Usein tulee pohdittua, että mitäs järkeä tässä kahvin kittaamisessa oikein on?
Ihan hyvin vois lopettaa. Varmaan parin viikon jälkeen olis parempi olokin. En tiiä.
En ole koskaan juonut kahvia. Enkä juo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan hyvin vois lopettaa. Varmaan parin viikon jälkeen olis parempi olokin. En tiiä.
onko sitä lie muissakaan päihteissä ja/tai nautintoaineissa.
Soitin hänelle yks päivä (oli just sillä hetkellä seisomassa käsillään, no perus) mutta ei ollut rapukourasta puhetta....J tehny jo rapukouran rototyypin?
Tuota unenlaatua pohdin, paranisko se,
Mä en nykyään juo kahvia enää klo 13 jälkeen ja kyl parantunu uni. Ei oo enää semmoista samanlaista levottomuutta ku menos sänkyyn.Tuota unenlaatua pohdin, paranisko se, kuten Kajsnallakin. Vähän tulee pyörittyä ympyrää ja pääkoppa käy kierroksilla. Jalat naputtaa jotain blast beattia kun pitäis lampaita laskea. Eikä ne lampaat voi kiltisti hyppiä aidan yli järjestyksessä montaa sekuntia.
Myös tämä jälkimaku suussa kahvin jälkeen alkanu tökkiä. Olisko tää jotain koronan vittuilua, menny makuaisti jotenkin? Tai siis "psykosomaattista".
Kahvin keiton jälkeen usein se kuppi asettuu vaan pöydälle, eikä sitä etes muista juoda. Pääasia että se on keitetty, ja se on siinä kupissa.
Äipillä on lihottava vaikutus.Äippä tulee katsomaan Masa-kissaa. Varmasti on pari kassia herkkuja tuomisina. Masan oivallisesti alkanut dieetti uhkaa romuttua.
Minä olen maistanut.En ole koskaan juonut kahvia. Enkä juo.
Pystyis kyllä jokaista
Neljältä kymmenestä. Varmaan enemmältäkin jos viittis nähdä vaivaa.moneltako saisit?
Olen juonut sitä vuodesta -87 asti eikä ole vielä ryijyä näkynytKasvaa rintaan karvaa ku juo kahavia.
Jallua sekaan ainaki ekaan kahteen kuppiin.Olen juonut sitä vuodesta -87 asti eikä ole vielä ryijyä näkynyt
Neljältä kymmenestä. Varmaan enemmältäkin jos viittis nähdä vaivaa.
Kaikilta jotka sais nauramaan mutta moniko olis valmis ottaan kaverin mukaan on sit next level.moneltako saisit?