Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paidoista puheenollen.

Muovinen paita on aika mukava, mutta manboobsit paistaa aika ikävästi.
 
Koko ajan yritetään pilata Masa-kissan elämäntapamuutos 😠
Kaikenlainen rilluttelu on Masalta ehdottomasti kielletty.
20240830_161646.webp
 
Tänään tuleekin mielenkiintoinen tatami-ilta, kun yksi (hyvin monista) pillereistäni aiheuttaa huomattavaa pahoinvointia ja varpusparvimaista suolentoimintaa 😏

Juuri eilen ihmettelin, kuinka minulla on enemmän lääkkeitä kuin mummo- ja ukkivainaalla yhteensä 😮 Kuitenkin terve ihminen kyseessä.

Sylvin dosetti:
Screenshot_20240830-164757_Samsung Internet.webp
 
Tänään tuleekin mielenkiintoinen tatami-ilta, kun yksi (hyvin monista) pillereistäni aiheuttaa huomattavaa pahoinvointia ja varpusparvimaista suolentoimintaa 😏

Juuri eilen ihmettelin, kuinka minulla on enemmän lääkkeitä kuin mummo- ja ukkivainaalla yhteensä 😮 Kuitenkin terve ihminen kyseessä.

Sylvin dosetti:
katso liitettä 265863
Mulla seitsemän aamulla, neljä illalla. Voitanko?
 
Suomen liksat, hyyyvin vähän etätyötä ja kämppä jostain palmun alta. Se ois poikaa.
Aikoinaan meillä oli noksulla saksalainen freelance SAP skodaaja jolla oli kiva tuntihinta. Teki myös muille asiakkaille hommia, veikkaan kk-laskutukseksi pari kymppiä (tämä siis 2010 -luvulla).

Asui Mauritiuksella, kävi pari kertaa vuodessa Euroopassa moikkaamassa asiakkaita (aina kun oli tilaisuus saada ilmaista ruokaa ja viinaa).

Kyllä nauratti marraskuussa kun kaveri valitteli, että on kotona niin ikävää, kun talo on niin lähellä rantaa, että koko ajan hiekkaa terassilla.
 
Tuli tosta työmatkapyöräilystä mieleen kun erehdyin emännän "mummolassa" mainita et ostin pyörän ja käyn sillä töissä, matkaa se 9km suunta, niin siitä alkoikin näköjään jokin kilpailu kun pappa oli polkenut tuon 50km joka päivä suuntaansa. Totesin vain että enemmän toi 9km on ku aiemmin poljin 0.

No nyttemmin oon muuttanut viel lähemmäs, pyörällä kai vajaa 4km.
 
Back
Ylös Bottom