Olen tänään ollut kotona päivän.
Ovisummeria on soiteltu kahteen kertaan.
En odota ketään enkä mitään.
Onkohan tuo ihan päivittäistä.
Eikö soittelija osaa lukea.
#RetorinenKysymys
Tuskin on tulossa siivoamaan, joten en todellakaan avaa ovea.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen tänään ollut kotona päivän.
Ovisummeria on soiteltu kahteen kertaan.
En odota ketään enkä mitään.
Onkohan tuo ihan päivittäistä.
Eikö soittelija osaa lukea.
#RetorinenKysymys
Tuskin on tulossa siivoamaan, joten en todellakaan avaa ovea.
Melkein. Tosin tässä ei ole kyse mistään dieetistä/painonpudotuksesta.
En muuten ihan suoraan muistanu, että Skynetillä ja meikäläisellä sit vähän niinku sama syntymäpäivä :D
muistakaa ehkäisy
Hommaa Temusta se ilimanen miljoonan osan sarja!Mihinkähän aktuaaliseen olen laittanut Torx-hylsyt...
Ilmeisesti niin hyvään talteen etten löydä niitä enää itsekään.
Tänään hiukan huimasi kun katsoin notta Termignoni-äänenvaimennin kustantaa viis tonnia.RR on kyllä matala, mutta sehän on vaan hyvä, jos ei huimausta ole.
Tämmöne.Oliskohan Temussa rapukouraa..
No NYT! Se on siinä, rapujen kauhu. Tuollahan niitä poimii kuin marjoja kattilan täyteen.Tämmöne.
QYSEA FIFISH V-EVO Underwater Drone with AI Vision Lock - Robotic Arm Bundle | R | eBay
This special bundle includes the QYSEA Robotic Arm with Parallel Gripper for the FIFISH V-EVO. Simply attach this FIFISH Robotic Arm and Parallel Gripper to your FIFISH V-EVO Underwater Drone and you are ready to grab!www.ebay.com
Jalkapohjaa kutisee...ja kun sitä raapii...se se vasta kutiseekin...ja sykli alusta.
Potkase varvas johonkin sohvan jalkaan, niin ei taatusti häiritte kutina sen jälkeen.Jalkapohjaa kutisee...ja kun sitä raapii...se se vasta kutiseekin...ja sykli alusta.
Kuivat purut vaan vanhojen tilalle.Harmi ettei latvalahoa voi korjata noin näppärästi.