vokot
asiallista keskustelua, Onely
Onko mitään veivejä menossa?
ei ole, en ole jaksanu lähetellä tekstiviestiä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko mitään veivejä menossa?
ero kuin yöllä ja päivällä
Totta.öissä ja Päivissäkin voi olla suuriakin eroja
onko kesäpäiväkauneimmillaan vai tympeä sateinen sää
vai onko synkkä ja myrskyinen yö vai miellyttävä loppukesän lämmin, jopa trooppinen, yö
molemmat voivat olla todella miellyttäviä, tai sitten ei
voisin esinmerkiksi ajatella mitä usein junalla matkatessa ajattelen, ja joka harvoin jos milloinkaan toteutuu
että jos vieruskaveriksia sattuisi joku seksibeibe
Joo, selvähän se, että niissä bisneksen kopeissa mukavampi köllötellä, kuin jonkun kyynerpäät sylissä niillä normijakkaroilla. Saatiin suhteilla upgrade kesällä Lontoosta tullessa, kun oli bisneksessä tyhjää ja mukavahan siellä on matkustaa.Ennen oli hel-nrt alle 10h aikataulun mukaan (9h 50 muistaakseni) ja myötätuulessa ainakin alle 9h päästy omilla reissuilla. Nyt 13h 20. Pisteillä / tasoeduilla bisnekseen on vahvasti suosittelemani toteteutus, niin on aika mukava lento olettaen, ettei ole ihan helvetillinen turbulenssi. Olen lentänyt näitä 9-13+ lentoja useamman kerran sekä economyssä että bisneksessä ja on niissä ero kuin yöllä ja päivällä.
Tuli tuossa kahvia juodessa mieleen että eikös @Sylverö ollut 60-luvulla savottatussuna muutaman talven
No herranjumala ei tietenkään ollut.
Muonitushommissa oli tukkikämpällä.
mutta tämä on taivahan tosi!
44 on kamala rajapyykki!
Tutkimus: Ihminen ikääntyy kahdessa rysäyksessä – tässä iässä iskee ensimmäinen aalto
Ihmisen elinkaarella havaittiin kaksi ajankohtaa, jolloin ikääntyminen kiihtyy merkittävästi.www.is.fi
Suosittelen samalla käyntiä Ravinteli Huberissa. Se on sitten satanen lisää, mutta se on hyvin käytetty satanen, se!Minä olen vähän tuumannut reissaamista, jos kävisi junalla tampereella!
vielä tämän vuoden aikana!
on vaan vr niin törkyysen kallis nykyään, että en tiiä, se on satasen reissu kun sielä piipahtaa!
matkat lus ruokajuomat
Yhdyn...suositukseenne.Ennen oli hel-nrt alle 10h aikataulun mukaan (9h 50 muistaakseni) ja myötätuulessa ainakin alle 9h päästy omilla reissuilla. Nyt 13h 20. Pisteillä / tasoeduilla bisnekseen on vahvasti suosittelemani toteteutus, niin on aika mukava lento olettaen, ettei ole ihan helvetillinen turbulenssi. Olen lentänyt näitä 9-13+ lentoja useamman kerran sekä economyssä että bisneksessä ja on niissä ero kuin yöllä ja päivällä.
Singaporesta kun tulee lento HEL ja on perillä 05.30, niin ei sen parempaa saapumisaikaa mannertenväliselle ole.helvetin pitkä kun oli päivälento.
Totta.
Olet muuten karskiksi pohojalaaseksi aikamoinen runopoika.