Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tein just yks päivä harrasterahojen putjetointia seuraavien kolmen vartaalin osalta ja ne on kyllä nyt menossa aivan toisaalle.
Tainno onhan siinäkin kyseessä kaksipyöräiset ja veemoottorit.

mutta tuollainen viiskynppiähän nyt säästyy kun jättää yhten kapakkareissun tekemättä

Minulla se saattaa olla tänään, kun: aina sataa!

liityin siis jo jäseneksi: siltäistumalta ja kauhavalle viikonpäästä katselemaan kun testaavat: jos ei sada
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On, ainakin olevinaan... mutta pääasia tietenkin oli kokeilla Paholaisen [nimi muutettu] tulevaa mahdollista päiväunissa toteutettua kuvaussessiota varten ostettua rekvisiittaa.

Psykologisen esteen vuoksi en itse voi kokeilla laskea pääasiaa pyykkikoneen viereen lattialle, mutta uskoisin, että kyllä se siihen olisi tarvittaessa laskettavissa...

:rolleyes:




Voisin muuten kehottaa Paholaista [nimi muutettu] pyytämään Minua lopettamaan Hänen puoleensa kohdistuvat asiattomat kirjoitelmat, mutta kun Paholainen [nimi muutettu], ei tiedä keneen tässä nyt viitataan, niin en voi!

:heart:

1725004670848.webp
 
fanikuviahan jo mm. viimeSuvelta löytyykin


on se: vehje!


1.webp

2.webp
 
että siitä vaan sopimaan kohtaaminen: varmasti saat pitää mm. kädestä kiinni
 
Minun ratkaisu: polkupyörällä työmatkat joka päivä

suosittelen!

Työmatkaa on 50 km suuntaansa, joten on todettava, että minussa ei ole sitä vähää sisua, että lähtisin tuota fillarilla suorittamaan.

Vanhassa projektissa yks kaiffari veti aamupalsut aina kävelymatolta. Itellä ei kokemusta, eikä tähän työhuoneeseen musakaman lisäksi enää mahtuiskaan, mutta sanoisin ehkä mahdollisuus, jos on paljon jotain palsua, jossa ei tarvii ite vetää presentaatiota koko aikaa.

Ite käyn ihan tuolla pihalla ainakin kerta päivään, jonkun 10-15min pienen lenkin, yleensä 10 jälkeen, kun loppuu aamupalis, niin saa vähän silmiä auki.
Tämä juuri eilen sai taas ajatuksena isosti tuulta allensa, kun istuin käytännössä back2back palavereissa 8.30-16.00. Voisiko olla jostain pois? Varmaankin. Kävelymaton kanssa haluaisin lähinnä juuri sitä, että vähän veri liikkuu ja ehkä joku jumi jäisi tulematta. :unsure:

Eli todennäköisesti se härveli lähinnä kerää pölyä parin viikon jälkeen. Ei taida toimia edes pyykinkuivaustelineenä, jona useat kuulemma kuntopyörää kotona käyttää.

Mukavempi tuolilla on istua.
Juuri näin. Levoton luonne vaan kaipaisi vähän liikettäkin päivän aikana, ja kun koneelta ei ehdi poistua, niin pitäisi keksiä sen mahdollistava ratkaisu.
 
Työmatkaa on 50 km suuntaansa

tämän Miesaivoni ratkaisi siten, että ensin työ, sitten asunto

pari vuotta silloin katselin sopivaa polkupyöräilymatkanpäästä ja kuljin edempää sen ajan(henkilöautolla)
 
Ratkee varmaan noinkin, mutta pykälän radikaampi, mitä ois ite tohtinu suosittaa.

voisin kuvitella, että postinjaon ja semmoisen honman missä ei pääse kompuutterilta mihinkään koko päivänä väliltäkin löytyy joku hyvä

Minullakin välimallinhomma
 
Back
Ylös Bottom