Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
0890980809908.webp
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Kansalainen toi tykin ammuksen Rovaniemen pääpoliisiaseman palvelupäivystykseen perjantaina iltapäivällä." Yle.fi

Tilanne päällä. Kyllähän sinne maastoon jäi vaikka mitä, kun Saksaa ajettiin Lapista pois. Se oli kuulkaa niin sekavaa aikaa, ettei uskoisi, ellei itse olisi ollut siellä mukana. Siinä meni poroja ja karjaa miinoihin vielä pitkät ajat, ja kun evakotkin alkoivat palata Ruotsin puolelta, niin urakalla niitä tienpientareita ja raunioita raivattiin yötä päivää. Hernekeittoa ja korviketta sai jatkuvaan keitellä.
 
Miesaivoilla, älä sitten hermostu

vaihtaa semmoiseen työhön missä ehtii koneelta poistua

Noo, aika harvassa duunissa kai ehtii varsinaisesti lenkkeillä keskellä päivää. Tuollaisen 10 min toki useimpina päivinä ehtisi noin muuten irrottaa.

tämän Miesaivoni ratkaisi siten, että ensin työ, sitten asunto

pari vuotta silloin katselin sopivaa polkupyöräilymatkanpäästä ja kuljin edempää sen ajan(henkilöautolla)
Olin jo tässä työssä taloa ostaessa. Siinä kohtaa laskettuna, että hyvin kestää pari kertaa viikossa ajella officelle sen 40 min/suunta, kun vastapainoksi voi saada sen mitä täältä saa. Ongelmallista on, että haluaa tehdä töitä kaupungissa, mutta asua aika paljon rauhallisemmassa ympäristössä.

Tai siis en minä nyt erityisesti juuri kaupungissa halua töitä painaa, mutta näitä mun alan töitä vähemmän on pienemmillä paikkakunnilla tarjolla. Muu ei nyt edes inspiroi.
 
Radiosta tuli Tule syyskuu kipale pakko pistää tämä alkuperäinen instrumentaali.



Mitkä muuvit Rock, anna mennä !
 
Ison kaupungin liksat, etätyö ja kämppä jostain kuusesta. Se ois poikaa.

Sit vaan kahvitauoilla käy katteleen puita ja elukoita, eikä tarvii mennä missään betonihelvetissä säntäilevien ihmisten keskellä. Kerran kuuhun pystyy vaikka toiseen kaupunkiin. Samassa kaupungissa ehkä viikottainkin, jos on pullaa.
 
Suomen liksat, hyyyvin vähän etätyötä ja kämppä jostain palmun alta. Se ois poikaa.
Varmaan lähityötä siis? :D

Meillä ei policyt salli kuin 2kk yhtäjaksoisen ulkomailta työskentelyn.. ja projektin vaatimukset toki päälle, jos rajoittaa lisää.

Mut joo, käyny mielessä, että ois makea käydä pukkaan edes viikko pari jostain lämpöisestä, Kroatia, Epsanja jne.
 
asusteltua siellä täällä ja duunit etänä Suomessa. Hauskaahan se on ja voisi taas talveksi jotain keksiä.
Alaskaan? Kanadaan? Vai mikä ois talvella parempi paikka ku Suomi?

On ollu kyllä niin paahtava kesä, että ens kesäksi vois koittaa miettiä jotain viileämpää paikkaa, mutta ei tuu ny mieleen järkevää semmosta eteläiseltä pallonpuoliskolta.
 
Ison kaupungin liksat, etätyö ja kämppä jostain kuusesta. Se ois poikaa.

Sit vaan kahvitauoilla käy katteleen puita ja elukoita, eikä tarvii mennä missään betonihelvetissä säntäilevien ihmisten keskellä. Kerran kuuhun pystyy vaikka toiseen kaupunkiin. Samassa kaupungissa ehkä viikottainkin, jos on pullaa.

Minä käyn tauolla pyörimässä puutarhassa tähän aikaan vuodesta. Olen juuri se maaninen tyyppi, joka tarkastaa daalioiden kukinnan aamulla, päivällä ja illalla - vähintään, jos vaan mahdollista. Minimi on tuo aamu+ilta, koska siellähän voi päivän aikana tapahtua vaikka ja mitä.

Ei olisi mitään saumaa tämän tason fasiliteetteihin pyöräilyetäisyydellä toimistolta. Vastaavaa rauhaa ja hiljaisuutta ei toki saisi rahallakaan, mutta muuten talo+tonttikombona todennäköisesti vähintään yhdeksiköllä alkavaa summaa saisi pistää tiskiin.
 
Olis pitäny alkaa rariolokiksi, kommentois vaan kuvia palmun alta.

eikö enää ehi vaihtaa?

jos kerran tiedät selvästi mikä haluaisit olla isona

Minä en tietä
 
Back
Ylös Bottom