Rovaniemen poliisiasemalle tuotiin räjähde – koko talo evakuoitiin
Asiakastilat eristettiin.
www.is.fi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kelin puolesta kyllä, muuten ei.Eikö sulle olis etelänapa ihan priima paikka?
Talven kylmyyskin vielä ehkä mahtollisesti voi mennä (oikeasti ei kyllä mene), mutta se 5-6 kuukauden pimeys vetää mieltä vähän matalaksi. Onneksi asiat on lähes aina järjesteltävissä.Alaskaan? Kanadaan? Vai mikä ois talvella parempi paikka ku Suomi?
Masalla siis ns. cheat meal(&drink) päivä.Masa-kisun kanssa lähdämmä illalla kiusan- ja pahantekoon.
Käyn ostaa A-tarvikeliikkeestä lekan kusiviskiä.
Masan raksut on jo terästetty kissanmintulla ja muilla piristeillä.
Jumalauta
Mulla seitsemän aamulla, neljä illalla. Voitanko?Tänään tuleekin mielenkiintoinen tatami-ilta, kun yksi (hyvin monista) pillereistäni aiheuttaa huomattavaa pahoinvointia ja varpusparvimaista suolentoimintaa
Juuri eilen ihmettelin, kuinka minulla on enemmän lääkkeitä kuin mummo- ja ukkivainaalla yhteensä Kuitenkin terve ihminen kyseessä.
Sylvin dosetti:
katso liitettä 265863
Aikoinaan meillä oli noksulla saksalainen freelance SAP skodaaja jolla oli kiva tuntihinta. Teki myös muille asiakkaille hommia, veikkaan kk-laskutukseksi pari kymppiä (tämä siis 2010 -luvulla).Suomen liksat, hyyyvin vähän etätyötä ja kämppä jostain palmun alta. Se ois poikaa.
Kyllä!Mulla seitsemän aamulla, neljä illalla. Voitanko?