Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin, raati: kävelymatto kotiin työpöydän ääreen, uhka vai mahdollisuus?
Vanhassa projektissa yks kaiffari veti aamupalsut aina kävelymatolta. Itellä ei kokemusta, eikä tähän työhuoneeseen musakaman lisäksi enää mahtuiskaan, mutta sanoisin ehkä mahdollisuus, jos on paljon jotain palsua, jossa ei tarvii ite vetää presentaatiota koko aikaa.

Ite käyn ihan tuolla pihalla ainakin kerta päivään, jonkun 10-15min pienen lenkin, yleensä 10 jälkeen, kun loppuu aamupalis, niin saa vähän silmiä auki.
 
En muuten ihan suoraan muistanu, että Skynetillä ja meikäläisellä sit vähän niinku sama syntymäpäivä :D

Loppuvuodesta ilm. tulossa uus Terminaattorikin.. en oota ihan hirveästi.

Mutta tuo kakososa pitäs kattoa taas kerran. Ei vaan menetä juuri hohtoaan mitä nyt Furlongin Eetvartti vähän siinä ärsyttää.

Aah siksi eilen oli ilmestynyt netflixiin Terminator zero anime. Koitin iltavuoron perään katsoa sitä mutta noin 10min kohdalla taisin nukahtaa. Ei kerro viel sarjasta mitään vaan enemmänkin omasta väsymyksestä, mutta palataan sarjan äärelle tänään ja katsotaan onko mistään kotoisin
 
ommuten yhten kesän perusteella hihnavedolle täydellinen suåsitus

-ei tartte räpätä rasvojen kanssa, senkun pökkää ajelun jälkeen mopedin säilöön, ikinä ei tarvi ruveta kyykistelemään takarenkaan ympäristössä, kuten se ennen oli arkipäivää
-ei sitä tympeää ketjun ääntä ajaessa, pelkkää jytinää&imuäänien, onely
-takavanne ei sottaannu, pölyyntyy vain mikä on hyvin vaivaton putsata verrattuna iljettävää ketjurasvaan

Minä pidän!
Asiallista tavaran pitoa!
 
Aah siksi eilen oli ilmestynyt netflixiin Terminator zero anime. Koitin iltavuoron perään katsoa sitä mutta noin 10min kohdalla taisin nukahtaa. Ei kerro viel sarjasta mitään vaan enemmänkin omasta väsymyksestä, mutta palataan sarjan äärelle tänään ja katsotaan onko mistään kotoisin
Mää nappasin tuon kanssa muistiin, mutta siis onko tuolla mitään tekemistä tän leffasarjan kanssa? Vai joku itsenäinen maailmansa?
 
kissille kans!

onko oikein jos vain osa perheestä jouttuu kärvistellä laihdutuskuurilla?

Masa-kissa ei kärvistele!
Masa sai pussiruokaa ja dieettiraksuja.
Iltapäivällä nenän eteen kannetaan raakalihapulla ja illalla tulee broilerisuikaleita.
Laihdutuksessahan on tärkeää, ettei tule nälkä, koska sitten ahmitaan roskaruokaa.
 
Onko tuolla hömpötyksellä jokin funktio?

On, ainakin olevinaan... mutta pääasia tietenkin oli kokeilla Paholaisen [nimi muutettu] tulevaa mahdollista päiväunissa toteutettua kuvaussessiota varten ostettua rekvisiittaa.

Psykologisen esteen vuoksi en itse voi kokeilla laskea pääasiaa pyykkikoneen viereen lattialle, mutta uskoisin, että kyllä se siihen olisi tarvittaessa laskettavissa...

:rolleyes:




Voisin muuten kehottaa Paholaista [nimi muutettu] pyytämään Minua lopettamaan Hänen puoleensa kohdistuvat asiattomat kirjoitelmat, mutta kun Paholainen [nimi muutettu], ei tiedä keneen tässä nyt viitataan, niin en voi!

:heart:

 
Viimeksi muokattu:
Oi jumaliste kolme päivää nappipaidassa. Joka päivä aamusta iltaan neukkarissa istumista, aamupaloina hotellin pekonit ja munakas, lounaat ravintoloissa ja illat fine dining. Äsken kävin punnertamassa reunoista pyöristetun tiiliskiven. Meinas itku tulla. Tänää lounaaks joku salaatti.
 
Oi jumaliste kolme päivää nappipaidassa. Joka päivä aamusta iltaan neukkarissa istumista, aamupaloina hotellin pekonit ja munakas, lounaat ravintoloissa ja illat fine dining. Äsken kävin punnertamassa reunoista pyöristetun tiiliskiven. Meinas itku tulla. Tänää lounaaks joku salaatti.
Itellä ei oo pakki moksiskaan tuollaisista, mutta poskiin menee kyllä.

Mutta joo, tuttu fiilis kyllä, että toi rasvan määrä rupee tökkäiseen aika nopsaan. Ei ois mihinkään ketoiluun itestä.
 
Jahas, nythän se varmistui, että marraskuun alussa Sylvin kans isot iltapäiväoluet Kuopijossa.

Pihviaterialle ei ehkä ehi jäähä. Sen Sylvi joutuu hoitamaan itekseen.
Meette tapaksille! Molemmat tyytyväisiä, ei ole pakko syödä.

Tein eilen tuorejuustouunipuuroa. Hyvää ja täyttävää. Aamupaino 69,7 kg. Olen odotellut muutaman päivän millo humahtaa alle 69 kg, mutta nyt saattaa kuun asento hidastaa tätä. Onnistuneesti olen merkannut syömiset ylös reilun kuukauden ajalta! Olen ylpeä itsestäni. Pari kiloa ainaki lähtenyt painoa. Ja nyt menen kahvin jälkeen palkattomalle nii lähtee hetkessä toinen pari kg.
 
Back
Ylös Bottom