Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kaukolla taas viikonloppuna joku törkeän paikan leiri.
Positive

IMG_1101.webp
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mitenkähän sitä osaisi olla sennäköönen, että Naaraat olisivat aivan varmoja siitä että olen helppo, ei tule pakkeja

ei mitään tuollaisia typeriä pyllistyksiä vaan menisivät suoraan asiaan
 
mitenkähän sitä osaisi olla sennäköönen, että Naaraat olisivat aivan varmoja siitä että olen helppo, ei tule pakkeja

ei mitään tuollaisia typeriä pyllistyksiä vaan menisivät suoraan asiaan
Pelkkää luikkari vuittonia ja kultaa vaatetuksena, 500€ seteleitä viittä vaille tippumassa taskuista ja menopelinä joku Bentley. Tuohon koukkuun kyllä tarttuu niitä naaraita jotka hakee helppoja.
 
ei täsmää

Minä kun valitsen bandibaidat poisluken vaatetukseni, että merkkejä ei ole tai ainakin ne ovat niin pienellä kun mahtollista

esim. leviksen punainen lätkä farmarinhousujen takataskussa on hyväksyttävä kokoluokka brändimainonnasta
 

Minä olen valitettavasti illalla jo kotona

täytyy nimittäin huomenna herätä jo ajoissa, ennen ysiä

koska: äkkilähtöjä @kauhavaairfield

huhujen mukaan kymmenisen nitropyörää paikan:päällä
 
mitenkähän sitä osaisi olla sennäköönen, että Naaraat olisivat aivan varmoja siitä että olen helppo, ei tule pakkeja
No muttaku, niinku täällä jo mainittiinki, homman juju on se, että sun pitää näyttää siltä, että "jaa tommonen, emmää kellevaan anna, pitää vähä yrittää" vaikka oikeasti antaisitki heti ku kyseinen tyyppi vähä kattois ja vinkkais.

Helpot on tylsiä, sen varmaan jo tiesitki.
 
Tuli eläviä muistoja, millasta saalista sitä on joskus nuorena kantanu festareilla telttaan, ristus.. kaikella kunnioituksella heille ja viiti täällä ruveta tarkemmin ruotimaankaan, mutta en kyllä oikeasti ollu kauhean tarkka tavarastani.. Mutta kokemuksia tuli ja onneksi niitä ei kaikkia enää muistakaan :D
 
Back
Ylös Bottom