Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jos koko työura sellasta niin joo, mutta en mä nyt parista kolmesta lyhyemmästä pätkästä stressais, vaikka peräkkäin tulisivatkin. Tässähän ei tainnu kukaan nyt sanoa muutenkaan, mikä on ”tervettä” firman vaihtoa mielestään.

Esimerkiksi valmistavan teollisuuden firmoissakin nyt vaan on monessa positiossa hyötyä, että tietää esim myynnistä, tuotannosta ja logistiikasta, ja aina paras jos on ihan käytännön kokemusta. Toki se näyttää paremmalta cv:ssä, jos saa kokemusta erilaisista tehtävistä saman firman sisällä. Itsekin tähtään mieluummin ainakin yhteen ylennykseen tai vastuualueen muutokseen uudessa firmassa, siinä näkee tulevatkin rekrytoijat että potentiaali on huomattu. Mutta mä en mikään ahkera vaihtaja oo millään muotoa.

Näin ja monesti noissa on myös menee pitkään oppia työnkuva kunnolla ja asiantuntijatöissä voi kestää vuosikaudet oppia tekemään työt kunnolla ja niin, että sitä lisäarvoa alkaa tulla kunnolla. Ei tuollaisia valmiita tyyppejä kasva puissa ja siksi niitä headhunterit metsästääkin.
 
Asunut sekä että. En asu subarktisella alueella, mutta kelien puolesta silti ihan riittävän liian Lapissa omaan makuuni.
#LeikkiLappi
#EiTähänSiltiTotu
Rivien välistä voinee todeta, että olet etelämpää lähtöisin. 😄
Haluttaa kyllä nyt niitä Saariselän Michelin-ravintolan Nesteen tuoreita munkkeja (ei ne nuoret uskovaiset MIESoletetut).
Ovatkohan ne vielä yhtä hyviä, kuin jokunen vuosi sitten. :unsure:
En osaa kyllä niistä sanoa, ei oo tullu vuosikausiin munkkeja syötyä, mutta kyllähän universumin parhaat munkit löytyy Lohihovista.

Siis ne syötävät, jotka päivittäine tekevät alusta asti itse omalla reseptillä.
 
Viimeksi muokattu:
Universumin parhaat munkit löytyy Lohihovista.


iu
 
Ihmeellistä jankutusta taas ja vaikuttaa, että sinulla menee tunteisiin, jos joku toinen saa pomoilta hyvää palautetta. Se nyt on selvä juttu, että suuryritysten isot pomot ei pidä kahdenkeskisiä palsuja rivimiesten kanssa ja kerro, että haluavat palkata tulevaisuudessa takaisin firmaan. Sinulla ei ole sieltä koodarin roolista mitään näkemystä siihen, miten suuryrityksissä pyöritetään kansainvälistä bisnestä. Se on oikeasti todella haastavaa hommaa.
Saiksää kirjoitettua tän vakavalla naamalla? Koska lukeminen vakavalla naamalla on ainakin ihan saatanan vaikeaa :D

Mene ihmeessä pyörittään sitä kansainvälisten suuryritysten bisnestä, eläkä minun anna hukata aikaa.
 
Viimeksi muokattu:
@Laardi mikä on Helsingin paras liharavintola? Omilla kriteereillä arvioiden toki, mutta mielellään avaa ne kriteerit myös.

Ei täällä viherhipstereiden alueilla montaa vaihtoehtoa ole. Tuolla en ole koskaan pettynyt:

 
Asunut sekä että. En asu subarktisella alueella, mutta kelien puolesta silti ihan riittävän liian Lapissa omaan makuuni.
#LeikkiLappi
#EiTähänSiltiTotu




Haluttaa kyllä nyt niitä Saariselän Michelin-ravintolan Nesteen tuoreita munkkeja (ei ne nuoret uskovaiset MIESoletetut).
Ovatkohan ne vielä yhtä hyviä, kuin jokunen vuosi sitten. :unsure:
Nämä testattiin alkukesästä mennen tullen ja olivat kyllä aivan kurantteja.
Ja nuo taitaakin olla ainoat munkit (PV huutokauppamunkin lisäksi) jotka olen kuluvana vuonna nauttinut.
 
Back
Ylös Bottom