Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ero kuin yöllä ja päivällä

öissä ja Päivissäkin voi olla suuriakin eroja

onko kesäpäiväkauneimmillaan vai tympeä sateinen sää
vai onko synkkä ja myrskyinen yö vai miellyttävä loppukesän lämmin, jopa trooppinen, yö

molemmat voivat olla todella miellyttäviä, tai sitten ei

voisin esinmerkiksi ajatella mitä usein junalla matkatessa ajattelen, ja joka harvoin jos milloinkaan toteutuu
että jos vieruskaveriksia sattuisi joku seksibeibe
 
öissä ja Päivissäkin voi olla suuriakin eroja

onko kesäpäiväkauneimmillaan vai tympeä sateinen sää
vai onko synkkä ja myrskyinen yö vai miellyttävä loppukesän lämmin, jopa trooppinen, yö

molemmat voivat olla todella miellyttäviä, tai sitten ei

voisin esinmerkiksi ajatella mitä usein junalla matkatessa ajattelen, ja joka harvoin jos milloinkaan toteutuu
että jos vieruskaveriksia sattuisi joku seksibeibe
Totta.

Olet muuten karskiksi pohojalaaseksi aikamoinen runopoika.
 
Ennen oli hel-nrt alle 10h aikataulun mukaan (9h 50 muistaakseni) ja myötätuulessa ainakin alle 9h päästy omilla reissuilla. Nyt 13h 20. Pisteillä / tasoeduilla bisnekseen on vahvasti suosittelemani toteteutus, niin on aika mukava lento olettaen, ettei ole ihan helvetillinen turbulenssi. Olen lentänyt näitä 9-13+ lentoja useamman kerran sekä economyssä että bisneksessä ja on niissä ero kuin yöllä ja päivällä.
Joo, selvähän se, että niissä bisneksen kopeissa mukavampi köllötellä, kuin jonkun kyynerpäät sylissä niillä normijakkaroilla. Saatiin suhteilla upgrade kesällä Lontoosta tullessa, kun oli bisneksessä tyhjää ja mukavahan siellä on matkustaa.

Pitäs vähän katella hintoja sit, kun tuota rupeaa tosissaan miettimään..

muoksista. ja tuosta matka-ajasta, niin tuo on joo aika iso nousu.. yhden perus euroopan lomalennon verran het lisää..
 
Minä olen vähän tuumannut reissaamista, jos kävisi junalla tampereella!

vielä tämän vuoden aikana!

on vaan vr niin törkyysen kallis nykyään, että en tiiä, se on satasen reissu kun sielä piipahtaa!

matkat lus ruokajuomat
Suosittelen samalla käyntiä Ravinteli Huberissa. Se on sitten satanen lisää, mutta se on hyvin käytetty satanen, se!
 
Screenshot_20240816_093831.webp

On se hyvä kun äppikin tietää ja osaa ennustaa miten aina käy.
 
Ennen oli hel-nrt alle 10h aikataulun mukaan (9h 50 muistaakseni) ja myötätuulessa ainakin alle 9h päästy omilla reissuilla. Nyt 13h 20. Pisteillä / tasoeduilla bisnekseen on vahvasti suosittelemani toteteutus, niin on aika mukava lento olettaen, ettei ole ihan helvetillinen turbulenssi. Olen lentänyt näitä 9-13+ lentoja useamman kerran sekä economyssä että bisneksessä ja on niissä ero kuin yöllä ja päivällä.
Yhdyn...suositukseenne.

Vaikka oli se viimeisin, oliko Phuketista paluu ihan helvetin pitkä kun oli päivälento. Vaikka saikin pötkötellä ja kattoa leffoja bisniksessä, mutta pitkä se oli silti.

Vähän hirvittää lokakuussa, kun pitäs lentää Quitoon, eikä ole yhtiöön sopivia pisteitä (KLM), päivälento ja economy (tai economycomfort).. :X3: Paluulento onneksi yön yli niin unilääkkeillä menee helpommin vaikka economyssa.
 
Kaksi kertaa olen vetäissyt siivun Houston-Sydney, mieto 20 tunnin lento, tosin pompulla LAXissa. Ei ollu seksibeibeä vieressä eikä biz jakkaraakaan, mutta mikäs siinä matkustellessa. Kerkee ottaa useammatkin nousut ja välikuolemat.
 
Back
Ylös Bottom