonloppuna joku törkeän paikan leiri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PositiveKaukolla taas viikonloppuna joku törkeän paikan leiri.
Esittely
Naiset ei halua helppoa.mitenkähän sitä osaisi olla sennäköönen, että Naaraat olisivat aivan varmoja siitä että olen helppo, ei tule pakkeja
ei mitään tuollaisia typeriä pyllistyksiä vaan menisivät suoraan asiaan
Pelkkää luikkari vuittonia ja kultaa vaatetuksena, 500€ seteleitä viittä vaille tippumassa taskuista ja menopelinä joku Bentley. Tuohon koukkuun kyllä tarttuu niitä naaraita jotka hakee helppoja.mitenkähän sitä osaisi olla sennäköönen, että Naaraat olisivat aivan varmoja siitä että olen helppo, ei tule pakkeja
mitenkähän sitä osaisi olla sennäköönen, että Naaraat olisivat aivan varmoja siitä että olen helppo, ei tule pakkeja
No hänhän meni suoraan asiaan, tuo tarkoitti että polje minut kiinni ja polje.
Sinä annoit pakit!
katso liitettä 267582
olisit ollu Mies aikanas, niin olis tullu persettä!
Minähän jo itse itselleni vastasinkin
illalla
"Jumala tulee" ja selässä "Jumala menee".
Niin muuten tais olla. Joku mielenhärö edellä.eikö se ole Jeesus?
muistasin lukeneeni
No muttaku, niinku täällä jo mainittiinki, homman juju on se, että sun pitää näyttää siltä, että "jaa tommonen, emmää kellevaan anna, pitää vähä yrittää" vaikka oikeasti antaisitki heti ku kyseinen tyyppi vähä kattois ja vinkkais.mitenkähän sitä osaisi olla sennäköönen, että Naaraat olisivat aivan varmoja siitä että olen helppo, ei tule pakkeja